|
|
MMM
|
|
|
| Dick deed het beter met nog minder materiaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Daarrrrrrrrrrr zijn we weer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Lekker alles wat Arnesen heeft opgebouwd in een paar jaar vakkundig door de plee gespoeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We zijn volledig terug bij af, de club is compleet verwoest onder leiding van Dennis Te Kloese. Alles wat Arnesen met Slot heeft opgebouwd is weg, alles.
Ze doen er maar alles aan om project RvP te laten slagen, alles zodat ze zelf kunnen blijven zitten.
Het is een grove, grove schande. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
RvP eruit en Dick als interim had ik gesteund.
Dit is een schande. Niets ten nadele van Dick overigens. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Slechter zal het er niet van worden.
Als klankbord van Gio pakte het destijds erg goed uit, laten we hopen dat dit nog een keer gebeurt.
Welkom Dick. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:09 schreef netsurfer het volgende:Slechter zal het er niet van worden. Als klankbord van Gio pakte het destijds erg goed uit, laten we hopen dat dit nog een keer gebeurt. Welkom Dick. Het gaat erom dat ze alles doen om project RvP te laten slagen. Dat is misselijkmakend. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:09 schreef netsurfer het volgende:Slechter zal het er niet van worden. Als klankbord van Gio pakte het destijds erg goed uit, laten we hopen dat dit nog een keer gebeurt. Welkom Dick. Wat pakte goed uit?
Veelal matig gepresteerd in de competitie afgezien van 1 seizoen wat een success werd door Dirk Kuyt & echt niks gepresteerd in Europa.
Er wordt veelal met een enorm roze bril gekeken naar de tijd van GvB bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik zei het 2 weken terug al en inderdaad zo af en toe luisteren ze in die ivoren toren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:11 schreef MMM het volgende:[..] Het gaat erom dat ze alles doen om project RvP te laten slagen. Dat is misselijkmakend. Waarom? Als zij daar potentie in zien, is dat toch juist beleidvoeren?
Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar het is in ieder geval consequent. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:20 schreef DMD het volgende:[..] Wat pakte goed uit? Veelal matig gepresteerd in de competitie afgezien van 1 seizoen wat een success werd door Dirk Kuyt & echt niks gepresteerd in Europa. Er wordt veelal met een enorm roze bril gekeken naar de tijd van GvB bij Feyenoord. Wat pakte goed uit? Na de periode van coaching van Gio door Dick werd er weer gewonnen en werd de beker gepakt. Het seizoen erop werden we kampioen. Dus ja, pakte best goed uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio revisited. Er wordt gehandeld, een mogelijkheid ingezet. Nu al veroordelen is onzinnig. Dick kan net degene zijn die Robin uit z'n tunnel haalt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:51 schreef netsurfer het volgende:[..] Wat pakte goed uit? Na de periode van coaching van Gio door Dick werd er weer gewonnen en werd de beker gepakt. Het seizoen erop werden we kampioen. Dus ja, pakte best goed uit. Laten we hopen dat Dickie het nog eens op de rails krijgt en hoop voor hem dat het privé ook weer wat gaat. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:51 schreef netsurfer het volgende:[..] Wat pakte goed uit? Na de periode van coaching van Gio door Dick werd er weer gewonnen en werd de beker gepakt. Het seizoen erop werden we kampioen. Dus ja, pakte best goed uit. Het kampioen seizoen kan voor 95% op het conto van Dirk Kuyt geschreven worden.
Het voetbal onder GvB was identiek als onder V.Persie.
Zonder idee, op basis van individuele kwaliteiten & slaapverwekkend.
Voor de rest ook vooral 3rde geworden en dus 0.0 gepresteerd in Europa. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Waarom? Als zij daar potentie in zien, is dat toch juist beleidvoeren? Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar het is in ieder geval consequent. Dit heeft niets met beleid te maken. Iedereen ziet dat van Persie in alle facetten tekort schiet als trainer. Tactisch onbenul, geen people manager.
De enige reden dat Dick er bij komt is omdat ze RvP er niet uit willen gooien. Reden? Dan kunnen er nog een zooitje weg.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:57 schreef MMM het volgende:[..] Dit heeft niets met beleid te maken. Iedereen ziet dat van Persie in alle facetten tekort schiet als trainer. Tactisch onbenul, geen people manager. De enige reden dat Dick er bij komt is omdat ze RvP er niet uit willen gooien. Reden? Dan kunnen er nog een zooitje weg.. volkomen mee eens , dit slaat totaal nergens op , nu ben ik benieuwd of ze werkelijk zo hersenloos zijn om volgend seizoen ook door te gaan met v persie , daar lijkt het wel op |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:55 schreef FR-Henk het volgende:Gio revisited. Er wordt gehandeld, een mogelijkheid ingezet. Nu al veroordelen is onzinnig. Dick kan net degene zijn die Robin uit z'n tunnel haalt. ik denk ook niet dat v persie niet dikkie overruled |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Persie heeft hulp nodig. Okee. Maar als Robin achterlijk etc is, dan zijn Hake en de Wolf dat ook. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Terug bij af! Met Disney vibes. Hake, Hiddink, Advocaat, deze trainer kan het gewoon niet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 10:57 schreef MMM het volgende:[..] Dit heeft niets met beleid te maken. Iedereen ziet dat van Persie in alle facetten tekort schiet als trainer. Tactisch onbenul, geen people manager. De enige reden dat Dick er bij komt is omdat ze RvP er niet uit willen gooien. Reden? Dan kunnen er nog een zooitje weg.. Okay. En waar zie je dat dan aan Roberto Stegeman? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als ik dat nog uit moet leggen zegt dat meer over jouw blik op voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien heeeeel. Misschien ziet RvP het wel goed en kan hij het niet overbrengen op de spelers....... Tja ????????ik weet het ook niet 😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Sommige dingen veranderen nooit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 14:51 schreef piet de paler het volgende:Misschien heeeeel. Misschien ziet RvP het wel goed en kan hij het niet overbrengen op de spelers....... Theoretisch mogelijk, maar ik vind zijn analyses voor de camera meestal niet scherp. Dan heb je toch vaak het idee dat je naar een andere wedstrijd hebt zitten kijken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nou nee ik ben meer benieuwd jaar jouw visie want ik hoor je alleen maar mopperen op wat er momenteel fout gaat zonder ook meer 1 enkele uitleg. Ja hij doet het niet goed en bij de vraag maar waarom komt er geen antwoord. Tsja voor mij is dit een beetje Jip en Janneke niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:52 schreef Leuv het volgende:[..] Nou nee ik ben meer benieuwd jaar jouw visie want ik hoor je alleen maar mopperen op wat er momenteel fout gaat zonder ook meer 1 enkele uitleg. Ja hij doet het niet goed en bij de vraag maar waarom komt er geen antwoord. Tsja voor mij is dit een beetje Jip en Janneke niveau. Volgens mij heb ik dat een poosje geleden als eens uitgelegd, ook op een bericht van jou. Waar jij het uiteraard niet mee eens was.
Nog maar is dan: Geen people manager (ruzie krijgen met zoveel spelers is echt knap) Tactisch heel zwak Aanvoerdersband Laf voetbal (minst hoge balveroveringen in de Eredivisie in 2026!) Kan niet omgaan met kritiek Slechte omgang met media en supporters
Waanzinnige voetballer, waardeloze trainer. Kan in het rijtje Stam, van Basten, Seedorf etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:04 schreef MMM het volgende:[..] Volgens mij heb ik dat een poosje geleden als eens uitgelegd, ook op een bericht van jou. Waar jij het uiteraard niet mee eens was. Nog maar is dan: Geen people manager (ruzie krijgen met zoveel spelers is echt knap) Tactisch heel zwak Aanvoerdersband Laf voetbal (minst hoge balveroveringen in de Eredivisie in 2026!) Kan niet omgaan met kritiek Slechte omgang met media en supporters Waanzinnige voetballer, waardeloze trainer. Kan in het rijtje Stam, van Basten, Seedorf etc. Maar gaat niet weg dus ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dick Advocaat ///Held SchRedder in nood topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus worden het nog een paar vreselijke weken. Hopelijk zijn ze zo verstandig om hem eind mei eruit te gooien. Ook als we wél per ongeluk tweede worden.
Frisse en nieuwe start voor 2026-2027. Doorgaan met RvP betekent nog een seizoen ellende.
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp ook niet, dat RvP die goed gevuldt is€€€€€€€€€€€€€ En zegt ik hou van Feyenoord zelf niet zegt ..........bedankt en tot ziens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:42 schreef piet de paler het volgende:Ik begrijp ook niet, dat RvP die goed gevuldt is€€€€€€€€€€€€€ En zegt ik hou van Feyenoord zelf niet zegt ..........bedankt en tot ziens. Is een narcist. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Of ultra-competitief. Zie je vaak bij mensen die in de top werken of gewerkt hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis geen angsthaas, inderdaad. Overtuigd dat ie het tij kan keren. Vechter. Zijn dan weer mooie eigenschappen. Geen narcist, anders had ie bij de jeugd al door de mand gevallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaaaa hoor SuperDickie..!😆 🦸 Ok misschien snap ik dit,maar had veel en veel eerder gedaan hé. Nu heb ik het gevoel dat dit eerder om lijfsbehoud gaat.. Ook net voor de klassieker natuurlijk..want met Dick is de kans op winst groter. Want weer een wedstrijd zonder plan=slachtbank. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al de vooruitzichten rond de kwalificatie van Curaçao achter zich gelaten wegens omstandigheden. Om na een paar maanden al de negatieve toestanden rond Feyenoord op te zoeken. Ik kan echt geen kaas van maken waarom Dick dit nog wil. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 18:24 schreef tomson het volgende:Al de vooruitzichten rond de kwalificatie van Curaçao achter zich gelaten wegens omstandigheden. Om na een paar maanden al de negatieve toestanden rond Feyenoord op te zoeken. Ik kan echt geen kaas van maken waarom Dick dit nog wil. Messias-syndroom |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Cor Pot mag je wel geloven over alles wat met Advocaat te maken heeft. En die heeft diverse malen gezegd dat Feyenoord eigenlijk het cluppie van Advocaat is. En daarom gaat ie dit doen. Omdat de club het nodig heeft. En dát heeft ie afgelopen zondag met eigen ogen gezien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Nou, dan kan Hake zijn koffers ook wel inpakken. Deze constructie kan alleen maar slecht uitpakken voor v Persie. Als het vanaf nu ineens goed gaat is het de verdienste van Advocaat en is bewezen dan v Persie er niets van kan. Als het experiment faalt dan is v Persie sowieso weg vanwege het tegenvallende resultaat. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dickie heeft de cirkel zo vaak rond gemaakt dat je er draaierig van wordt :) En Feyenoord heeft de cirkel ook weer rond, we zijn terug in de tijd bij Gio's problematische periode. Dat mondde toen uiteindelijk uit in een schaal, deze keer is het een voorsprongetje vast te zien houden voor die 2e plek. Ik heb er helaas een hard hoofd in Daarvoor is de chaos bij directie,staf en selectie te ver geëscaleerd. Je ploeg is zo vreselijk uitgedund en vooruitzichten zijn gewoon niet best. En wat er beschikbaar is heeft een hoop problemen qua fitheid door overbelasting na blessures. En heb ik ook geen geloof dat RvP zn "trots" cq eigenwijsheid opzij kan zetten. De man is onderhand berucht hoe slecht hij adviezen van anderen tot zich neemt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|