|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:14 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ik moest in de herhaling toch ook echt een paar keer kijken. Het gaat allemaal verschrikkelijk snel het zijn geen robots. Maar goed misschien moet je zelf eens voor de gein een wedstrijdje fluiten zal je zien dat het tegenvalt. Ado speelt gewoon heel dicht op elkaar en het is een wonder dat ze gescoord hebben dit is gewoon een lelijke en moeilijke wedstrijd die je moet winnen. Meer kan je er denk ik ook niet over zeggen. Overigens heb ooit wel wedstrijden gefloten en dat is zeker niet makkelijk. Maar kijk nog maar eens ... het fluitjesmens staat in dit geval als enige precies goed om het te kunnen zien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:14 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ik moest in de herhaling toch ook echt een paar keer kijken. Het gaat allemaal verschrikkelijk snel het zijn geen robots. Maar goed misschien moet je zelf eens voor de gein een wedstrijdje fluiten zal je zien dat het tegenvalt. Ado speelt gewoon heel dicht op elkaar en het is een wonder dat ze gescoord hebben dit is gewoon een lelijke en moeilijke wedstrijd die je moet winnen. Meer kan je er denk ik ook niet over zeggen. Helemaal eens, zag het ook pas toen het beeld vanaf de zijkant zichtbaar was. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Overtreding is gewoon van ADO, wat een kut arbritrage |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Is toch te belachelijk voor woorden zo’n plastic schijtveld dat gort en gort droog is. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Ja dat speelt echt wel mee in het langzamere spel. Ik hoop dat er snel besloten word om heel dat kunstgras te verbanne. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:29 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja dat speelt echt wel mee in het langzamere spel. Ik hoop dat er snel besloten word om heel dat kunstgras te verbanne. Anders minimaal een verplichting om te sproeien ... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 13:29 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja dat speelt echt wel mee in het langzamere spel. Ik hoop dat er snel besloten word om heel dat kunstgras te verbanne. In de rust werd al gezegd dat er meer gesproeid moet worden op kunstgras... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tijd voor de 1-3 als je de deksel niet op je neus wil krijgen!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ziyech kun je wel wisselen, heb je vandaag geen moer aan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ziyech niet echt sterk hoor |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ziyech speelt echt een draak van een wedstrijd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, alles voor de winst schijnbaar! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dat is pas de ultieme vorm van competitievervalsing |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu snel de 1-3 maken en strik erom |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ajax speelt gewoon met 10 man door ziyech, maar die zal er toch wel niet uitgehaald worden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
En de volgende misser van fluitekruidje ... nu in het voordeel van Ajax |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
O jee, daar komen ze al! Ajax nu zwaar in de verdrukking. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Je gaat op je klote krijgen als je zo door gaat |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ziyech is echt om te janken ... WISSELEN |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tadic Tadic Tadic. Trage slak!!! |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ado begint optimistischer te spelen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hier punten verliezen is het einde van iedere titelaspiraties. Waarom grijpt die kale kutkabouter weer eens niet in? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waarom niet schieten v.d. Beek??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Extra middenvelder voor een aanvaller misschien?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schone gaat komen? Nog meer traagheid |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
1-3 ongelooflijk. je ziet hem niet, maar maakt wel de 1-3 |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Heel blij met het doelpuntt maar wel 74 minuten door hem met 10 man gespeeld. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zucht.. kutZiyech..
Speelde een goede wedstrijd zeker? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De hele wedstrijd kut spelen en dan wel voor beslissing zorgen! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mooie goal. Toch de gehoopte 1 - 3. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: absoluut niet, maar dit is wel lekker.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dus toch die extra zekerheid wat ik aangaf! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Strik erom .. kut wedstrijd ... maar toedeledoeki typhus Den Haag |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Gun het liever iemand die er wel voor werkt en knokt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wél de 1 - 4.
Over het geheel gezien niet zo'n goede wedstrijd. Maar de 3 punten zijn wel binnen. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja ik ben wel fan van Ziyech maar ik vind dat ten Hag veel meer moet optreden als hij niet werkt of een kutwedstrijd speelt moet je hem er ook gewoon afhalen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Dolberg, Frenkie, Neres en vd Beek toppers vandaag!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hebben we randdebieltje Immers weer, ga eerst eens leren voetballen mafklapper. Hoppa 1-4 .. svp nog ff doorzetten en er 1-6, 1-7 van maken tegen die Haagse loser vereniging |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
En dat is 5 ... Haagse losers ... Haagse losers |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ado helemaal gebroken ook zo lekker stil daar in het stadion |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kom op doorgaan kunnen er nog wel 2 bij |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker voor de doelsaldo, 1 - 5.
Leek het misschien op een generale repetitie, voor de wedstrijd tegen Real Madrid ? ? ? Tegen Real Madrid moeten we wel alle zeilen bijzetten ! ! ! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat zijn die hopjes stil, wat zijn die hopjes stil, wat zijn die hopjes stil!!! |
|
|
|