BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 december 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Als het zo door gaat kan het voor Dickie ook snel wel eens klaar zijn. Waar zitten we naar te kijken...
ar
 ar - donderdag 10 december 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Dat gevoel heb ik ook
Frustratie gaat z'n top bereiken
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als het zo door gaat kan het voor Dickie ook snel wel eens klaar zijn. Waar zitten we naar te kijken...
0 wil om te winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 december 2020 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:51 schreef van geil het volgende:

[..]

0 wil om te winnen.
Ongelofelijk. Als je zelfs dat al niet meer in je team krijgt, dan ben je wel klaar hoor. En het is al een tijdje gaande natuurlijk.

Heb ook steeds meer de indruk dat Dickie zelf al de handdoek geworpen heeft.
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ongelofelijk. Als je zelfs dat al niet meer in je team krijgt, dan ben je wel klaar hoor. En het is al een tijdje gaande natuurlijk.

Heb ook steeds meer de indruk dat Dickie zelf al de handdoek geworpen heeft.
Ik ook, loopt alleen maar te zeiken , en af te zeiken (eigen spelers)
Jeugd niet goed genoeg, mag niet de spelers halen die ik wil.
Man flikker toch op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 december 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ook, loopt alleen maar te zeiken , en af te zeiken (eigen spelers)
Jeugd niet goed genoeg, mag niet de spelers halen die ik wil.
Man flikker toch op.
Veelzeggend inderdaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 10 december 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ook, loopt alleen maar te zeiken , en af te zeiken (eigen spelers)
Jeugd niet goed genoeg, mag niet de spelers halen die ik wil.
Man flikker toch op.
je zal het maar elke week horen van je trainer dat hij liever andere spelers heeft en dat er geen kwaliteit is...typisch advocaat, gaat om zich heen slaan als het niet loopt.
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 21:58 schreef CobusIII het volgende:

[..]

je zal het maar elke week horen van je trainer dat hij liever andere spelers heeft en dat er geen kwaliteit is...typisch advocaat, gaat om zich heen slaan als het niet loopt.
Ja , voor zo'n baas zou ik ook niet door t vuur gaan.
MMM
 MMM - donderdag 10 december 2020 - 22:21   quote  deeplink  
https://twitter.com/feyenoordtm/status/1337140814875652103?s=21

Zegt dit iets?
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 22:22   quote  deeplink  
EXIT
VVout
 VVout - donderdag 10 december 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Dickie wakie, wakie, wisselen.
ar
 ar - donderdag 10 december 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Misschien wel
MMM
 MMM - donderdag 10 december 2020 - 22:33   quote  deeplink  
De mazzel Dick
ar
 ar - donderdag 10 december 2020 - 22:39   quote  deeplink  
Aju
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 december 2020 - 22:45   quote  deeplink  
T is klaar
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 22:47   quote  deeplink  
Wat n Kut-trainer .
kenny
 kenny - donderdag 10 december 2020 - 23:01   quote  deeplink  
hoop dat hij vandaag nog opstapt , het hele elftal is de weg kwijt en daar is advocaat voor verantwoordelijk voor , zie geen vooruitgang onder advocaat het gaat met de week slechter , exit zou het beste zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 december 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Je ziet zelfs de Wolf ook geen cameraatje meer pakken de laatste tijd.
Volgens mij zijn ze allemaal klaar met Dick
ar
 ar - donderdag 10 december 2020 - 23:04   quote  deeplink  
"wij hadden grip op de wedstrijd, maar we deden er niets mee"
HAHAHAHA
kenny
 kenny - donderdag 10 december 2020 - 23:10   quote  deeplink  
en maar klagen , feyenoord kan geen goede spelers halen dus is geen topclub pffff maar wel stampvoetend door drammen om linssen en diemers te halen , hier word je toch gek van , hand in eigen boezem steken is er niet bij
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 23:04 schreef ar het volgende:
"wij hadden grip op de wedstrijd, maar we deden er niets mee"
HAHAHAHA
Hilarisch , en dan die lichaamstaal , krabben aan zijn neus, haar , trui. handjes in de zak.
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 23:10 schreef kenny het volgende:
en maar klagen , feyenoord kan geen goede spelers halen dus is geen topclub pffff maar wel stampvoetend door drammen om linssen en diemers te halen , hier word je toch gek van , hand in eigen boezem steken is er niet bij
+1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 december 2020 - 23:57   quote  deeplink  
Advocaat komt vaak een jaar weg met zijn werkwijze als trainer, zijn behoudend spelsysteem is vaak onaantrekkelijken luizig. Maakt het vaak wel stug om tegen te voetballen.

En dan kunnen we enkele spelers blijven noemen maar vrijwel niemand is een keer bepalend, steekt er boven uit, trekt het team mee. Alsof ze allen ondergeschikt zijn aan Dick's systeem.

En tenslotte de kwaliteit. Je ziet aan de passing, de ontbrekende variatie (bedankt Dick) dat het geheel amper tempo en amper kansen creeërt. Creatief arm. En als ook Berghuis hierin geen thuis geeft houdt het snel op. We hebben gewoonweg teveel middelmaat. Haps, Malacia, Senesi, Spajic, Berghuis, zelfs Toornstra zijn hoopgevende waarden. Maar dat is het wel, hooguit Fer en Sinisterra er nog bij. Te weinig.

Probeer hier maar eens 2e of 3e mee te worden. Ik denk het niet.

Dick moet niet verder willen. Wordt een afloop met teleurstellingen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 december 2020 - 05:56   quote  deeplink  
Maar goed ,voetballen op een motorcrossbaan valt ook niet mee.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 december 2020 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 05:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar goed ,voetballen op een motorcrossbaan valt ook niet mee.
Ik vond WAC dat prima doen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 december 2020 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 05:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar goed ,voetballen op een motorcrossbaan valt ook niet mee.
Tegen Utrecht en Heracles lag er een betere motorcrossbaan.
MMM
 MMM - vrijdag 11 december 2020 - 08:23   quote  deeplink  
Als het wekenlang niet loopt met deze 11, waarom blijf je daar dan zo eigenwijs aan vasthouden?

Altijd de jeugd maar afzeiken maar zijn eigen pareltjes Diemers en Linssen zijn al maanden een grote schande. Zou Azarkan minder zijn dan Linssen? Als je Diemers zo ziet, had je dan Burger niet beter kunnen behouden?

Wisselbeleid ook rampzalig. Het loopt totaal niet en dan pas na 70 minuten wisselen. Onbegrijpelijk.
ar
 ar - vrijdag 11 december 2020 - 10:28   quote  deeplink  
Snap daar ook geen zak van, Gio deed dat ook.
Maarja, wij als supporters zullen dat wel niet snappen hoe zoiets werkt.
kenny
 kenny - vrijdag 11 december 2020 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 08:23 schreef MMM het volgende:
Als het wekenlang niet loopt met deze 11, waarom blijf je daar dan zo eigenwijs aan vasthouden?

Altijd de jeugd maar afzeiken maar zijn eigen pareltjes Diemers en Linssen zijn al maanden een grote schande. Zou Azarkan minder zijn dan Linssen? Als je Diemers zo ziet, had je dan Burger niet beter kunnen behouden?

Wisselbeleid ook rampzalig. Het loopt totaal niet en dan pas na 70 minuten wisselen. Onbegrijpelijk.
volkomen mee eens
kenny
 kenny - vrijdag 11 december 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 23:57 schreef FR-Henk het volgende:
Advocaat komt vaak een jaar weg met zijn werkwijze als trainer, zijn behoudend spelsysteem is vaak onaantrekkelijken luizig. Maakt het vaak wel stug om tegen te voetballen.

En dan kunnen we enkele spelers blijven noemen maar vrijwel niemand is een keer bepalend, steekt er boven uit, trekt het team mee. Alsof ze allen ondergeschikt zijn aan Dick's systeem.

En tenslotte de kwaliteit. Je ziet aan de passing, de ontbrekende variatie (bedankt Dick) dat het geheel amper tempo en amper kansen creeërt. Creatief arm. En als ook Berghuis hierin geen thuis geeft houdt het snel op. We hebben gewoonweg teveel middelmaat. Haps, Malacia, Senesi, Spajic, Berghuis, zelfs Toornstra zijn hoopgevende waarden. Maar dat is het wel, hooguit Fer en Sinisterra er nog bij. Te weinig.

Probeer hier maar eens 2e of 3e mee te worden. Ik denk het niet.

Dick moet niet verder willen. Wordt een afloop met teleurstellingen.
ook volkomen mee eens , ik zie advocaat dit niet meer keren het beste is een vervanger zoeken die een half jaartje interim wil gaan spelen , dit jaar is verloren het is beter nu al te gaan werken en denken aan volgend seizoen
kenny
 kenny - vrijdag 11 december 2020 - 11:09   quote  deeplink  
dan bedoel ik met welke spelers wil je door en welke spelers niet en hoe wil je gaan spelen volgend jaar , welke jeugd wil je gaan inpassen , welke visie heeft arnesen uitgestippelt en sluit aan bij wat slot wil gaan doen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 december 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Visie Arnesen...Iets met investeren in jeugd?
Kan z'n lol dan op met Dickie.
Het bijt.
van geil
 van geil - vrijdag 11 december 2020 - 23:32   quote  deeplink  
Dag Dick.
van geil
 van geil - vrijdag 11 december 2020 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 08:23 schreef MMM het volgende:
Als het wekenlang niet loopt met deze 11, waarom blijf je daar dan zo eigenwijs aan vasthouden?

Altijd de jeugd maar afzeiken maar zijn eigen pareltjes Diemers en Linssen zijn al maanden een grote schande. Zou Azarkan minder zijn dan Linssen? Als je Diemers zo ziet, had je dan Burger niet beter kunnen behouden?

Wisselbeleid ook rampzalig. Het loopt totaal niet en dan pas na 70 minuten wisselen. Onbegrijpelijk.
.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 december 2020 - 09:35   quote  deeplink  
En dan Slot met DIT matariaal laten bouwen ?
Frstu
 Frstu - zaterdag 12 december 2020 - 10:35   quote  deeplink  
Fouten Advocaat:

- Spelers klein maken (in het algemeen spelers afvallen, met name jeugdspelers en Boženík). Waarom zou je dat in vredesnaam als trainer doen? Daar wordt toch niemand beter van? Je had Boženík op een gegeven moment nodig.
- Het "er is niet genoeg geld"-excuus. Maar dat wist je toen je eraan begon. Bovendien: ik kan ook trainer worden als ik een miljard kan besteden.
- Angstvoetbal spelen dat de lange termijn van de club in gevaar brengt.
- Niet in de spiegel kijken en niet zelf de schuld op je nemen als de tactiek niet goed is.
- Al die blessures zijn ook een teken aan de wand.
- En tot slot: ajax noemen.

Hij is constant zijn eigen bord aan het schoonvegen, zodat hij er goed op blijft staan bij programma's als VI (geloofwaardigheid bij het domme volk). Het is echt een wantvertoning.

Deze man faalt. En we hebben totaal niet aan de lange termijn gedacht. We zijn geen centimeter opgeschoten.

BTW: Slot moet je niet halverwege laten instromen. Dan maakt hij direct een valse start.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Frstu --
van geil
 van geil - zaterdag 12 december 2020 - 17:03   quote  deeplink  
Ik denk nog voor de Kerst > exit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 december 2020 - 17:54   quote  deeplink  
Alles voor resultaat, Feyenoord is groter dan spelertjes
van geil
 van geil - zondag 13 december 2020 - 17:49   quote  deeplink  
Dick speelt graag met 10 man, is hij inmiddels aan gewend geraakt.
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - zondag 13 december 2020 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:35 schreef Frstu het volgende:
Fouten Advocaat:

- Spelers klein maken (in het algemeen spelers afvallen, met name jeugdspelers en Boženík). Waarom zou je dat in vredesnaam als trainer doen? Daar wordt toch niemand beter van? Je had Boženík op een gegeven moment nodig.
- Het "er is niet genoeg geld"-excuus. Maar dat wist je toen je eraan begon. Bovendien: ik kan ook trainer worden als ik een miljard kan besteden.
- Angstvoetbal spelen dat de lange termijn van de club in gevaar brengt.
- Niet in de spiegel kijken en niet zelf de schuld op je nemen als de tactiek niet goed is.
- Al die blessures zijn ook een teken aan de wand.
- En tot slot: ajax noemen.

Hij is constant zijn eigen bord aan het schoonvegen, zodat hij er goed op blijft staan bij programma's als VI (geloofwaardigheid bij het domme volk). Het is echt een wantvertoning.

Deze man faalt. En we hebben totaal niet aan de lange termijn gedacht. We zijn geen centimeter opgeschoten.

BTW: Slot moet je niet halverwege laten instromen. Dan maakt hij direct een valse start.
Al dat gezeur afgelopen 2 weken, zagen een maand geleden al dat iedereen op was met al die wedstrijden zonder fitte selectie en wisselmogelijkheden..

In principe kloppen al je punten maar zie er niet echt fouten in.
Houden al weken hoofd met moeite boven water met een B elftal. Krijgen nu weer wat lucht, als we weer wat winnen is alles weer hosanna

- Spelers maakt die klein maar je kan niet zeggen dat die ongelijk heeft.. Kom op bozenik wat moeten we er mee, de man kost 5 miljoen en kan niet eens een bal vasthouden.. hij had hem nodig .. omdat we geen alternatieven hebben..

- We verwachten allemaal dat we mee doen met het kampioenschap.. maar als er geen geld is om te investeren kun je niet mee doen.. mag die toch zeggen?

- hebben met fitte volledige selectie goed aanvallend voetbal laten zien vorig jaar en begin van dit seizoen.. zonder fitte selectie moeten we helaas zo spelen.. Blijkbaar werkt het want we hebben nog niet verloren.. is geen fout, zo hebben we vorig zijn seizoen gered..

- Blessures lopen allemaal uiteen, spelen gewoon te veel.. allemaal blessure gevoelige spelers (Bijlow, Fer, Haps, nieuwkoop, jorgensen, teixeira), lijkt me niet echt zijn fout..

- 020 noemen is inderdaad een fout , niet zo handig.. maar ook daarover.. wij kunnen niks investeren.. dus ook hier kun je niet zeggen dat die ongelijk heeft..
Frstu
 Frstu - dinsdag 15 december 2020 - 20:18   quote  deeplink  
Boženík maakte vorig seizoen echt een hele goede indruk. Toen zeiden mensen nog dat Jørgensen het kon schudden... Spelers publiekelijk aan de schandpaal zetten is ongeveer het domste wat je kunt doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 december 2020 - 21:03   quote  deeplink  
Die wedstrijden heb ik gemist dan zeker
van geil
 van geil - dinsdag 15 december 2020 - 21:31   quote  deeplink  
Niet eens , Bozenik is een echte ouderwetse spits.
Maar (nog) geen kapstok.
pat
 pat - woensdag 16 december 2020 - 11:07   quote  deeplink  
fan van bozenik,
fan van dickie,
we zien het wel joh
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 december 2020 - 18:22   quote  deeplink  
Bozenik.
Echt een klasbak.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 december 2020 - 19:09   quote  deeplink  
Werd binnengehaald als de verlosser ( ook door mij) misschien was ons verwachtings patroon te hoog.
Of hij gaat ons nog verassen
Leuv
 Leuv - woensdag 16 december 2020 - 19:50   quote  deeplink  
Met het syteem dat wij voetballen maakt het niet uit wie er in de spits staat. Ze falen allemaal.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 december 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Toch nog steeds eerste als je vanaf Dick zijn aanvang rekend
Frstu
 Frstu - woensdag 16 december 2020 - 20:24   quote  deeplink  
Met Haps op de vleugel zal het beter worden. Eigenlijk moet je Berghuis nu ook goed verkopen en daar ook een speler met een goede voorzet en actie neerzetten.

In zo'n situatie kun je goed Boženík opstellen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 december 2020 - 22:55   quote  deeplink  
Met Haps en Malacia kwamen snelheid en voorzetten van links pas goed los.
Berghuis heeft amper een voorzet.
Dick haalt met dit materiaal een max aan punten, maar het spel is niet om aan te zien en zijn spelersbeleid is te behoudend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0199251