|
|
van geil
|
|
|
Je hebt potverdorie wat gemist zeg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal je net zien hé. Kijk vanavond laat wel terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze waren gewoon beter maar zo is het ook wel goed . 1-1 is prima,je verliest niet en osv heeft nog een puntje om ajax voor te blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lijkt nog een winstpunt ook, AZ in de problemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eerlijk dacht ik dat we flink aan de kloten zouden krijgen.. Kut Feyenoord altijd.. :)) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die gooien alles op de beker.... ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als we denken, dit kan niet fout, dan..................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld kreeg er toch van langs bij de analisten, vooral Clasie/Vilhena. Deden veel te weinig met de ruimte, speelden alles achteruit. Vilhena Ziet de diepte niet, kijkt maar vijf meter vooruit. Met vooruitdenkende middenvelders had Feyenoord ruim voor gestaan met rust |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Middenveld kreeg er toch van langs bij de analisten, vooral Clasie/Vilhena. Deden veel te weinig met de ruimte, speelden alles achteruit. Vilhena Ziet de diepte niet, kijkt maar vijf meter vooruit. Met vooruitdenkende middenvelders had Feyenoord ruim voor gestaan met rust Werd ook gezegd dat Clasie een prima wedstrijd heeft gespeeld, maar nog een beetje voorzichtig...Vilhena veel inzet, weinig inzicht.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feit blijft wel dat Feijenoord de baas was op het middenveld de eerste 60 minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
overigens samenvatting even teruggekeken. Ik vind rood zwaar bestraft voor een bal waar de speler niet meer bij gekomen was (Vermeer was er al). Daarnaast was die sliding op Vilhena op de middenlijn zeker een VAR-moment, sliding, gestrekt been, vol op de enkel. Maar goed. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook na gisteren kon clasie niet overtuigen , het leek gisteren dat hij het aardig deed maar daar kreeg hij alle ruimte voor van psv , ja tony blijft een blinde , inzet is altijd goed maar hij loopt als een kip zonder kop , hij maakt zichzelf wijs dat ie een soort nummer 10 is maar dat is hij niet die moet gewoon voor de verdediging ballen af pakken en in leveren bij iemand die er wel iets goeds mee kan doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste is wel een dingetje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha hij wilde met de bal en al gewoon door verdedigers inlopen. Dat je als voetballer niet eens probeerd om een man uit te kappen als je de bal heb is voor mij onbegrijpelijk. Idd Tonny kan absoluut een meerwaarde zijn voor een elftal maar graag ballen afgeven en niet proberen om technisch te gaan spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch als je naar Tony in de jeugd kijk en zijn debuut, wat ik nooit vergeet zo verschrikkelijk goed Twente uit, kon hij echt heel heel goed voetballen. De man van de passjes.
Vreemd dat dat er nu niet meer is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 12:13 schreef MMM het volgende:En toch als je naar Tony in de jeugd kijk en zijn debuut, wat ik nooit vergeet zo verschrikkelijk goed Twente uit, kon hij echt heel heel goed voetballen. De man van de passjes. Vreemd dat dat er nu niet meer is. Ik vermoed dat hij de laatste jaren heeft gedaan wat er van hem gevraagd werd. En toch is hij de enige in mijn ogen die zo het niveau van bv Dortmund aan kan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon kan zo maar eens gelijk hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha Het wordt steeds gekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik schat Oranje hoger in, en daar voldoet hij altijd prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kijk overigens nu al uit naar woensdag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je ziet wat hij doet als hij kwaliteit om hem heen heeft is niet normaal. Tegen Portugal toen oranje met 3 - 0 won was hij wat mij betreft de man van de wedstrijd. Tegen Duitsland kwam hij erin t laatste halfuurtje, leek wel of hij een redbulltje op had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz