|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 11:36 schreef Gerard_FR het volgende:[..] En als fox het dan 10x gaat herhalen, dan gaat de var er ook kijken. Die kijken ook live naar fox namelijk, zou niet mogen naar mijn mening. Klopt ik zag het laatst inderdaad. Die VAR scheids, 'Ja...Ja...Fox herhaalt het ook!' Het kwam heel raar over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga denk ik toch maar ff kijken zo, RB zegt dat het 0-5 wordt dus. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:28 schreef R()b het volgende:[..] Klopt ik zag het laatst inderdaad. Die VAR scheids, 'Ja...Ja...Fox herhaalt het ook!' Het kwam heel raar over. Mij ook, wat fox wel of niet uitlicht mag natuurlijk geen invloed hebben op hun beslissing een moment terug te halen. Dat heeft het nu dus wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Vermeer, Martina, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Jørgensen en Larsson.
Reservespelers Feyenoord Delle, Ten Hove, Haps, Nieuwkoop, Malacia, Geertruida, Kökçü, Wehrmann, Sinisterra, Vente, Van Persie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kom op, mouwen opstropen en gaan met die |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:51 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling Feyenoord Vermeer, Martina, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Jørgensen en Larsson. Reservespelers Feyenoord Delle, Ten Hove, Haps, Nieuwkoop, Malacia, Geertruida, Kökçü, Wehrmann, Sinisterra, Vente, Van Persie. Alleen van Persie op de bank. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Martina op basis van wat is die gehaald? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo het eerste van Beekje alweer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je bedoelt het eerste Berghuisje? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alweer 2 balletjes van Berghuis die een gevaarlijke tegenstoot voor PSV opleveren. Hij kan beter dan dat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, heeft eigenlijk weinig zin dat nog te benoemen. Van Beek kan niet beter. Maar van iemand als Berghuis verwacht je meer, omdat het er bij hem wel inzit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 14:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, heeft eigenlijk weinig zin dat nog te benoemen. Van Beek kan niet beter. Maar van iemand als Berghuis verwacht je meer, omdat het er bij hem wel inzit. Berghuis moet beter idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede pot van Jorgensen tot nog toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie vind ik voor de verandering ook wel aardig spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie nu ook weer ballen van Berghuis wat om te smullen is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Enorme inzet van Berghuis. Maar wat een laag niveau haalt deze wedstrijd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Berghuis speelt lekker maat. Higler ook de baas met dat gejank van psv. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup, wisselt goede en slechte momenten met elkaar af. Maar dat ie kan voetballen, daar is iedereen het wel over eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met name PSV vind ik tactisch erg matig. Feyenoord speelt niet eens goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, het is echt n drama . PSV een 4 , Feyenoord een 5 zeg maar . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
jansen1111
|
|
|
Spelen zeer verdienstelijk maar hadden dit matige PSV al op achterstand moeten zetten... je ziet dat t twee teams zijn zonder veel zelfvertrouwen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De Berghuisrukkertjes zijn weer lekker op stoom...één van de mindere de eerste helft. Leidt af en toe een prima tegenstoot in, maar brengt zijn eigen ploeg ook in gevaar met onbegrijpelijke breedte passes en door het midden uit verdedigen. vind het een leuke pot en Feijenoord speelt een prima eerste helft. psv is 45! wedstrijden ongeslagen thuis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Stuur je foto dan ejaculeren wij daarop ook prima. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 15:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup, wisselt goede en slechte momenten met elkaar af. Maar dat ie kan voetballen, daar is iedereen het wel over eens. Tuurlijk. Heeft zich na een matig begin goed teruggeknokt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stuur mij een kopie. |
|
|
|
|
jansen1111
|
|
|
Berghuis is gewoon een speler met dat beetje extra vind ik persoonlijk. Dat ie een mindere fase heeft dat is duidelijk, maar dat die jongen kan voetballen ook lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2019 door jansen1111 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Doet mee in aanval en verdediging, dikke prima! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. 2e word hem vaak verweten maar doet ie goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja en nu doet hij dat, en dan is het nog niet goed. Sommige mensen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ga anders bij de volgende wedstrijd nast elkaar zitten, kun je handje vasthouden en troosten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM