BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:49 schreef CobusIII het volgende:
Hoeveel prijzen heeft hij eigenlijk gepakt in zijn lange carriere als trainer?
En jij toptrainer;)
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:
Dick heeft het gedaan is een beginnende trainer die nog niets berijkt heeft in het voetbal.
Gelukkig is er een forum met ex toptrainers die het goed zien.
Het ligt niet aan de spelers toch, kijk maar naar de wedstrijd ,vol vuur ging Berghuis er tegenaan, vloekend en tierend nam hij als aanvoerder het voortouw.
Wat denk je dan van Toornstra messcherpe passes liep op elke bal.Een Dieners die laat zien dat zijn handelingssnelheid erg hoog is en dat hij wil slagen bij Feyenoord. Een Fer bijzonder fit die als een meester achterin de boel regiseerd en ik zag een vechtlust een onverzettelijkheid bij dit team.
Nee het ligt allemaal aan die amateur trainer Dick
Dus weg met hem ........of
https://www.fr12.nl/nieuws/56549-veerman-ze-dekten-niet-door-dat-was-een-feest-voor-mij.html
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 09:58   quote  deeplink  
Nou Deel ons in je visie trainer van fc bal op het dak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 januari 2021 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En jij toptrainer;)
Ik heb ooit in mijn debuut als invaltrainer met 4-0 van de koploper gewonnen...
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 januari 2021 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En jij toptrainer;)
beantwoord de vraag maar eens...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 januari 2021 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Dick is een passant, dus die moet gewoon presteren.
Met het materiaal aangeleverd.
Is waar
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:58 schreef piet de paler het volgende:
Nou Deel ons in je visie trainer van fc bal op het dak..;)
Dus omdat wij hier op het forum geen trainer zijn mogen we geen mening hebben over het tactisch falen van Dick?

Doek het hele forum maar op dan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Als je dick neerzet als een onbenul moet je kunnen zeggen waarom.
Niet kwaad bedoeld van mijn zijde
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 januari 2021 - 10:45   quote  deeplink  
Dick heeft vaak maar 1 seizoen effect en impact.
Tuurlijk is ie een goede trainer, maar als de sjeu eraf is moet je uit elkaar gaan.
Deze pelers hebben moeite met deze speelwijze.
Hebben ze echt wel door.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 10:48   quote  deeplink  
Dick gaat niet uit zichzelf weg, dat kost geld en dat is er niet
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 januari 2021 - 10:54   quote  deeplink  
Dat is weer een andere kwestie.
Tis meer dat we rekening moeten houden met een zeer teleurstellend seizoen.
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
Als je dick neerzet als een onbenul moet je kunnen zeggen waarom.
Niet kwaad bedoeld van mijn zijde
Jij hebt gister toch ook gekeken? Dan is verdere uitleg toch niet nodig?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 12:21   quote  deeplink  
Goh knappe analyse.
Moet nu de trainer van AZ en Vitesse ook weg.
Kom op er zat toch totaal geen inzet in de spelers, het lijkt wel of de verwende jongetijes Dick willen weg hebben.
Kijk effe goed terug ( niet aan te raden heb het net gedaan en werd weer kwaad) geen inzet.
Weet je wie wel ...........NJ....maar die vecht voor zijn toekomst. Fer liep als een loempia, Toornstra gef de bal steeds aan de verkeerde kleur
Diemers ja wat die aan het doen was, Sinisterra wist het ook niet meer. En dan zet je de laatste 10 minuten Pratto in kunnen we die ook weer belachelijk maken.
De selectie moet op scherp gezet worden, normaal gesproken zouden de supporters dit doen ( in het stadion dan en niet laf opwachten )
En denken we met een nieuwe trainer dat dan alles opgelost is ..........die nieuwe trainer moet nu niet instappen dan gaat de mokeza ook weer aan.
Straftraining en zet Berghuis. Fer , er gewoon naast
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 12:27   quote  deeplink  
'Goh knappe analyse', heftig.

Het verschil is dat AZ en Vitesse beter voetballen en wij onder Dick zelden tot nooit. Die 2 clubs gaan wel weer punten pakken en eindigen waarschijnlijk ook boven Feyenoord. Dat is de realiteit. De kans dat je 5e word is groter dan 2,3 of 4.

Je ziet toch zelf ook wel dat de boel totaal overlopen werd en dat Veerman werkelijk ALLE ruimte kreeg. Toornstra nepte een blessure om de boel goed neer te zetten. Vlak na rust stond de boel nog niet goed. Dan faal je gewoon als coach. Om nog maar te zwijgen hoe alles stond thuis tegen AZ, alsof Jaap Stam terug was.

Schei nou eens uit zeg. Die Jorgensen liep weer TOTAAL niet en stond steeds op de verkeerde plek. Die vecht voor niets. Kut spits. Weg ermee. Prutser.

Straftraining. Daar zal het beter van worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Goh knap antwoord.
Dus alles is opgelost als Dick weggaat, flitsende Berghuis terug , Diemers die het gaat zien
Fer wordt weer jong en snel.................

;)
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Goh knap antwoord.
Dus alles is opgelost als Dick weggaat, flitsende Berghuis terug , Diemers die het gaat zien
Fer wordt weer jong en snel.................

;)
Goh, als je zo dom blijft reageren kap ik deze discussie liever af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 12:46   quote  deeplink  
Wat is hier dom aan
Het is geen oplossing nu als Dick weggaat. Ben bang dat Slot met het meeste van dit materiaal zijn spel niet kan spelen.
Of denk je er anders over?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 januari 2021 - 12:48   quote  deeplink  
De spelers pruimen dick niet meer. Dat zie en hoor je aan alles...
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:
Wat is hier dom aan
Het is geen oplossing nu als Dick weggaat. Ben bang dat Slot met het meeste van dit materiaal zijn spel niet kan spelen.
Of denk je er anders over?
Dit seizoen is verloren, dus dat maakt niet meer uit. Je zal play-offs moeten spelen, tenzij je de beker wint..

Fer klaagde na AZ over het tactische plan, Berghuis en Toornstra gister. Veelzeggend toch?

Ik hoop op Arnesen komende zomer. En heb vertrouwen in Slot.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Laten we het hopen
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2021 - 08:12   quote  deeplink  
Ben benieuwd vandaag. Lijkt toch een aardige clash te zijn geweest tussen een aantal spelers en Dick.

Over de speelstijl en de kritiek die Dick steeds in de media levert over de kwaliteit van de spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door MMM --
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - vrijdag 29 januari 2021 - 08:50   quote  deeplink  
Zou jammer zijn.. ben bang dat deze speelstijl ons nog hoog op de ranglijst gehouden heeft..zag er aardig uit dat aanvallend voetbal.. maar we kunnen niet ontkennen dat we al die wedstrijden verloren hebben.. Er is niemand binnen de selectie die bewezen heeft dat een meer aanvallende speelwijze rendementvoller is dan wat we in het kalenderjaar 2020 hebben laten zien.

Maar als het niet meer werkt, werkt het niet meer dan moet dickie de eer aan zich zelf houden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
14:00 persco
Bowie
 Bowie - vrijdag 29 januari 2021 - 13:59   quote  deeplink  
Dit begint weer échte Feyenoord-trekjes te krijgen.

Een verwende en niet presterende bende zakkenvullers gaat weer een trainer offeren, in de lijn van Been, Rutte, Stam nu dus zelfs mogelijk ook Dick.

Het is hemeltergend die bende. Zijn tevreden dat ze niet overhoop zijn gespeeld door Ajax, worden zoek gespeeld door AZ en nu zelfs door een elftal dat al 11 wedstrijden niet gewonnen had.

Die Veerman zei toch niet voor niks dat ie zich in een speeltuin waande.

Grote, heel grote schoonmaak nu.
Bijna alles er uit, van Berghuis via Toornstra en weer terug naar Jorgensen en dan naar Botteghin en via Haps en Diemers naar Spajic.

Opdonderen!!
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Spelers staan achter Advocaat.

Hebben zich wel gestoord aan openlijke kritiek van Dick over de spelers dat ze niet goed genoeg zijn etc.

En daar snap ik de spelersgroep absoluut.
R()b
 R()b - vrijdag 29 januari 2021 - 15:32   quote  deeplink  
Zwaar pissige Dick.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2021 - 17:21   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden leve Feyenoord 1
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:59 schreef Bowie het volgende:
Dit begint weer échte Feyenoord-trekjes te krijgen.

Een verwende en niet presterende bende zakkenvullers gaat weer een trainer offeren, in de lijn van Been, Rutte, Stam nu dus zelfs mogelijk ook Dick.

Het is hemeltergend die bende. Zijn tevreden dat ze niet overhoop zijn gespeeld door Ajax, worden zoek gespeeld door AZ en nu zelfs door een elftal dat al 11 wedstrijden niet gewonnen had.

Die Veerman zei toch niet voor niks dat ie zich in een speeltuin waande.

Grote, heel grote schoonmaak nu.
Bijna alles er uit, van Berghuis via Toornstra en weer terug naar Jorgensen en dan naar Botteghin en via Haps en Diemers naar Spajic.

Opdonderen!!
Ben je boos gozert tering haha
Als ik met nuance leest zit je goed in de buurt hoor haha
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 januari 2021 - 14:31   quote  deeplink  
2 jaar Dick is 2 jaar stilstand...hij speelt op resultaat, maar bouwt niks op. Volgend jaar met Slot is een opbouwjaar, ws geen resultaten. maar dat moeten we voor lief nemen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 januari 2021 - 10:11   quote  deeplink  
Jij neemt dat voor lief.........80% van de fans vinden dat niet
Dus moeilijk jaar
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 januari 2021 - 10:25   quote  deeplink  
Liever 6e eindigen met jongere talenten die er alles aan doen, dan 3e met volgevreten vedetten die alleen maar geld kosten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 januari 2021 - 10:30   quote  deeplink  
Feyenoord is een bedrijf, dus helaas zoals jij het zou willen kan het mijn inziens niet.
In combinatie met prestaties kan het wel, maar die kans is klein met ECHT opbouwen .
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 januari 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 10:30 schreef piet de paler het volgende:
Feyenoord is een bedrijf, dus helaas zoals jij het zou willen kan het mijn inziens niet.
In combinatie met prestaties kan het wel, maar die kans is klein met ECHT opbouwen .
Een heel slecht gerund bedrijf ja
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 januari 2021 - 10:45   quote  deeplink  
Zoals heel veel bedrijven en landen hahaha.
Leuv
 Leuv - zondag 31 januari 2021 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 13:59 schreef Bowie het volgende:
Dit begint weer échte Feyenoord-trekjes te krijgen.

Een verwende en niet presterende bende zakkenvullers gaat weer een trainer offeren, in de lijn van Been, Rutte, Stam nu dus zelfs mogelijk ook Dick.

Het is hemeltergend die bende. Zijn tevreden dat ze niet overhoop zijn gespeeld door Ajax, worden zoek gespeeld door AZ en nu zelfs door een elftal dat al 11 wedstrijden niet gewonnen had.

Die Veerman zei toch niet voor niks dat ie zich in een speeltuin waande.

Grote, heel grote schoonmaak nu.
Bijna alles er uit, van Berghuis via Toornstra en weer terug naar Jorgensen en dan naar Botteghin en via Haps en Diemers naar Spajic.

Opdonderen!!
Precies, volkomen mee eens .
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 januari 2021 - 10:53   quote  deeplink  
Js stoer ........psssssst even ik zeg dit in vertrouwen

ER IS GEEN GELD wakker worden
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 januari 2021 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 10:25 schreef MightyAce het volgende:
Liever 6e eindigen met jongere talenten die er alles aan doen, dan 3e met volgevreten vedetten die alleen maar geld kosten.
Dan worden ze 4e of 5e want Feyenoord heeft geen van beide.
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 januari 2021 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:00 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Dan worden ze 4e of 5e want Feyenoord heeft geen van beide.
Beleid is nog altijd een bewuste keuze. Al vraag je je dat wel af bij onze club...
Leuv
 Leuv - zondag 31 januari 2021 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 10:53 schreef piet de paler het volgende:
Js stoer ........psssssst even ik zeg dit in vertrouwen

ER IS GEEN GELD wakker worden
Psst ja we hebben we hebben een <21 wat het dan maar moet gaan doen. Met een paar gerichte ECHTE versterkingen. Zo moeilijk hoeft dan niet te zijn.
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 januari 2021 - 11:08   quote  deeplink  
Eerst investeerders
Dan, wat gaan we doen ( kuip verbouwen of nieuwbouw)
Dan, spelers echte toppers ( desnoods op hun retour zoals Wijnaldum enzv) dan structureel jeugd inpassen,
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 januari 2021 - 11:18   quote  deeplink  
Feyenoord zit al decennia in dat cirkeltje Piet.
tomson
 tomson - zondag 31 januari 2021 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:08 schreef piet de paler het volgende:
Eerst investeerders
Dan, wat gaan we doen ( kuip verbouwen of nieuwbouw)
Dan, spelers echte toppers ( desnoods op hun retour zoals Wijnaldum enzv) dan structureel jeugd inpassen,
Zal je net zien dat Wijnaldum in Nederland terug naar PSV zou gaan hahaha
Leuv
 Leuv - zondag 31 januari 2021 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:18 schreef Gerard_FR het volgende:
Feyenoord zit al decennia in dat cirkeltje Piet.
Precies.
Als ik zie met welke begroting wij werken tov van bv die kaaskoppen en welk resultaat wij ermee halen en hoe die kaaskkoppen dit invullen dan kan ik alleen maar zeggen dat investeerders absoluut niet nodig zijn maar dat er een beter beleid moet komen. Dit aanvullen met een goede jeugdopleiding zou voldoende moeten zijn om weer te gaan bouwen. Daarom ook al de Diemersen, van Beeks, Bergluizen en de rest van deze zakkenvullers komend seizoen afscheid van nemen. En voor dit geld een paar gerichte aankopen doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2021 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 januari 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies.
Als ik zie met welke begroting wij werken tov van bv die kaaskoppen en welk resultaat wij ermee halen en hoe die kaaskkoppen dit invullen dan kan ik alleen maar zeggen dat investeerders absoluut niet nodig zijn maar dat er een beter beleid moet komen. Dit aanvullen met een goede jeugdopleiding zou voldoende moeten zijn om weer te gaan bouwen. Daarom ook al de Diemersen, van Beeks, Bergluizen en de rest van deze zakkenvullers komend seizoen afscheid van nemen. En voor dit geld een paar gerichte aankopen doen.
Daar ga je niet voldoende aan verdienen om die gerichte aankopen te kunnen doen.
VVout
 VVout - zondag 31 januari 2021 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 10:30 schreef piet de paler het volgende:
Feyenoord is een bedrijf, dus helaas zoals jij het zou willen kan het mijn inziens niet.
In combinatie met prestaties kan het wel, maar die kans is klein met ECHT opbouwen .
Dan juist, innovatieve bedrijven met fris ondernemerschap en een goed plan staan hoog aangeschreven, juist omdat daar nog rendement te verwachten is.
Leuv
 Leuv - zondag 31 januari 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Daar ga je niet voldoende aan verdienen om die gerichte aankopen te kunnen doen.
Ik denk het wel. Als ik zie dat ter Avest voor heel weinig naar Utrecht is gegaan begrijp ik niet waarom we weer zo hebben zitten slapen. 3 jaar geleden wilden we deze speler halen maar koos hij voor Italie. Dit was heb moment om Geertruida centraal te laten spelen. Nee wat doen wij ? Wij huren Pratto wat net zoveel kost als de koop van ter Avest. Ik geef Arnesen nog altijd de voordeel van de twijfel maar hier heeft hij weer zitten slapen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 31 januari 2021 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan juist, innovatieve bedrijven met fris ondernemerschap en een goed plan staan hoog aangeschreven, juist omdat daar nog rendement te verwachten is.
Dan gaan we maar speculeren en de markt op, is in ieder geval innoverend.
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 januari 2021 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:45 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Als ik zie dat ter Avest voor heel weinig naar Utrecht is gegaan begrijp ik niet waarom we weer zo hebben zitten slapen. 3 jaar geleden wilden we deze speler halen maar koos hij voor Italie. Dit was heb moment om Geertruida centraal te laten spelen. Nee wat doen wij ? Wij huren Pratto wat net zoveel kost als de koop van ter Avest. Ik geef Arnesen nog altijd de voordeel van de twijfel maar hier heeft hij weer zitten slapen.
Heeft weinig zin om Pratto op kwaliteit te beoordelen. Heeft 't zeker niet laten zien, maar spits in deze ploeg is een ondankbare taak. Denk ook dat Nico serieus op weg was naar de uitgang en er de angst was dat we geen eerste spits meer zouden hebben.
VVout
 VVout - zondag 31 januari 2021 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:48 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Dan gaan we maar speculeren en de markt op, is in ieder geval innoverend.
Laten we zelf onze markt creëren met scouting en onze jeugd, mogen de andere clubs daar op speculeren.
Leuv
 Leuv - zondag 31 januari 2021 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:56 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Heeft weinig zin om Pratto op kwaliteit te beoordelen. Heeft 't zeker niet laten zien, maar spits in deze ploeg is een ondankbare taak. Denk ook dat Nico serieus op weg was naar de uitgang en er de angst was dat we geen eerste spits meer zouden hebben.
Ik beoordeel hem ook zeker niet op zijn kwaliteiten. Ik beoordeel Feyenoord het gevoerde beleid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0201499