|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is er nu (weer) waar over de slechte financiële situatie van feyenoord ?
Gaan we nu weer een bijna failliet situatie meemaken of valt dit mee ?
Het ging toch goed of worden we voorgelogen ?
Is er al een nieuwe sponsor bekend ?
Wat is nu het voordeel dat je de investeerders eerder betaald hebt ?
Of worden we in de waan gehouden dat het goed gaat ?
Hoe staat het met het nieuwe stadion. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga me zorgen maken over de stress op dit forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik maak me zorgen over de invloed van de media op mentale gesteldheden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt tijd om wat therapietjes uit de kast te trekken.
VAN ZEN NAAR DICK kan ik aanbevelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat maak ik mij al vanaf de lancering van Hyves. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik maak me zorgen om MMM. Die is een zenuwinzinking nabij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik naar vtbl studio sport, of VI kijk almede luister naar Gouka gaat het niet goed met de club. Weet iemand hoe het nu echt gaat. Daarna ga ik in therapie ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker en vanaf dat moment blijkt de 1 geen haar beter te zijn dan de andere. Op Renato B daargelaten dan ,want alleen bij hem schijnt aaaltijd de zon haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nasi en bami pakketten , 2 halen 1 betalen. Jumbo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Net 1 op ,best te doen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 17:29 schreef piet de paler het volgende:Als ik naar vtbl studio sport, of VI kijk almede luister naar Gouka gaat het niet goed met de club. Weet iemand hoe het nu echt gaat. Daarna ga ik in therapie ;) Goed stukje van Gouka |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als er een goeie staf een T D en paar goeie spelers komen dan komt het wel goed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar ging dit topic ook alweer over? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha alles goed Ar, geen zorgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik heb je nog geqoute in het stadion topic. Zou morgen pas lezen als ik jou was :,) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker en vanaf dat moment blijkt de 1 geen haar beter te zijn dan de andere. Op Renato B daargelaten dan ,want alleen bij hem schijnt aaaltijd de zon haha ik vind social media minder erg dan regulier |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens maar regulier is het gelukkig dan ook 95% minder |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 16:13 schreef piet de paler het volgende:Wat is er nu (weer) waar over de slechte financiële situatie van feyenoord : Gaan we nu weer een bijna failliet situatie meemaken of valt dit mee ? welnee Het ging toch goed of worden we voorgelogen ? het gaat ok Is er al een nieuwe sponsor bekend ? weet ik niet Wat is nu het voordeel dat je de investeerders eerder betaald hebt ? geleend geld is ook geld en kun je maar beter aflossen voor ruimte in de toekomst Of worden we in de waan gehouden dat het goed gaat ? nee Hoe staat het met het nieuwe stadion. nog steeds bezig goed en slecht zijn 2 uitersten, daar valt feyenoord allebij niet onder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2019 - 16:13 schreef piet de paler het volgende:Wat is er nu (weer) waar over de slechte financiële situatie van feyenoord ? Gaan we nu weer een bijna failliet situatie meemaken of valt dit mee ? Het ging toch goed of worden we voorgelogen ? Is er al een nieuwe sponsor bekend ? Wat is nu het voordeel dat je de investeerders eerder betaald hebt ? Of worden we in de waan gehouden dat het goed gaat ? Hoe staat het met het nieuwe stadion. Hoofdsponsoren zijn bijna bekend , als Dickie ja zegt '; De smurfen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik maak me zorgen:
Omdat ik bang ben dat wij ooit een trainer gaan opgraven en klonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
haha of eentje die nog leeft klonen. van gaal:ik wil geen coach worden bedankt. van Geel: O nee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja t valt niet mee om Feyenoorder te zijn,soms zit t mee . Maar vaker zit t tegen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van het Weger model , naar tussenpaus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
is er nu niemand van de Feyenoord watchers die antwoord kunnen geven op mijn vraagjes. normaal ben ik diegene die wazige antwoorden geef, en beticht wordt van onkunde. kom op help mij |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja, gedaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor jou, piet.
Financieel is club gezond, budget houdt ons op 3e in NL. Zijn nooit voorgelogen, hebben oa geïnvesteerd in nieuw complex, eerder afbetalen scheelt rentes en weer onafhankelijk, november 2019 stadion ja/nee. Is moment Supreme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat is er nu (weer) waar over de slechte financiële situatie van feyenoord ? Er is veel geld over de balk gesmeten en normaliter zou het kapitaal op het veld moeten zijn maar in onze situatie verdampt deze, met name door de resultaten en de huur van meerdere spelers, als sneeuw voor de zon
Gaan we nu weer een bijna failliet situatie meemaken of valt dit mee ? Wanneer we beleid voeren en het "eigen" kapitaal dat op het veld staat of op de bank zit verbeteren kan de club ook alleen maar verbeteren.
Het ging toch goed of worden we voorgelogen ? Geef jij meer uit dan dat er binnenkomt dan gaat het met jou ook niet goed. Het voetbal is feitelijk een grote bubbel en alles valt of staat met het op tijd doorselecteren. Daar is die gele gewoon niet goed in.
Is er al een nieuwe sponsor bekend ? Shell ? Met 20 Miljard winst zou dat moeten kunnen.
Wat is nu het voordeel dat je de investeerders eerder betaald hebt ? Hoe meer schuld hoe meer maandlasten je hebt.
Of worden we in de waan gehouden dat het goed gaat ? Het kan gewoon vele malen beter en het is zo verschrikkelijk jammer dat dit er niet uit gehaald wordt
Hoe staat het met het nieuwe stadion. Zal door moeten gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2019 - 14:42 schreef FR-Henk het volgende:Voor jou, piet. Financieel is club gezond, budget houdt ons op 3e in NL. Zijn nooit voorgelogen, hebben oa geïnvesteerd in nieuw complex, eerder afbetalen scheelt rentes en weer onafhankelijk, november 2019 stadion ja/nee. Is moment Supreme. Flauwekul natuurlijk die 2,5 miljoen aflossing als je anderzijds twee hypotheken neemt , en 18 miljoen leent voor onderzoek stadion. Minder aflossen , me koekoek . vele malen meer dan ooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
bedankt hier kan ik wat mee, en weer rustig slapen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2019 - 15:20 schreef van geil het volgende:[..] Flauwekul natuurlijk die 2,5 miljoen aflossing als je anderzijds twee hypotheken neemt , en 18 miljoen leent voor onderzoek stadion. Minder aflossen , me koekoek . vele malen meer dan ooit. Weet je ik ben echt slecht in deze zaken maar ik snap het nog steeds niet. Karsdorp Kongolo leverde samen 32 miljoen op De winst uit de CL was ook zo'n bedrag ongeveer. Dus 64 miljoen zeg maar ,dan leen je er nog 18 miljoen bij. Je koopt voor 30 miljoen aan spelers .Je betaald de vrienden 3.5 miljoen of 5 miljoen. Ergens moet je dan toch nog 25 miljoen hebben liggen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens mij was die winst uit CL een stuk lager, 25 miljoen in totaal Er is 9 miljoen gestoken in 1908. En investeringen in nieuw te bouwen jeugdcomplex.
Mwah kom je op een veel kleinere plus.
Deze is altijd leuk te vermelden.... "Het is het zevende seizoen op rij dat Feyenoord een positief resultaat behaalt. Het eigen vermogen van de club, dat in 2010 nog 35 miljoen euro negatief bedroeg, is gestegen naar (2018) 31,6 miljoen euro." (bron NOS) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dus voor die 31 miljoen zijn dan berghuis larsson haps St Juste en Sinistera gehaald |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2019 - 16:36 schreef FR-Henk het volgende:Volgens mij was die winst uit CL een stuk lager, 25 miljoen in totaal Er is 9 miljoen gestoken in 1908. En investeringen in nieuw te bouwen jeugdcomplex. Mwah kom je op een veel kleinere plus. Deze is altijd leuk te vermelden.... "Het is het zevende seizoen op rij dat Feyenoord een positief resultaat behaalt. Het eigen vermogen van de club, dat in 2010 nog 35 miljoen euro negatief bedroeg, is gestegen naar (2018) 31,6 miljoen euro." (bron NOS) Yep ,maar dat is een boekhoudkunstje. Daartegenover staat 28,5 miljoen schuld Vvf 18 miljoen Goldman Sucks En twee hypotheken van laten we het positief schatten , 2 maal 5 miljoen. Dus sta je weer bijna exact hetzelfde ervoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja nu maar hopen dat de nieuwe wethouder straks ook zo kan rekenen voor het nieuwe stadion.Anders heb je straks een lening voor een luchtkasteel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon uitstel van dat nieuwe stadion nog een keer een upgrade , ik wil spelers zien die het waard zijn om a. Naar feyenoord te gaan.B.het shirt waardig zijn |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
misschien willen we wel te veel, wanen we feyenoord groter dan dat het is. En kunnen we eerst de trainer en vervolgens dick advocaat en vervolgens van Geel weg jagen. Maar zijn er dalijk nog wel bekwame mensen die voor zulke zeikende supporters willen werken?
Ik vind Dick ook niet de meest geschikte keuze, Gio was ik nog niet zat en van geel ook niet. maar ik snapp goed dat gio en dick denken, waarom zou ik hier nog energie in steken, als ik word uitgekotst zodra ik het internet opga. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: zijn nu samen misschien iets minder waard, voornamelijk dat haps steeds geblesseerd is. larsson begint weer wat op te krabbelen, Berghuis is meer waard geworden dan zijn aanschafprijs. Als haps deze pech niet had en Berghuis nog een leuke reeks laat zien en larsson ook heb je winst. dus geen financiële ramp geweest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2019 - 17:22 schreef igor korneev het volgende:misschien willen we wel te veel, wanen we feyenoord groter dan dat het is. En kunnen we eerst de trainer en vervolgens dick advocaat en vervolgens van Geel weg jagen. Maar zijn er dalijk nog wel bekwame mensen die voor zulke zeikende supporters willen werken? Ik vind Dick ook niet de meest geschikte keuze, Gio was ik nog niet zat en van geel ook niet. maar ik snapp goed dat gio en dick denken, waarom zou ik hier nog energie in steken, als ik word uitgekotst zodra ik het internet opga. Het internet is 99% negativiteit. Jij denkt dat een weldenkend mens zichzelf googlet en dan opgeeft omdat er op fora extreem kritisch gepraat wordt?
Dick is te vol van zichzelf. Gio is gewoon toe aan een andere club. Van Geel is het grootste probleem inmiddels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom is van Geel het grootste probleem? Of wordt dat zo gecreëerd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zijn spelers, zijn beleid voor de jeugd, zijn keuze voor trainer.
Heeft zichzelf zo ver naar binnen gelikt dat ie helemaal vastgeplakt zit in het maasgebouw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is nou maar net de vraag. Mogelijk functioneert hij naar behoren.
Van mij mag ie weg hoor maar wel door de voordeur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, heeft natuurlijk ook uitstekende dingen voor de club betekent. Dat vergeten we snel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2019 - 19:55 schreef FR-Henk het volgende:Dat is nou maar net de vraag. Mogelijk functioneert hij naar behoren. Van mij mag ie weg hoor maar wel door de voordeur. Hoe kun je dat nou stellen? Zie je echt niet hoe ver de club weer is afgegleden? Als Martin daar niet aansprakelijk voor is, wie dan wel?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2019 - 19:58 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoe kun je dat nou stellen? Zie je echt niet hoe ver de club weer is afgegleden? Als Martin daar niet aansprakelijk voor is, wie dan wel?? 020 en O40. Veel meer liggend geld. En Gio heeft er ook een rol in. En van Geel heeft vooral laatste twee jaar foute, maar ook ongelukkige, pechvolle keuzes gemaakt. |
|
|
|