|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 09:56 schreef piet de paler het volgende:Ik lees net dat hij niet in de basis staat...............ja zijn conditie is natuurlijk niet goed ?????????! Hij moet eerst leren voor vakkie T met die 5 minutes of fame conditie trainer huppelen en sprongetjes maken ???!!!!!!!!!! Het Engelse niveau van verdedigers is laag ????!! potverdomme inzetten die gozert daar koop je hem in de winterstop voor. En je weet dat Jan Arie niet in goede doen is. nee hij is gehuurd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Spelers van dit niveau lopen zeker op Varkenoord.
En hij is ook al 29 jaar. Zijn we de lange termijn nu helemaal aan het vergeten? Dit seizoen gaat nergens meer over. Waarom dan weer een speler huren? En niet gewoon jeugd de kans geven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vind hem bij Twente nog niet zo slecht hoor. Maar ik ben benieuwd. Wat ik wel jammer vind is dat Geertruida geen kans krijgt. Is het nog te vroeg voor hem? Ik ken hem niet genoeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is toch gehuurd. Goede standin is hij beter dan botje of Geertruida dan kopen. Is Geertruida beter huppekkee weg er mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neutraal beredeneren. Je wilt beker en 3e plaats. Een ervaren verdediger valt weg. Je huurt een fitte ervaren verdediger als vervanger.
De trainer vindt Geertruida een risico, want die jongen krijgt nooit kans.
Kan het logischer? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 13:46 schreef FR-Henk het volgende:Neutraal beredeneren. Je wilt beker en 3e plaats. Een ervaren verdediger valt weg. Je huurt een fitte ervaren verdediger als vervanger. De trainer vindt Geertruida een risico, want die jongen krijgt nooit kans. Kan het logischer? Juist leve de logica |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ha, maar pak me niet in m'n nekvel! Gaan ze je schorsen, weet je? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal het nog logischer maken voor je Henk. Had ergens hier gelezen dat ook Geertruida geblesseerd is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie m nu spelen dus dat wat ik vanmorgen gelezen heb klopt niet. Geertruida is niet geblesseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is zo fit als een hoentje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 14:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zal het nog logischer maken voor je Henk. Had ergens hier gelezen dat ook Geertruida geblesseerd is. Je maakt het weer ingewikkeld, Geblesseerd of niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Huidige stand ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hij speelt nu tegen excelsior thuis 0 - 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Haps, Nieuwkoop, v d Heijden, v Beek, Verdonk, st. Juste, en Geertruida kan Gio toch wel kiezen of durf hij dat niet aan Martina was niet nodig geweest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 09:24 schreef de bluffer het volgende:Haps, Nieuwkoop, v d Heijden, v Beek, Verdonk, st. Juste, en Geertruida kan Gio toch wel kiezen of durf hij dat niet aan Martina was niet nodig geweest Kom op die jongen zit een paar dagen bij de selectie en heeft 2 keer meegetraind. Dan kan die toch niet in de basis?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft net zijn voetbalschoenen gekocht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 09:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Kom op die jongen zit een paar dagen bij de selectie en heeft 2 keer meegetraind. Dan kan die toch niet in de basis?? Dat tik ik ook niet dat hij in de basis moet is hij beter dan één van die zeven o.a. bij de tukkers en in Engeland vond ik hem ook niet best |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 09:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat tik ik ook niet dat hij in de basis moet is hij beter dan één van die zeven o.a. bij de tukkers en in Engeland vond ik hem ook niet best Zijn gewoon te weinig betrouwbare opties achterin. Ik snap de komst van Martina wel. Of het een succes wordt blijft natuurlijk afwachten.
Maar als je een Geertruida opstelt en die staat wekelijks te schutteren, dan heb je niks achter de hand... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Debuut. op papier n goede wedstrijd ervoor, al weet je dat eigenlijk nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mathijssen kreeg ooit ook rood en een pingel tegen bij zijn debuut toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Redelijk debuut. Niet echt uitgetest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, maar hij speelde wel simpel en dat beviel me eigenlijk wel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees niet dat hij heel vaak terugspeelt op de keeper en bijna zo een doelpunt veroorzaakte.maar idd is niet getest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit op T of heb ik dat verkeerd gezien en was dit st Juste? Of heb jij de samanvatting gezien? Dit laatste niet kwaad bedoeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb de hele wedstrijd gezien. T viel echt mee. Ik zag juist dat hij juist eerst vooral vooruit kijkt Alleen t middenveld is vaak matig aanspeelbaar |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:Heb de hele wedstrijd gezien. T viel echt mee. Ik zag juist dat hij juist eerst vooral vooruit kijkt Alleen t middenveld is vaak matig aanspeelbaar Maakte inderdaad ook gebaren richting andere spelers dat hij de bal niet kwijt kon... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Buitenkansje weer van Mart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is dat een Van Beek quote?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeker. Na 2 wedstrijden zie je al dat dit niets toevoegt
Zonde van het geld weer |
|
|