|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook mij opgevallen. Als je verdedigende teams niet kunt het slechten ga je toch meer afwachtend beginnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Je leest overal dat Jerdy Schouten de uitblinker was tegen Feyenoord Hoe zou hij op een normaal veld tegen Feyenoord geweest zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijkt mij ook,en tel daar bij op dat ze bijna allemaal last hebben van dat kunstgras. @Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:Je leest overal dat Jerdy Schouten de uitblinker was tegen Feyenoord Hoe zou hij op een normaal veld tegen Feyenoord geweest zijn Hij was ook goed ... Maar is 22 jaar en voor die wedstrijd heb ik nog nooit over hem gehoord of gelezen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede speler waar nog rek in zit , zie hem 10x liever dan clasie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Kenny maar blijkbaar is scouten 1000 meter van de Kuip al lastig. Nu is hij voor een club als Feyenoord al onbetaalbaar |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 11:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja Kenny maar blijkbaar is scouten 1000 meter van de Kuip al lastig. Nu is hij voor een club als Feyenoord al onbetaalbaar jammer genoeg ja , maarja v geel is heel tevrede over clasie dus ik maakte mij al weinig illusies |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zie veel jonge talenten Burger en kökcü vind ik persoonlijk beter dan Schouten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens, Ik volg jong al een beste tijd. Burger, kökcü, Zwarts deze spelers zijn gewoon zeer goede talenten. Die jongens moeten vanaf aankomende zomer definitief bij het 1e. Dan doel ik op serieuze wedstrijden in Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oneens want het is appels met peren vergelijken. Schouten kan je alleen vergelijken met de speler die op zijn positie loopt. Dat is dan Jordy Clasie.
Maar goed heb gisteren Arnold Bruggink een analyse zien maken over die schouten Op basis van wat hij liet zien idd ongelooflijk knap van die jongen. Maar voor deze wedstrijd had ik ook nog nooit van deze jongen gehoord. Misschien hoor je nooit meer iets van hem.
Nu is Kokcu indd een talent maar als wij hem nu bij bv Utrecht zetten ,is hij dan beter dan Gustafson? Ik wil ons talent niet afvallen hoor want ik hoop echt dat ze allemaal slagen. Maar realistisch gezien zijn ze nog niet zo ver denk ik. Swarts zou best Larsson of Jörgensen kunnen vervangen,die naderd hun niveau.
Overigens ben ik zeer gecharmeerd van Hendriks uit 019. Vind echt een talent op de LCV positie.Maar is er ook nog niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik snap je vergelijking, maar ook dat is appels en peren in leeftijd natuurlijk. Gasten van 17 a 18 jaar met amper speelminuutjes, of een 22 tot 24 jarige die al genoeg ervaring hebben.
Swarts vindt ik gewoon een geweldig talent, postuur, hoofd, spel hij heeft genoeg om het ver te schoppen. Maar wel speelminuten/wedstrijden nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 11:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja Kenny maar blijkbaar is scouten 1000 meter van de Kuip al lastig. Nu is hij voor een club als Feyenoord al onbetaalbaar Halen we m is t weer bord op schoot scouting |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 12:14 schreef R()b het volgende:Ik snap je vergelijking, maar ook dat is appels en peren in leeftijd natuurlijk. Gasten van 17 a 18 jaar met amper speelminuutjes, of een 22 tot 24 jarige die al genoeg ervaring hebben. Swarts vindt ik gewoon een geweldig talent, postuur, hoofd, spel hij heeft genoeg om het ver te schoppen. Maar wel speelminuten/wedstrijden nodig. Een trainer word altijd afgerekend op zijn prestaties. Het is dan ook niet vreemd dat Toornstra of Ayoub de voorkeur krijgen boven Kokcu. Wij hebben nu op dit moment niet die talenten zoals Til Stengs Rosario Venema van de Beek de Jong enzo .Die staan er nog niet in het niveau dat nagestreefd word.
Maar indd Swarts heeft een goed fysiek,een goede kop enzo.In hem hed ik ook wel vertrouwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En dat zou nog terecht zijn ook. Zullen vast wel volgende week met een berichtje komen dat zijn naam al op het lijstje stond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En dat zou nog terecht zijn ook. Zullen vast wel volgende week met een berichtje komen dat zijn naam al op het lijstje stond.. Ja, maar dat zou best wel eens zo kunnen zijn. Zou wel typisch Feyenoord zijn, wij halen alle spelers die een keer gevlamd hebben tegen ons.
Meestal is t daarna ruk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een trainer word altijd afgerekend op zijn prestaties. Het is dan ook niet vreemd dat Toornstra of Ayoub de voorkeur krijgen boven Kokcu. Wij hebben nu op dit moment niet die talenten zoals Til Stengs Rosario Venema van de Beek de Jong enzo .Die staan er nog niet in het niveau dat nagestreefd word. Maar indd Swarts heeft een goed fysiek,een goede kop enzo.In hem hed ik ook wel vertrouwen. Nee uiteraard, maar je wilt talenten laten groeien bij je eigen club. Dus moet je speelminuten gaan geven, juist bij een 3-0 of 4-0 stand lekker je talenten erin. Dat is gewoon verplicht vindt ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, maar dat zou best wel eens zo kunnen zijn. Zou wel typisch Feyenoord zijn, wij halen alle spelers die een keer gevlamd hebben tegen ons. Meestal is t daarna ruk. Ik denk dat zowel jij als ik niet kunnen oordelen over deze jongen. Dat is ook onze taak niet als babbelaars op een forum. Mocht het zo zijn dat hij op een lijstje staat dan is het idd dom om hem op basis van deze wedstrijd te halen. Hij schijnt al in de belangstelling te staan van 1 Italiaanse en een Spaanse club. Die clubs zitten verder weg dan 1 km van de Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:19 schreef R()b het volgende:[..] Nee uiteraard, maar je wilt talenten laten groeien bij je eigen club. Dus moet je speelminuten gaan geven, juist bij een 3-0 of 4-0 stand lekker je talenten erin. Dat is gewoon verplicht vindt ik. Ik denk dat Gio dat ook wel wil ,maar vaak staat het na 45 minuten 1 - 0 of zelfs 0 -0 Daarbij zit je nooit op je gemak als Feyenoord op 2 - 0 staat in bv de 70ste minuut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 13:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat zowel jij als ik niet kunnen oordelen over deze jongen. Dat is ook onze taak niet als babbelaars op een forum. Mocht het zo zijn dat hij op een lijstje staat dan is het idd dom om hem op basis van deze wedstrijd te halen. Hij schijnt al in de belangstelling te staan van 1 Italiaanse en een Spaanse club. Die clubs zitten verder weg dan 1 km van de Kuip. Hebben ook Fox ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|