|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 06:36 schreef piet de paler het volgende:Gisteren gesprek gezien met Loekie de Leeuw, en daaruit blijkt dat Feyenoord een zeer gezonde ploeg is. Financieel kunnen we ook. Wel. Wat.......en bij de boiw van het stadion lopen we geen risicio. Tja als de voorzitter dat zegt dan moet het wel waar zijn Waarom zou t niet waar zijn? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik had meer het idee dat ik had ingeschakeld op de Luizenmoeder. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hij had een logisch verhaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al lang geen dilemma meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou kunnen. Had liever gezien dat hij zelf de conclusie zou gaan trekken. Voordeur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De vraag is hoelang een TD uberhaupt kan blijven. Wanneer is het tijd voor vernieuwing. Wat mij betreft blijft van Geel nog even. Als het nieuwe stadion er is, mag er van mij ook meteen een andere TD komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ah fijn dan kunnen we nog tig jaar genieten van waardeloze kut aankopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jep. Bryan Linssen is vast al onderweg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Of totdat er een een definitief besluit is genomen om het nieuwe stadion te bouwen. Een nieuw tijdperk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Martin ga nou aub eens weg man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
deze man heeft een verschrikkelijke plaat voor zijn kop , hij vind zichzelf zo verschrikkelijk goed met die arrogante kop van hem die gaat nooit uit zichzelf weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal zijn vrouw wel even versieren, en dan fotos op het net zetten hahahahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou er maar snel een miljoentje tegenaan gooien om m uit de Kuip te krijgen. Het wordt alweer veel te stil rondom zijn persoon. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zolang die jan lul de jong hem de hand boven het hoofd houd vertrekt die v geel never |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al we dan toch zinken , laat hem dan maar lekker mee verzuipen door zijn eigen geslagen lek. |
|
|
|