|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo dat was weer van korte duur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit gaan we niet redden vrees ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je t nie zeg dan denk je t wel :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had ook wel geel mogen zijn hoe Haps opzij werd gezet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij is heel vriendelijk voor PSV |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: AFCA mag m wel een bloemetje sturen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Prima 1 punt alsnog, op naar de bekerwedstrijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meer verdiend, door van Beek verlies je hier denk ik 2 punten.
Deze wedstrijden blijven wel aantonen dat het onbegrijpelijk is dat je zoveel verloren hebt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: heeft wel veel energie gekost deze wedstrijd met 10 man, ik hoop dat ze woensdag weer een beetje fris zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voordeel is wel dat van Beek woensdag niet speelt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Qua voetbal was het van beide kanten RUK. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:22 schreef CobusIII het volgende:[..] heeft wel veel energie gekost deze wedstrijd met 10 man, ik hoop dat ze woensdag weer een beetje fris zijn. Ja dat wel ja, extra onnodig loopwerk helaas. Jorgensen mooi wat ritme erbij. Zin in Woensdag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou ja als t maar een mooi bossie is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik vond Feijenoord de eerste 60 min goed spelen. Ze speelde zich handig onder de pressie van psv uit... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Tja.... nu heb ik sterk het gevoel dat de dubbel naar de hoofdstad gaat... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je gelijk blijft spelen, tsja... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bent en blijft toch ook een jankmuil he :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 8,5 Martina 6 Van Beek 5 Van der Heijden 7,5 Verdonk 6,5 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 6,5 Berghuis 6,5 Jørgensen 8 Larsson 6,5 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. Is dan ook gewoon een domme doos dan Nooit verwedden wat je niet kan missen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. Ik hoop dan maar dat ze er heel lekker uit ziet..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dan ben je echt een tokkie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. Net toen ik dacht dat je niks dommers kon vertellen, verras je me toch weer. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Je juist wat je over hebt verdubbelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. Als ze klem zit kan ze altijd nog bijklussen op het Baekelandplein toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan maakt t dus niet uit |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nou je kent de straatnaam in elk geval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Een goede vriendin van mij heeft haar laatste 400 euro op PSV ingezet. Ik voel me er rot over voor haar. Interesseert hier niemand. Ga carnaval vieren. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ja. Ik ga ook weg hier. Ff geen voetbal voor mij. Al waag ik nog een poging op chelsea tegen mancity zometeen. Succes verder in de beker. Goed gespeeld vandaag. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 17:12 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ja. Ik ga ook weg hier. Ff geen voetbal voor mij. Al waag ik nog een poging op chelsea tegen mancity zometeen. Succes verder in de beker. Goed gespeeld vandaag. das dan weer sportief. enne.. liever psv dan ajax die de titel pakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jammer dat van Beek met rood van het veld moest. Feyenoord was de betere en er had zeker meer in gezeten. Wel knap om met 10 man alsnog een punt mee te nemen naar huis. Ik kijk uit naar woensdag en hoop op een mooie wedstrijd! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo te lezen uiteindelijk nog een redelijke wedstrijd. |
|
|
|