|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Scheelt, als we geen Europees voetbal halen hoeven ze nog minder te werken voor hun geld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je wel tijd om te bouwen aan een jong team......................... Ik zou toch wel eens een aanval willen zien met Linssen/ Sinistera op links Bozenik centrum en Berghuis rechts Haps op zijn plekkie linksachter Malacia ervoor Rest weet ik niet op te lossen hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jong elftal en Linsen, Berhuis en Haps. Mis ik hier wat of zo? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel, maar die hangt te hoog... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dickie bv. Na zondag weg, en dan....Slot meteen invliegen? Een tussenpaus schiet niet op. Bovendien kan dan de pleuris in de selectie pas echt los komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet Slot nooit doen.
Die moet gewoon van de zomer beginnen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Het zou zomaar weer kunnen gaan lopen. Denk dat de onrust intern wel meevalt, zolang de media niet te hard door draaft. Ik zeg tot einde seizoen nog 11 verlies punten. Maar heb ook wel teveel bier op. De Karmeliet komt binnen als carbid |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das ook het enige wat helpt, genoeg drank na de wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En wat doe Dickie, helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sorry Dick, maar snap je nu niet meer. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het feit dat je hem hebt binnengehaald zegt al dat je totaal geen toekomstvisie hebt...kiezen voor Ome Dick is de weg van de minste weerstand, lekker veilig... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb van de afgelopen 3 wedstrijden 45 minuten gekeken . Het waren er nog 45 teveel . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tijd om er een punt achter te zetten Dickie. Je weet duidelijk niet hoe deze problemen op te lossen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 18:32 schreef CobusIII het volgende:het feit dat je hem hebt binnengehaald zegt al dat je totaal geen toekomstvisie hebt...kiezen voor Ome Dick is de weg van de minste weerstand, lekker veilig... Nou ja, was nog voor Arnesen, maar verlenging contract was met Arnesen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dick weet van 1 goede en 1 geblesseerde keeper twee onzekere keepers te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die heeft eigenhandig de hele selectie twintig miljoen minder waard gemaakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je bent mild vandaag haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: -16 nu , de collectieve waarde. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
In een ander topic al deels aangegeven.
Als je 6 jaar geleden onder fred rutten met een selectie die echt een heel stuk minder was kan overwinteren in europa, goed voetbal op de mat kan leggen en ook gewoon regelmatig 90 minuten lang je tegenstander tegen de muur kan zetten, dan zou je puur op tactiek echt al veel meer uit de huidige selectie moeten kunnen halen als trainer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Dick.
Hoor ik gisteren dat Az je alweer tactisch afgebluft heeft. En weer is het middenveld de achilleshiel gebleken. En zo ben je al meermalen afgebluft, ook door Heerenveen.
Je ziet het allemaal niet zo snel meer? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of helemaal niet meer. Soort van tunnelvisie |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zullen we gewoon nu afspreken, geen ouwe lullen meer, geen experimentele ex-voetballers meer van vage clubs, en geen trainers klonen uit DNA van legendarische Feyenoord trainers. Dan zijn we al best een heel eind. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanaf het tijdperk Rutte tot nu proberen we al van middenvelders backs te maken en recent ook van back vleugelspelers, tegen zin en beter weten in. Laten we daar ook vooral eens mee kappen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat het het slechtste seizoen wordt in 10 jaar, zomaar een gegeven wat je niet onder stellen of banken kan schuiven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2021 - 10:00 schreef VVout het volgende:Dat het het slechtste seizoen wordt in 10 jaar, zomaar een gegeven wat je niet onder stellen of banken kan schuiven. Ja dat ziet Piet niet. Piet wil alleen maar positiviteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Piet is realist. Wat schiet je op dit moment op om Dick te ontslaan? Slot kan nog niet gaan bouwen, gaat de Wolf dan het team naar de 3 e plaats loodsen. Ik weet het gaat niet goed, maar onrust heeft een ploeg nog nooit geholpen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We moeten nu gewoon de rit uitzingen, daar moet ik Piet gewoon gelijk in geven. Je gaat met onrust misschien de laatste strohalm, Europees voetbal nog verspelen. Ik ben er alleen met Dick ook niet meer zeker van of we volgend seizoen Europees spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2021 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Piet is realist. Wat schiet je op dit moment op om Dick te ontslaan? Slot kan nog niet gaan bouwen, gaat de Wolf dan het team naar de 3 e plaats loodsen. Ik weet het gaat niet goed, maar onrust heeft een ploeg nog nooit geholpen Nou, dat vind Piet zelf.
Niks. Daarom seizoen af laten maken, toch al totaal verloren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg toch ook seizoen afmaken !!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het legioen is er wel klaar mee als ik het enthousiasme voor de volgende wedstrijd peil, dus nu alleen nog ff de formaliteit er door jassen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We worden gewoon 3 e dat is mijn mening. Maar ik denk dat het geen goed idee is om nu Arne neer te zetten. Kan zijn systeem niet nu nog inbrengen. Vond gisteren ik dacht Maaskant het wel aardig zeggen Berghuis de druk van aanvoerder ontlasten Haps linksback, Linssen links, echte centrum spits, sinistera rechts voor , Geertruida in centrum samen met Senessi. Dit is wat ik onthouden heb wat de optie van Maaskant was. Gewoon even fris En ze zijn niet zo slecht eerste helft tegen AZ was gewoon goed , het is een mentale kwestiw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We worden gewoon derde.
Gewoon.
derde.
Bedankt Piet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er gaat nietS veranderen met Dick, helaas worden we ook slechts 3e als het ook nog niet slechter gaat uitpakken. Sorry hoor dat ik hier GEWOON de tering in wil hebben en het spelers, staf verwijt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja is niet anders, liever 2 laten we beginnen met winnen van VVV |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Het is zoals het is. HOOGUIT kunnen we 2e worden, die kNeuzen liggen nu eenmaal momenteel een andere dimensie weg van ons. Daar kan geen enkele trainer nu iets aan veranderen. Kijk je naar de rest, Gotze, Max, Malen. Boadu, Stengs, Koopmeiners.. Zal nog hard knokken worden voor plaats 4 vrees ik, met alle kneusjes in onze selectie. Flink doorselecteren deze zomer, onder leiding van een nieuwe coach, met een plan. Of het wat wordt, de tijd zal het leren. Nu gewoon doorbijten en laat die flessen azijn staan, we kunnen het elftal niet ondersteunen in het stadion (wat in mijn optiek ook zeker een tiental punten scheelt, een volle Kuip of niet, daar komen veel ploegen met knikkende knieen naartoe, nu speelt dat helaas geen rol meer).
Nee, Advocaat treft hierin voor mij niet zoveel blaam, al ben ik het zeker niet altijd met hem eens geweest in zijn keuzes.
En als we geen Champions League of Europa League meer kunnen halen, FUCK dan die Conference League. Wat is dat eigenlijk, pffff. Wil ik nog niet eens aan meedoen eigenlijk, tegen al die houthakkers ploegen. Gewoon bouwen komend seizoen, focus op competitie, met aan het eind wel een mooie plaats in Europa. En zo stap voor stap vooruit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk bouwen we al decennia. Alleen breekt de boel ook weer af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haps op linksbuiten.
Vooral blijven proberen. Totaal idioot om dit al maanden te doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Haps als linksbuiten vind ik ook nergenx op slaan Voor de rest, met betere afwerking hadden we kunnen winnen, dus taktiek op zich niks mis mee met DEZE selectie, die voor minstens de helft uit niet Feyenoord waardige spelers bestaat.
Gewoon te weinig kwaliteit, het is nu eenmaal zo, en daar had geen enkele andere trainer iets aan kunnen veranderen...
Dit seizoen gewoon verder doen, maakt me geen kut uit of we nu 3e of 7e worden, Conference League zou ik niet eens mee willen doen...
Bouwen bouwen bouwen, nieuw trainer Arne Slot, bouwen aan een nieuw elftal, maar vooral de club bouwen tot een stabiel bouwwerk waar WIJ al supporters recht op hebben!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar