|
|
pat
|
|
|
Brengt ook geen kut op joh, lekker niet doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2021 - 10:57 schreef Cruzcontrol het volgende:Het enige wat mij boeit is dat dit klote seizoen zo snel mogelijk voorbij is en we volgends seizoen met een schone lei beginnen. En denk dat het beter is zelfs op dat vlak om niet deel te nemen aan die Conference League. Slot zijn systeem vergt veel training en dan kun je beter niet telkens weer die potjes er tussen hebben. Financieel weet ik nu ook niet of die Conference League zo'n groot verschil maakt. ben ik met je eens hoor , ben dat afbraak voetbal met dickie spuug zat , het laatste goede voetbal dat we gezien hadden was onder fred rutten
feyenoord moet vanaf 0 beginnen en dan past zo vroeg voorrondes spelen er inderdaad niet bij , kijk echt naar het komende siezoen uit , ik denk dat je nu een goede trainersstaf hebt , v persie erbij is ook een meesterzet nu nog goede talenten halen , arnesen moet nu echt zijn best gaan doen zijn aankoop beleid tot nu toe is eigenlijk een deceptie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schrijf Europees maar op je buik. Vierde worden we niet en met deze lamlendige lamballen aan t roer en in de selectie ga je die play-offs ook gewoon niet winnen. en laten we wel wezen, dat is prima. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2021 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:Schrijf Europees maar op je buik. Vierde worden we niet en met deze lamlendige lamballen aan t roer en in de selectie ga je die play-offs ook gewoon niet winnen. en laten we wel wezen, dat is prima. eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in eerste instantie dacht ik nog wel we moeten europees spelen , het brengt toch weer aanzien en geld in het laadje ik denk dat je nog weinig te zoeken hebt in de EL en er ook zo uit lig en zo er ook geen klote mee verdien , de grootste winst behaal je misschien wel door een hele goede voor bereiding te hebben met een gretige jonge groep |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je ook weinig aan als je de basis eerst weer op touw moet zetten, dan leg je er toch al uit voordat er wat te verdienen valt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb wat oude commentaren gelezen over Advocaat. Beter deze eerst te lezen voordat men afgeeft op Dick. Hoewel er een paar bij zitten die dit al voorspelld hadden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2021 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:Heb wat oude commentaren gelezen over Advocaat. Beter deze eerst te lezen voordat men afgeeft op Dick. Hoewel er een paar bij zitten die dit al voorspelld hadden quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:Tussenpaus voor een jaar, saneerder van elftal, inbrengen kwaliteitsimpulsen. Aanvullen met bestaande spelers, jeugd of selectie. Derde plaats max, met hoop op een beker. Zo zal t wel worden. quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:Ik lees ook "Advocaat past niet zo bij dit Feyenoord". Mooi, dat lijkt me ook niet de bedoeling, want "Dit Feyenoord" is volgens mij precies waar we vanaf willen. quote: Nou, ik ben vrij constant een keer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooral in wedstrijdtopics terug te vinden.
Vragelijke opstelling, geen gebruik maken van wissel mogelijkheden en progressie totaal afwezig. Waar ik in het begin het een kans wou geven, ben ik nu blij als het seizoen gedaan is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
73 jaar kom op zeg.... Ga lekker vissen, golfen, cabrio kopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En kijk of er ergens een blondje aan de brievenbus hangt die je kan verwennen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Dick de dildoplakker is ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2021 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:Schrijf Europees maar op je buik. Vierde worden we niet en met deze lamlendige lamballen aan t roer en in de selectie ga je die play-offs ook gewoon niet winnen. en laten we wel wezen, dat is prima. Met Europees moet je ook weer een bredere selectie hebben. Per saldo brengt dat dus amper geld in het laatje. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2021 - 10:57 schreef Cruzcontrol het volgende:Het enige wat mij boeit is dat dit klote seizoen zo snel mogelijk voorbij is en we volgends seizoen met een schone lei beginnen. En denk dat het beter is zelfs op dat vlak om niet deel te nemen aan die Conference League. Slot zijn systeem vergt veel training en dan kun je beter niet telkens weer die potjes er tussen hebben. Financieel weet ik nu ook niet of die Conference League zo'n groot verschil maakt. Het systeem van Slot is toch zeker geen enigma, anders moeten ze nog gaan selecteren op IQ ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou echt eens tijd worden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor de Derksen kontenneukers: Derksen neukt Dickie graag. Hypocrisie. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Boeien generatiegenoten, laat die man. |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Paar dingen om hoopvol over te zijn, zoals Balde, Antonucci, de as verkoop van Senesi. Dick doet wat hij altijd al deed. Fel zijn, vuurtje opstoken, verdedigen. De energie is op. Dan blijft er te weinig over. Prima man, maar is een seizoen te lang doorgegaan. Pleit zich zelf steeds vrij. Verliezen doe je ook samen, trainer. Twee of drie jaar geleden was Sinisterra ook nog nergens, dus wie weet komt het nog goed met Bozeneck. Jammer dat Tapia mocht vertrekken. Twee klassen beter dan die arme Diemers. Botteghin mag best nog jaartje blijven. Geweldige aanvoerder. Laat B maar gaan, die is toch niet te veranderen. Wat me enorm stoort is die gele kaart van Toornstra, beetje laffe daad. Samen uit, samen thuis, geldt ook voor hem..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wederom, volledig tactische onbenul. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijke EIKEL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk echt dat ik naar t slechtst voetballende Feyenoord zit te kijken in pak m beet 35 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is slechter dan onder Been |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en Verbeek. Misschien zelfs wel Pim Verbeek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is treurig! Het feit dat we terug vielen op Advocaat geeft aan in wat voor weer je zit als club. Maar nogmaals, wie is de baas van deze club? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als het van Bodegom is verwacht ik van hem dat hij is met zijn porem op tv komt en verantwoordelijkheid neemt.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dick : "niet minder dan ajaks" Dan lul je maar wat in de lucht, of je hebt een giga plaat voor je hoofd.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het bestuur van Feyenoord ( heb ik al vaak gezegd) zit vol met meelullers, zakkenvullers, en angsthazen Kijk eens naar de bestuurs samenstelling van de bvo, stadion en amateurs wordt je alles duidelijk. Ze hebben ooit die Timmer neergezet voor een reorganisatie ( heeft toen ook dit gedaan bij philips) Gewoon duidelijkheid en eenvoud, niks inspraak van wappies die zo lekker chablis drinken en een gratis bitterballetje van een stokje eten. Gewoon even eenhoofdige leiding |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:Het bestuur van Feyenoord ( heb ik al vaak gezegd) zit vol met meelullers, zakkenvullers, en angsthazen Kijk eens naar de bestuurs samenstelling van de bvo, stadion en amateurs wordt je alles duidelijk. Ze hebben ooit die Timmer neergezet voor een reorganisatie ( heeft toen ook dit gedaan bij philips) Gewoon duidelijkheid en eenvoud, niks inspraak van wappies die zo lekker chablis drinken en een gratis bitterballetje van een stokje eten. Gewoon even eenhoofdige leiding mee eens hoor piet , het is een vriendjes kliek die bang acteren om vooral hun eigen baantje niet te verliezen , die v bodegem en troost zijn de grootste clowns in het baasgebouw , die troost heeft al allerlei baantjes gehad zonder te voldoen ipv ontslaan zoekt men gewoon weer een ander baantje voor hem en proberen maar weer, lachwekkend gewoon ook die v bodegem is zo'n engert , zich eigen slinks en glad omhoog gewerkt zonder iets toe te voegen aan de club feyenoord de chaos in het maasgebouw loopt door naar alle lagere afdelingen van de club , ik vind het echt zonde van onze mooie club die zo langzamerhand naar de klote gaat door die klootzakken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dit is bij Ajax of PSV echt niet anders |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit wel beleid en geld achter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En heel veel voetbalintelligentie . Zeker bij eerstgenoemde . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar de vriendjespolitiek enz is exact hetzelfde. Zelfde banenmolen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat denk ik wel , maar zoveel meer bagage . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan niet tegen kritiek. Triest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer ik zo oud en zo lang meeliep zou ik ze ook allemaal de tandjes laten genieten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik zoveel geld had, kocht ik 52% van Feyenoord. De andere helft aan supporters En ging rigoreus te werk, gaf wat bestuursleden een schop, hakte de knoop door oude kuip renoveren, En gooide wat spelers er uit, gaf wat stadion verboden uit aan diverse journalisten oa Leo en Valentijn Driessen Hugo Borst. En dan ging ik genieten van mijn Feyenoord
Zo en nu weer zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dickie heeft lange tenen , kuyt kan je toch ook niet serieus nemen met zijn uitspraken dat er zoveel talent loopt die beter zijn dan koczu pfff vandaar dat hij het ook zo geweldig deed met o19 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dick en Dirk zijn samen de weg kwijt. Alleen zijzelf vinden van niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hahaha , ja ze zijn wel heel erg overtuigd van zichzelf maar hebben het niet door zichzelf voor lul te zetten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft het laatste beetje voetbal en plezier volledig weggevaagd . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op stoppen met huilie huilie Goede tijden slechte tijden Achter de horizon schijnt de zon Na regen komt zonnenschijn Beter een kut in de hand dan de lucht van tien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler