|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Spelers bepalen of ze willen spelen of niet. Gio heeft daar allang geen invloed meer op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mee eens. Feit is wel dat ze voor Gio geen stap harder zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Excelsior = Feyenoord Feyenoord = Ajax
das alles. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klootzakken Stelletje amateurs
Leuk hè 6-2 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Euforie weer overgevlogen, wat gaan we doen Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk, de scheidsrechter bepaalt dat hij die tweede gele niet geeft. Maar zo'n slappe hap na de 1-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit mag toch niemand verbazen, 15 van dit soort potjes , slechts 6 gewonnen . Als Feyenoord het spel moet maken , is het gewoon heel heel matig . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:05 schreef van geil het volgende:Dit mag toch niemand verbazen, 15 van dit soort potjes , slechts 6 gewonnen . Als Feyenoord het spel moet maken , is het gewoon heel heel matig . Ze hebben ook geen spel om te maken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In 1 week 6-2 wegswingen en vervolgens geen antwoord op een verdedigende ploeg. Dat laatste blijft maar op dezelfde fouten hangen. Breien, vastlopen, toeval, kutcorners. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, maar geen gepast excuus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk is het verbazingwekkend dat we niet veel meer op kunstgras doen. Ik bedoel, je kunt er op tegen zijn, maar je hebt er wel mee te maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:14 schreef van geil het volgende:Eigenlijk is het verbazingwekkend dat we niet veel meer op kunstgras doen. Ik bedoel, je kunt er op tegen zijn, maar je hebt er wel mee te maken. Dan kan je internationaal wel helemaal inpakken.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:14 schreef van geil het volgende:Eigenlijk is het verbazingwekkend dat we niet veel meer op kunstgras doen. Ik bedoel, je kunt er op tegen zijn, maar je hebt er wel mee te maken. Gewoon niet op te voetballen en dat zie je wekelijks jaarlijks. Brede discussie, maar het komt voetbal gewoon niet ten goede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh ja, bij Ajax trainen ze op gras , kunstgras en beton. Werpt toch zijn vruchten af blijkbaar qua vaardigheden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is ideaal, maar als het een modderpoel was voor de deur, voetbalde we gewoon achter op het plein. Gras was lekker, maar niet tegen elke prijs. Hoofdzaak we konden lekker voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:18 schreef VVout het volgende:Wat is ideaal, maar als het een modderpoel was voor de deur, voetbalde we gewoon achter op het plein. Gras was lekker, maar niet tegen elke prijs. Hoofdzaak we konden lekker voetballen. De beste voetballers speelden op betonnen pleintjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heerlijke partijtje lul lopertje gespeeld, op het beton. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:18 schreef van geil het volgende:[..] oh ja, bij Ajax trainen ze op gras , kunstgras en beton. Werpt toch zijn vruchten af blijkbaar qua vaardigheden. Goed punt...Persoonlijk vind ik dat het niet mag uitmaken en dat het verlies van Feijenoord geen reet te maken heeft met kunstgras. Het is slappe hap... De grote competities spelen overigens niet op kunstgras. Bepaalde trainingsvormen op kunstgras lijkt me niet verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:18 schreef VVout het volgende:Wat is ideaal, maar als het een modderpoel was voor de deur, voetbalde we gewoon achter op het plein. Gras was lekker, maar niet tegen elke prijs. Hoofdzaak we konden lekker voetballen. vragen we of ze Feyenoord city willen betegelen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ben ik 100% mee eens
5 x op het plastic veld direct mee stoppen, 5 nederlagen
5 X op een normaal veld, 5 x winst
Als zag hoe die bal rolt en hoe gewend Excelsior is op zo'n plastic veld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Onzin, er staan 22 man die onder de zelfde condities spelen. Feyenoord hoort gewoon beter te zijn, op wat voor ondergrond dan ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:28 schreef VVout het volgende:[..] Onzin, er staan 22 man die onder de zelfde condities spelen. Feyenoord hoort gewoon beter te zijn, op wat voor ondergrond dan ook. Hele domme tekst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:28 schreef VVout het volgende:[..] Onzin, er staan 22 man die onder de zelfde condities spelen. Feyenoord hoort gewoon beter te zijn, op wat voor ondergrond dan ook. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is iedere keer hetzelfde liedje met dit Feyenoord. Er wordt niet geleerd van vorige wedstrijden en de geschiedenis herhaalt zich keer op keer. Te triest voor woorden elke keer weer kan ik nu wel zeggen en een schandalige wanprestatie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat mailde je vorige week ook niet Als je nou mailt, Triest plastic veld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:28 schreef VVout het volgende:[..] Onzin, er staan 22 man die onder de zelfde condities spelen. Feyenoord hoort gewoon beter te zijn, op wat voor ondergrond dan ook. Volledig oneens. Kunstgras is gewoon heel ander voetbal. Bijna zaal voetbal. Daar moet je week in week uit op spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunstgras kan nooit een geheel excuus zijn voor deze nederlaag, dit spel. Het was ook weer lanterfanten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kunstgras heeft niets te maken met de pass van Clasie, het dramatische verdedigen van de rest, en St Juste die keer op keer verzaakt. Maar het heeft alles te maken met het complete wedstrijdbeeld en het feit dat je nooit fatsoenlijk in het spel komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat zou dus wel heel goed kunnen,maar dat hij erna erbij gaat staan te kijken hoe het afloopt is diep triest.. Hij had het met gemak nog terug het gat in kunnen lopen. Met dit soort acties werd Van beek bijna gedegradeerd tot amateur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena deed t zelfde bij een kopduel, verongelijkt naar de scheids en liet t toen gewoon lopen. Dat bleef nog zonder schade. T tekent t gebrek aan mentaliteit. Laat maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je bent dom als je een andere mening deelt en je steekt je kop in het zand. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Volledig oneens. Kunstgras is gewoon heel ander voetbal. Bijna zaal voetbal. Daar moet je week in week uit op spelen. Als dat het excuus moet zijn voor wat er gebeurt en je er in mee gaat moet je het zelf weten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh nee, maar t is gewoon competitievervalsing. Net als de jong ploegen in de KK-divisie. T is of allemaal hetzelfde of niet.
Overigens snap ik niet waar we ons zo druk over maken, we verliezen dit soortwedstrijdjes al zo lang als ik leef. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:Vilhena deed t zelfde bij een kopduel, verongelijkt naar de scheids en liet t toen gewoon lopen. Dat bleef nog zonder schade. T tekent t gebrek aan mentaliteit. Laat maar Klopt Stylzz, Vond Vilhena vandaag sowieso mega slecht. Alsof we alles gewonnen hebben en 15 punten los zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:Oh nee, maar t is gewoon competitievervalsing. Net als de jong ploegen in de KK-divisie. T is of allemaal hetzelfde of niet. Overigens snap ik niet waar we ons zo druk over maken, we verliezen dit soortwedstrijdjes al zo lang als ik leef. Kunstgras hoort natuurlijk niet thuis in het voetbal, slecht voor de spelers en de elementen van voetballen op gras. Ik ben het daar natuurlijk helemaal mee eens.
Voor de rest moeten we ons juist wel druk maken over het verliezen op deze manier, lekker helemaal de tering er in hebben. Berusting geen optie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zal eerst iets grondigs moeten veranderen in het DNA van de club, maar dan denk ik dat het zich nog meer vervreemd van de achterban. Ze proberen t nu halfbakken. Dat geeft onrust, maar als ze volle bak de kant van A'dam en E'hoven opgaan, dan haakt t gros af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:Er zal eerst iets grondigs moeten veranderen in het DNA van de club, maar dan denk ik dat het zich nog meer vervreemd van de achterban. Ze proberen t nu halfbakken. Dat geeft onrust, maar als ze volle bak de kant van A'dam en E'hoven opgaan, dan haakt t gros af. Zolang je een eigen indentiteit houd is het prima.. Als daarbij de supporters ook gewoon blijven zeg ik doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach de punten blijven in Rotterdam Ayoub kan er niets van Kunstgras en klein veld competitie vervalsing Toornstra wisselen en drama Jan arie, en clasie, alsmede Berghuis laten staan ? Sven v Beek doorselecteren Lichtpuntje Haps
Zo op naar de volgende wedstrijd bah bah uos,en downs |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgende week in de Kuip De Graafschap |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is onbegrijpelijk dat je weer zo slap voor de dag komt en schandalig wanpresteert. Twee weken geleden tegen PEC een topwedstrijd tegen Ajax erna en nu weer vandaag een flater tegen Excelsior. Het is iedere keer hetzelfde liedje van dit Feyenoord en dan vraag je je wel eens af of je wel leert van vorige wedstrijden.Ook de verdediging van vandaag stond erbij en keer ernaar. Wat een wanvertoning weer vandaag en een gigantische afgang voor de zoveelste keer. Als je zo 27 februari tegen Ajax in de kuip gaat spelen is de stand andersom als je niet oppast, want die zijn natuurlijk uit op revanche daar kun je op wachten natuurlijk. Ook dat achteruitvoetballen vind ik zo zwak, hou hier toch eens mee op want je roept de problemen op je af. Ongelooflijk dat je het vandaag weer voor de zoveelste keer laat afweten, schandalig gewoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk soms weleens waarom Feyenoord altijd het spel wil maken in wedstrijden zoals deze. Je ziet Feyenoord aanvallen en aanvallen tegen een muur van 10 verdedigers waarin ze haast onmogelijk de bal kwijt kunnen. Als Excelsior dan een keer ging aanvallen werd Feyenoord gevaarlijk in de omschakeling. Waarom niet Excelsior meer gedoseerd de bal gunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|