|
|
Stylzz
|
|
|
Alvast.
Gerucht 1. Fer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou het misschien toch Erwin worden, interreseerd zich in één keer wel veel in Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan toch, zeker nu hij wat meer gezien heeft van Europa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond Erwin Koeman een prima trainer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou het ook prima vinden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Aflopend contract dit jaar: Fer, kastanjes, Vlaar, Nelomp, Schenkeveld, Woudenberg, Immers, Bruins, Kramer, Te Vrede... het schaduwlijstje is eigenlijk al klaar voor Martin! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoe gaat het met Fer ? zie je hem wel eens ? ik vond het een goede speler . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Paar gezien ,gewoon degelijk maar zou bij ons het verschil kunnen maken. Als de balans in t elftal goed is. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Bij Fer, Nuytinck, van Drongelen, Stengs en Wilfried Bony(transfervrij). Exit: Jorgensen, Botteghin, v.d. heijden, Vilhena, van Persie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:13 schreef yoghurt17 het volgende:Bij Fer, Nuytinck, van Drongelen, Stengs en Wilfried Bony(transfervrij). Exit: Jorgensen, Botteghin, v.d. heijden, Vilhena, van Persie. Bony is al voorzien. En heeft een jaarsalaris van enkele miljoenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou het eerst fijn vinden dat er duidelijkheid kwam in de trainerskwestie. Hoe sneller hoe beter, kan ie de zaak gaan voorbereiden zodat we er ook klaar voor zijn komend seizoen.
Hoe meer ik er over nadenk zeg ik Erwin kom op, er is werk aan de winkel. Maak kenbaar hoe je de staf wilt hebben en ga bekijken wat je met de spelers kan zoals jij het voor ogen hebt.
Geen gelul, dadelijk is er weer een voorbereiding van nul. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=uD82fH8_Gn0
Vind dit wel een goeie spits voor Feyenoord, speelde eerder voor Anderlecht, nu bij Udinese, maar komt daar niet echt aan de bak. Volgens transfermarkt moet die zo'n 4 mln kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van der Vaart vindt Schouten van Excelsior bij ons passen. Wel iemand die er bovenop zat, misschien wel de beste speler bij Excelsior, maar voor gisteren heb ik hem nooit eerder zien spelen (althans niet dat ik me herinner).
Toevallig iemand hier die hem langer in de gaten aan het houden is? Past wel in de scouting van Martin. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eerst een nieuwe trainer en een T D dan praten met die mensen wat ze willen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij moet het andersom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof dat ze gisteren de 5de Deense talent hebben opgehaald in de laatste jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar even hè, haal de Jong eraf. Blijft er niks over. En dan reken je betaald salaris en etc niet mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2019 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar even hè, haal de Jong eraf. Blijft er niks over. En dan reken je betaald salaris en etc niet mee Is waar als je geld heb is het makkelijker.. Dan kan je risico's nemen wat niet een risico's zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar Onana voor 150.000 gekocht ,en straks gaat de Ligt nog weg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
daar in 020 land snappen ze heel wat beter het TD spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch gaan ze belangrijke spelers kwijt raken en moeten ze ook maar eerst afwachten hoe het vervolg gaat zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is weer bijna zover, HAMSTEREN! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En met Frenkie erbij denk ik de drie die de meeste invloed hebben op het Europees succes(en inkomsten) |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Stengs wil Az niet naar Ajax en Psv laten gaan.. kunnen wij hem niet ruilen voor Larsson plus een miljoen of 5 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2019 - 18:06 schreef yoghurt17 het volgende:Stengs wil Az niet naar Ajax en Psv laten gaan.. kunnen wij hem niet ruilen voor Larsson plus een miljoen of 5 Blijven dromen haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2019 - 17:43 schreef van geil het volgende:[..] En met Frenkie erbij denk ik de drie die de meeste invloed hebben op het Europees succes(en inkomsten) Ziyech is daar de beste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sam Lammers vind ik een goeie spits |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die laat PSV nooit gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook niet nee,maar dat gaat er eentje worden denk ik. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
De volgende spelers weg: van der Heijden, Botteginh, Clasie, Vilhena, Ayoud en Nicolai Jorgensen. Van Persie stopt. Opbrengst misschien 14 miljoen. Aankopen: Doan, Odegaard, kan gehuurd worden, Pierrie ( 3 miljoen) en Stengs ( 5 a 6 miljoen. Opstelling: Vermeer. Bart Nieukoop, Pierie, St Juste en Haps. Odegaard, Toornstra en Doan Stens, Larsson, Berghuis.
Reservebank: Sven van Beek, Calvin VerdongOrkun KokcuLuis Sinisterra en inpassen aankomende talenten. Moet kunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 16:40 schreef analist het volgende:De volgende spelers weg: van der Heijden, Botteginh, Clasie, Vilhena, Ayoud en Nicolai Jorgensen. Van Persie stopt. Opbrengst misschien 14 miljoen. Aankopen: Doan, Odegaard, kan gehuurd worden, Pierrie ( 3 miljoen) en Stengs ( 5 a 6 miljoen. Opstelling: Vermeer. Bart Nieukoop, Pierie, St Juste en Haps. Odegaard, Toornstra en Doan Stens, Larsson, Berghuis. Reservebank: Sven van Beek, Calvin VerdongOrkun KokcuLuis Sinisterra en inpassen aankomende talenten. Moet kunnen. Ben het wel met je eens dat Feyenoord moet proberen de echte talenten te halen, maar Ajax en PSV zullen ons wel weer voor zijn! Enne...Larsson is natuurlijk geen spits! |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Leon. Geen uitverkoop, maar opbouw van een jong, technisch elftal met ook daarbij harde werkers. Een elftal met toekomst en marktwaarde. Zo bouw je een club op. Van Geel zou dit lijstje eens moeten zien en handelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk mogen er nog wel meer weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 17:18 schreef analist het volgende:Leon. Geen uitverkoop, maar opbouw van een jong, technisch elftal met ook daarbij harde werkers. Een elftal met toekomst en marktwaarde. Zo bouw je een club op. Van Geel zou dit lijstje eens moeten zien en handelen. Ik ben het helemaal met jou een hoor alleen die 14 miljoen zou het diep triest zijn. Maar als je Stengs en Doan ervoor kan halen dan zeg ik doen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 16:40 schreef analist het volgende:De volgende spelers weg: van der Heijden, Botteginh, Clasie, Vilhena, Ayoud en Nicolai Jorgensen. Van Persie stopt. Opbrengst misschien 14 miljoen. Aankopen: Doan, Odegaard, kan gehuurd worden, Pierrie ( 3 miljoen) en Stengs ( 5 a 6 miljoen. Opstelling: Vermeer. Bart Nieukoop, Pierie, St Juste en Haps. Odegaard, Toornstra en Doan Stens, Larsson, Berghuis. Reservebank: Sven van Beek, Calvin VerdongOrkun KokcuLuis Sinisterra en inpassen aankomende talenten. Moet kunnen. Ten eerste denk ik dat Vilhena, Jorgensen en Ayoub echt nog wel een miljoen of 18 op kunnen brengen.En in ieder geval graag ook afscheid van, van Beek, Tapia, Botteghin en Nieuwkoop. Daarnaast.. Stengs en Doan, goeie spelers, maar die ga je echt niet kunnen halen vrees ik. Minimaal 10 miljoen per speler naar mijn idee, hoop het ook, maar daarom misschien een optie Larsson te ruilen + geld voor Stengs. Larsson zie ik echt niet als spits en denk dat je in iedere linie ook wel 1 ervaren speler moet hebben lopen. Zou die 18 miljoen als volgt proberen te besteden:
----------------------------------------Vermeer---------------------------------------- St. Juste------------Martina (2,5 Mln)----------------Pierie (3 Mln)-----------------Haps---- ------------------------------------Fer(transfervrij)---------------------------------------- -------------------Toornstra---------------------------------Kocku/Odegaard (huur)---------- --------Berghuis-------------Wolfswinkel (2.5 mln)/Janssen(huur)------------Stengs ( 6 Mln + Larsson) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2019 - 11:52 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Ten eerste denk ik dat Vilhena, Jorgensen en Ayoub echt nog wel een miljoen of 18 op kunnen brengen.En in ieder geval graag ook afscheid van, van Beek, Tapia, Botteghin en Nieuwkoop. Daarnaast.. Stengs en Doan, goeie spelers, maar die ga je echt niet kunnen halen vrees ik. Minimaal 10 miljoen per speler naar mijn idee, hoop het ook, maar daarom misschien een optie Larsson te ruilen + geld voor Stengs. Larsson zie ik echt niet als spits en denk dat je in iedere linie ook wel 1 ervaren speler moet hebben lopen. Zou die 18 miljoen als volgt proberen te besteden: ----------------------------------------Vermeer---------------------------------------- St. Juste------------Martina (2,5 Mln)----------------Pierie (3 Mln)-----------------Haps---- ------------------------------------Fer(transfervrij)---------------------------------------- -------------------Toornstra---------------------------------Kocku/Odegaard (huur)---------- --------Berghuis-------------Wolfswinkel (2.5 mln)/Janssen(huur)------------Stengs ( 6 Mln + Larsson) Stengs is een rechtsbuiten Yoghurt |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ruilen met Berghuis dan maar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maken we er een keeper van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 16:40 schreef analist het volgende:De volgende spelers weg: van der Heijden, Botteginh, Clasie, Vilhena, Ayoud en Nicolai Jorgensen. Van Persie stopt. Opbrengst misschien 14 miljoen. Aankopen: Doan, Odegaard, kan gehuurd worden, Pierrie ( 3 miljoen) en Stengs ( 5 a 6 miljoen. Opstelling: Vermeer. Bart Nieukoop, Pierie, St Juste en Haps. Odegaard, Toornstra en Doan Stens, Larsson, Berghuis. Reservebank: Sven van Beek, Calvin VerdongOrkun KokcuLuis Sinisterra en inpassen aankomende talenten. Moet kunnen. Met dit elftal word je hooguit 5e. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van de verdediging krijg ik echt tranen in mijn ogen. Spelen zonder echte spits. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Waar, maar dat was Larsson ook eerst, verwacht dat vanaf links spelen met zijn kwaliteiten geen groot probleem moet zijn. |
|
|
|