|
|
Frstu
|
|
|
Nog maar vier wedstrijden... Het aftellen is begonnen! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook exit deze jongen , kan er geen klote van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is 1 van de slechtste backs die ik ooit heb gezien in een Feyenoord shirt. Wat een schandalig slechte speler en een TD die hem al jaren volgt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Strijd samen met Tiendalli om de eerste plek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die was denk ik nog minder slecht dan deze kneus. Zelden zo'n waardeloze speler gezien.
En dan een TD die hem al jaren volgt, auw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha met z'n ogen dicht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anette vond m wel lekker wild. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Nee die belg was de slechtste. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Onee dat was een linksback |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Goeie linksback, kon alleen niet tegen een rechtsbuiten spelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Rechtsback was toch altijd bij ons een sterke positie. Daar hebben best veel goede spelers gestaan. En dan nu dit... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zit ook op het kleedje zaterdag . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet in Brabant. Je wilt toch iets verdienen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was een bijzondere ervaring. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan er He-le-maal niks van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eén van de slechtste spelers die Feyenoord ooit gehad heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is ie gelukkig weg. Wat resteert is de wetenschap dat Martin m jaren gevolgd heeft en dacht ja, dat moeten we naar de Kuip halen. Onkunde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar jij gaat mee in de haatcampagne tegen van Geel. Hij heeft de club vernietigd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 21:55 schreef FR-Henk het volgende:Maar jij gaat mee in de haatcampagne tegen van Geel. Hij heeft de club vernietigd? Je bent het met me eens? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cuco is een mispeer. Daar ben ik het mee eens. Je term 'onkunde' intrigeert. Is dat van Geel in geheel of op dit vlak.? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:Cuco is een mispeer. Daar ben ik het mee eens. Je term 'onkunde' intrigeert. Is dat van Geel in geheel of op dit vlak.? Het is het beste voorbeeld om aan te kaarten, dat het tijd is om hem te vervangen.
Heeft de club van de rand van de afgrond weggesleept. Dat weet ik. Maar Van Geel is geen bouwer en die heeft de club nodig. Is net als Gio twee jaar te lang gebleven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, Maar ik voeg er aan toe, Heeft een gigantische puinhoop achtergelaten , een selectie die geen waarde heeft en volledig uit balans, de jeugd de nek omgedraaid, en mede verantwoordelijk voor de enorme berg schuld die er weer is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is of ik elke dag pagina 1 van de bijbel opnieuw lees |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je maatje brengt het onderwerp steeds naar voren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 22:27 schreef van geil het volgende:Eens, Maar ik voeg er aan toe, Heeft een gigantische puinhoop achtergelaten , een selectie die geen waarde heeft en volledig uit balans, de jeugd de nek omgedraaid, en mede verantwoordelijk voor de enorme berg schuld die er weer is. Geen waarde? Ach, lieve jongen toch... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou serieus, vertel.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De waarde is schrikbarend op dit moment . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pakken even de basis... Vermeer , 2 miljoen ? Juste 10 ? Botteghin 2 ? Jan Arie 2 ? Malacia 5 ? Clasie 0 Vilhena 10 ? Toornstra 3 ? Berghuis 10 ? Jorgensen 8 ? Larsson 4 ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is een quote van Martin bij tafel van Kees. Kraay zei toen ook dat de selectie geen waarde heeft.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En weer bovenaan pagina 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah zo :) @ Ar Toen kwam hij volgens mij met dat Juste verhaal 12 miljoen, en dat Jorgensen in de toekomst ruim 20 gaat opleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 22:51 schreef van geil het volgende:Ah zo :) @ Ar Toen kwam hij volgens mij met dat Juste verhaal 12 miljoen, en dat Jorgensen in de toekomst ruim 20 gaat opleveren. Exact haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ff serieus, ik denk dat er heus wel wat centjes zijn..alleen gaan ze daar zorgvuldig mee om. Een transfer geeft gewoon meer armslag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dommerdje. Jij komt ouwe wijven tussen Ace en mij. Je bent dus zelf verantwoordelijk. Niet een ander.
Klopt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 23:00 schreef ar het volgende:Maar ff serieus, ik denk dat er heus wel wat centjes zijn..alleen gaan ze daar zorgvuldig mee om. Een transfer geeft gewoon meer armslag. Ik denk dat we eigenlijk moeten gaan potten , en een jaar vol op de jeugd gaan samen met wat er nu is. Eventuele transfers gebruiken om schulden af te lossen en wat opzij te zetten .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dommerdje. Jij komt ouwe wijven tussen Ace en mij. Je bent dus zelf verantwoordelijk. Niet een ander. Klopt? Nee, ik vul een Quote van Ace aan op jouw wederom , domme vraag .
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 23:13 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat we eigenlijk moeten gaan potten , en een jaar vol op de jeugd gaan samen met wat er nu is. Eventuele transfers gebruiken om schulden af te lossen en wat opzij te zetten . Ontopic |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pfff. Volslagen nutteloos dit. Een lama heeft meer sociale talenten. Deze skippen we maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 21:55 schreef FR-Henk het volgende:Maar jij gaat mee in de haatcampagne tegen van Geel. Hij heeft de club vernietigd? ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
IK stel Vraag aan Ace nav zijn reactie op rol van Geel. Onkunde. Wie begint er dus over? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij . Ace heeft het over Cuco. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 21:53 schreef MightyAce het volgende:Is ie gelukkig weg. Wat resteert is de wetenschap dat Martin m jaren gevolgd heeft en dacht ja, dat moeten we naar de Kuip halen. Onkunde. I rest my case.
Tot zover, geile. Welterusten en pak een biertje namens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 21:55 schreef FR-Henk het volgende:Maar jij gaat mee in de haatcampagne tegen van Geel. Hij heeft de club vernietigd? .. |
|
|
|