BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Ik wel. Vandaag
Bowie
 Bowie - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:45   quote  deeplink  
Klopt Stylzz, maar mi niet nodig.
Bannis als stand up voor Bozenik als hij vasthoudt aan 4-4-3. En dit met Jorgensen zal toch weer niet tot de Kerst duren.

Maar zoals ik al aangaf, nu switchen naar 4-4-2.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:59   quote  deeplink  
4-3-3 met valse 9.
Is feitelijk hetzelfde
Bowie
 Bowie - vrijdag 02 oktober 2020 - 16:00   quote  deeplink  
yep
van geil
 van geil - vrijdag 02 oktober 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Dick wilt er nog een spits bij, gezien vele blessure Jorgensen, maar het kan niet financieel.
Lens
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2020 - 09:58   quote  deeplink  
Calimero
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2020 - 10:17   quote  deeplink  
Ondanks zijn onvrede gooit Advocaat de handdoek niet in de ring: "Ik ga niet stoppen nee, of ze moeten me eruit gooien, maar ik hoop van niet."
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2020 - 21:54   quote  deeplink  
Dick Advocaat wil niks liever dan er een spits bij. Nicolai Jørgensen viel vorige week in de warming-up uit met een blessure en het is nog niet duidelijk hoelang hij niet inzetbaar is voor Feyenoord. De Rotterdammers moeten het voorlopig doen met Róbert Boženík, maar die moet nog stappen maken in zijn ontwikkeling.

Sjoerd Mossou ziet ook in dat Feyenoord in de punt van de aanval versterking nodig heeft. ''Dick zegt dit bij elke club waar hij werkt en natuurlijk heeft hij nu een punt. In dit geval wel. Het is een risicoafweging die je als club moet maken. De spitspositie is natuurlijk een vrij cruciale plek. Ik snap wel dat Advocaat daar wat druk op legt.''

Feyenoord-watcher Dennis van Eersel ontkent in RTV Rijnmond dat er frictie is tussen de trainer en het bestuur. ''Het lijkt van buitenaf dat er een soort tweespalt is binnen de club, maar die is er niet. Volgens mij ziet Frank Arnesen ook heus wel in dat het heel erg dun is voorin. Als je dan niks te besteden hebt om iets te halen. Spajić was ook broodnodig en daar was ook bijna geen geld voor. Op een gegeven moment is de pot leeg voor nu. Wat niet gaat, gaat niet. De frustratie bij Advocaat snap ik natuurlijk wel.''

Het is nog niet duidelijk waar Jørgensen precies last van heeft. Ook is het nog altijd een vraagteken wanneer de Deen weer minuten kan maken. ''Dat blijft mysterieus'', vertelt Van Eersel. ''Als je Advocaat zo hoort lijkt het net of het nog weken gaat duren. Ik heb hem specifiek gevraagd hoe lang het nog ging duren, maar hij weet het ook niet. Het lijkt erop dat het niet alleen Willem II-uit is.''

Feyenoord moet het voorlopig doen met de 21-jarige Róbert Boženík. Volgens Thomas Verhaar is de Slowaak nog niet rijp genoeg om de eerste spits van de Rotterdamse club te zijn. ''Ik denk niet dat hij nu het niveau heeft waar Feyenoord naar op zoek is. Ze hebben hem echt op de groei gekocht en die moet hij nog gaan maken. Het is wel een speler die uit het niks een doelpunt kan maken. Als je hem wil gebruiken om echt te voetballen gaat dat lastig worden.''
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2020 - 21:58   quote  deeplink  
Daarom moet Texeira spelen. Dan hoef je niet via de spits maar kun je daar eindigen
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2020 - 21:58   quote  deeplink  
Ff aankijken. Loopt het niet, dan alsnog zonder spits gaan spelen.
Tis niet anders
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:04   quote  deeplink  
Texeira kan met Bozenik hoor. Maar dan moeten er twee stofzuigers achter
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Advocaat moet niet zo jammeren voor de camera.
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:08   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon gelijk?
VVout
 VVout - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:14   quote  deeplink  
Hij moet gewoon roeien met de riemen die hij heeft en inzien dat er ook andere doelstellingen van belang zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 22:14 schreef VVout het volgende:
Hij moet gewoon roeien met de riemen die hij heeft en inzien dat er ook andere doelstellingen van belang zijn.
Precies, dat korte termijn ego is echt Dick ten voeten uit, denkt alleen aan zijn eigen parochie.
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:25   quote  deeplink  
Dan gaan we toch met een halve spits Europa in, prima.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2020 - 22:51   quote  deeplink  
Dick mag daarover klagen. Beetje laat alleen.
VVout
 VVout - zondag 04 oktober 2020 - 04:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 22:25 schreef ar het volgende:
Dan gaan we toch met een halve spits Europa in, prima.
Ach misschien wordt de optie Narsingh nog wel wat, op zich moet dat kunnen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2020 - 07:18   quote  deeplink  
Precies
Bowie
 Bowie - zondag 04 oktober 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Yep vwb Narsingh als spits.

Zag deze week beelden waarin Dick zo uit zijn stekker gaat, en opvallend was dat Bozenik het hesje van de reserves droeg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2020 - 10:37   quote  deeplink  
Ook mooi om te zien hoe Dick zich weert in de media en daarin eigenlijk weerlegt dat Feyenoord helemaal terugzakt op eigen helft. Dick wil niet dat er al bij de zestien van de tegenstander afgejaagd wordt, maar pas op de kop van de middencirkel. Hij heeft al eerder gezegd dat zo druk zetten er voor zorgt dat wanneer je de bal dan verovert er ruimte is om in te voetballen, die er niet is bij hoog druk zetten. En Feyenoord heeft deze ruimte nodig.

Volgens dick is hier ook nooit discussie geweest over in de ploeg, alleen soms vergeten spelers t even en lopen ze te ver door, eigenlijk dus krachtverspilling als de rest wel hun taak uitvoert, maar voor de bühne ziet t er natuurlijk uit alsof de rest alleen maar terugloopt dan.

Kan ik in mee komen en wat werkt werkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door Stylzz --
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2020 - 11:38   quote  deeplink  
Is wat ik een een tijdje roep, maar verworpen wordt als ontbrekende voetbalintelligentie wat nooit gaat lukken binnen dit team.

Inzakken en gedoseerd explosief er uit komen op momenten dat de tegenstander een steekje laat vallen. Oppassen natuurlijk dat ze je niet uit de tent lokken dus je eigen momenten bepalen.
pat
 pat - dinsdag 06 oktober 2020 - 11:45   quote  deeplink  
Raar dit he, niemand bij feyenoord heeft dit gezegd, bevestigd of gelekt. echt helemaal niemand, waar komt dan de stelling vandaan dat er een machtsstrijd gaande is tussen dick en de groep?

belachelijk dat dick zich over iets moet verantwoorden zonder dat hier ook maar enig bewijs van is, waarschijnlijk is greuter, van gangelen, van gelder of die rare vermeulen met deze onzin gekomen of erger nog hahah krabbedam of die sinclair...

ik vraag me af waarom ze dit soort onzin de wereld in helpen, het werkt niet VOOR feyenoord deze berichten toch?

kan iemand mij vertellen wat het nou toch is want ik begin me zo te ergeren dat ik in staat bent om ala hell angels een afleveringetje van rondo te gaan begeleiden...
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Wat er gezegd wordt is een 2e, maar dat ze te hoog druk zetten en zich daar zelf mee vast zetten zie je al een tijdje en dat met mijn eigen ogen.

Heerlijk vond ik dat vroeger van Juve hoe ze lekker inzakte en de tegenstander het idee konden geven dat er wat te halen viel en het dan met een paar momenten vol overtuiging besliste. Waren die pasta kauwers echt meester in toen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2020 - 12:15   quote  deeplink  
Klopt, met slagers achterin. Die liepen 100m in 5 minuut 20, maar je kwam er nooit vorobij
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 06 oktober 2020 - 13:18   quote  deeplink  
Als het waar is, is dat heel jammer voor Dick
MMM
 MMM - zondag 18 oktober 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Weer genoten Dick.

Laffe tyfus opstelling
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 oktober 2020 - 14:10   quote  deeplink  
Tactisch echt heel zwak
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2020 - 15:05   quote  deeplink  
Voor de tweede keer dit seizoen heeft Feyenoord in eigen huis puntverlies opgelopen. De ploeg van Dick Advocaat beet zich zondagmiddag stuk op stadgenoot Sparta. De trainer reageert verrassend mild voor de camera van FOX Sports.

"Uiteindelijk kom je nog goed weg met een uitstekende redding van de keeper", concludeert Advocaat. "Ik kan eigenlijk wel leven met 1-1. Het was voor ons een rommelige wedstrijd tegen een tegenstander die zich vanaf het begin uitstekend in ons vastbeet. We leden veel balverlies en speelden heel weinig op het goede moment. Daar profiteerde Sparta op het einde nog van", doelt Advocaat op een uitbraak waarbij Bijlow een late 1-2 wist te voorkomen.

"We hebben nog steeds niet verloren", gaat Advocaat verder. "Ze moeten ook niet denken dat wij iedere wedstrijd gaan winnen. Je hoopt toch progressie te maken. Tegen ADO was het aardig, Willem II was aardig op de training ging het aardig. Dan denk je dat je dat door kan zetten en zie je dat het er in de wedstrijd toch niet uitkomt. Het was te onrustig, beleving was er alleen van Sparta. Dat deden zij goed."

Wanneer Bryan Linssen ter sprake komt, wil de trainer hem er niet individueel uitpikken. "Het lag niet alleen aan Linssen. Die stond in z'n eentje tussen drie man in en kreeg te weinig ondersteuning. Daar kan je niet alleen hem op aankijken. Het hele elftal stond niet, op een paar uitzonderingen na. Voorin zeker niet."
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 oktober 2020 - 15:17   quote  deeplink  
Wie kan en zal Fer gaan vervangen in de El ?
MMM
 MMM - zondag 18 oktober 2020 - 15:25   quote  deeplink  
Deze ploeg zal niet van iedereen winnen zegt Dick.

Nee maar kom op, SPARTA THUIS, DICK
van geil
 van geil - maandag 19 oktober 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Kluts kwijt.
CobusIII
 CobusIII - maandag 19 oktober 2020 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2020 - 15:17 schreef piet de paler het volgende:
Wie kan en zal Fer gaan vervangen in de El ?
Elke willekeurige voorbijganger...
ar
 ar - maandag 19 oktober 2020 - 18:16   quote  deeplink  
Zal je tegenvallen
pat
 pat - maandag 19 oktober 2020 - 18:20   quote  deeplink  
toornstra denk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 oktober 2020 - 21:06   quote  deeplink  
Had ergens een kop gelezen dat de spelers met Advocaat
in conflict gaan komen over de speelstijl.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 oktober 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Ach, één pinguin maakt nog geen winter.
MMM
 MMM - donderdag 22 oktober 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Wisselbeleid heel vreemd
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:29   quote  deeplink  
Zo blij met Diemers en Linssen. Bedankt Dick
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 oktober 2020 - 18:32   quote  deeplink  
Frank ook goed gedaan dan.
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:
Frank ook goed gedaan dan.
Z’n oren laten hangen naar Dick. Dom.

Arnesen wilde Diemers en Linssen niet las ik een aantal weken terug.
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2020 - 18:33   quote  deeplink  
Traditioneel dit.
Begint als Advocaat , gaat kopen kopen kopen, en wordt Zwarte Kip.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 oktober 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 18:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Z’n oren laten hangen naar Dick. Dom.

Arnesen wilde Diemers en Linssen niet las ik een aantal weken terug.
Blijft ie toch verantwoordelijk.
Helaas.
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blijft ie toch verantwoordelijk.
Helaas.
Zeker.
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Voor ons, de directie weet hoe het zit.
Hij wilde ze niet.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 oktober 2020 - 18:51   quote  deeplink  
Magie uitgewerkt
ar
 ar - zondag 25 oktober 2020 - 18:52   quote  deeplink  
Selectie speelt zonder honger
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2020 - 21:21   quote  deeplink  
Dick zet t in mijn ogen bizar slecht neer, we spelen eigenlijk zonder voorhoede .
ar
 ar - zondag 25 oktober 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Alles op safe.
Ook tegen de kleintjes
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 21:35 schreef ar het volgende:
Alles op safe.
Ook tegen de kleintjes
We spelen gewoon met 6 middenvelders in de praktijk.
Kun je wel n jaar lang niet verliezen, maar t ziet er niet uit.
En je komt nauwelijks tot kansen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0235431