|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Ajax (woensdag 27 februari 2019, 20:45 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 27 februari 2019, 20:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Blom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan de beker pakken . 2-2 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...voorspelbaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2-1 positief blijven denken. .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blom fluit toch? Gegarandeerd rood |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onvoorspelbaar Feyenoord, geen peil op te trekken.. 4-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Welke achterhoedespelers zijn wedstrijdfit en niet geschorst ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als dit de opstelling word.
St Juste cuco Arie Donk Clasie----------vilhena ------Toornstra-------- Berghuis-Persie-Larsson.
Hoop ik dat we winnen.
Maar aub niet meer Cuco back en st juste centrum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Als dit de opstelling word. St Juste cuco Arie Donk Clasie----------vilhena ------Toornstra-------- Berghuis-Persie-Larsson. Hoop ik dat we winnen. Maar aub niet meer Cuco back en st juste centrum. ik begrijp je , maar eigenlijk is Juste daar wel voor gehaald, en speelt Cuco het liefste back. Jorgensen voor Larsson een optie ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 22:40 schreef van geil het volgende:[..] ik begrijp je , maar eigenlijk is Juste daar wel voor gehaald, en speelt Cuco het liefste back. Jorgensen voor Larsson een optie ? Berghuis heeft het al lastig met St Juste achter hem ,maar met Cuco kreeg hij helemaal geen bal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is gewoon heel lastig , veel mensen hier willen (wilden) Juste in het centrum , en Cuco op rechts , maar ik denk gewoon dat het probleem is, waar je ze ook neerzet , ze hebben gewoon het niveau niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cuco heeft nu 2 gespeeld waarvan 1 voldoende. Ik geef m wat meer tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En terecht , dat is ook normaal, maar persoonlijk heb ik nog niets van hem gezien waarbij ik dacht, he , die kan iets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij valt niet op nee. Maar zolang hij goed verdedigt gaat het goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-0 voordat die kudtvogel zich meld! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 22:40 schreef van geil het volgende:[..] ik begrijp je , maar eigenlijk is Juste daar wel voor gehaald, en speelt Cuco het liefste back. Jorgensen voor Larsson een optie ? Nee je hebt veel snelheid nodig op de vleugels. Nico is snel, maar Larsson is sneller. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mmm, Sam gaat ze echt helemaal gek maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jorgensen bank, van Persie spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou een 4-4-2 met beide niet mogelijk zijn morgen?
---------------------Vermeer-----------------------
St. juste------Martina-------V.d Heijden-------Verdonk--
Berghuis-------Clasie---------Vilhena--------Toornstra--
--------------Jorgensen-------------van Persie--------------- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk alleen niet wanneer je het nooit traint |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk spelen we meestal 451 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 - 10:55 schreef yoghurt17 het volgende:Zou een 4-4-2 met beide niet mogelijk zijn morgen? ---------------------Vermeer----------------------- St. juste------Martina-------V.d Heijden-------Verdonk-- Berghuis-------Clasie---------Vilhena--------Toornstra-- --------------Jorgensen-------------van Persie--------------- Alle aanvallende spelers bewegen dan naar het centrum toe... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het enige dat mij is opgevallen zodra Jorgensen en van Persie samen speelden, is dat zo nog net niet over elkaars benen struikelen. Ze willen dezelfde ruimtes bestrijken. Ik ga voor de 1 of de ander want er is nog niet 1 keer een goede wisselwerking geweest tussen die 2. Wat niet is kan nog komen natuurlijk maar doe dat dan een andere keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 - 10:55 schreef yoghurt17 het volgende:Zou een 4-4-2 met beide niet mogelijk zijn morgen? ---------------------Vermeer----------------------- St. juste------Martina-------V.d Heijden-------Verdonk-- Berghuis-------Clasie---------Vilhena--------Toornstra-- --------------Jorgensen-------------van Persie--------------- Dat is zeer zeker een interessante optie die ik al veel eerder had willen zien. Alleen moet je je afvragen of je hier morgen mee wil gaan experimenteren, tijdens zo`n beetje de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 - 11:44 schreef windoweyes het volgende:[..] Dat is zeer zeker een interessante optie die ik al veel eerder had willen zien. Alleen moet je je afvragen of je hier morgen mee wil gaan experimenteren, tijdens zo`n beetje de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Dat is inderdaad wel een kanttekening.. Echter verwacht ik wel dat niemand zal verzaken in een wedstrijd tegen 020, dan alleen zaak dat iedereen zich houdt aan de gemaakte afspraken. (klink bijna als die kale eng nek van 020). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar waarom Toornstra linksbuiten?
Kan mij herinneren dat hij zijn allerslechtste wedstrijden heeft gespeeld vanaf die positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra op links kan niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op rechts ook niet, die moet achter de spits. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens en als je dan met Larsson linksbuiten gaat spelen ,dan gaat dat tenkoste of van Jorgensen of van Persie. Een sterk werkend middenveld is juist tegen ajx noodzakelijk. Dus clasie Vilhena en Toornstra. Daarbij kies ik van Persie gewoon als Spits en Toornstra op 10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima. Lekker wegblijven,gewoon structureel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-1 strafschoppen Vermeer stopt er 2 Onanananananan 1 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik vind dat we een selectie hebben om 532 mee te spelen. Zou zou ik dan ook morgen spelen, vanuitgaande dat van Beek niet mag spelen:
------------------Vermeer--- ---Martina---St Juste---van der Heijden Toornstra-------------------------------Haps --------------Clasie-------Vilhena ---------Berghuis------------------Jorgensen ---------------------Van Persie-------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Doe geen voorspelling zie de wedstrijd ook niet ben in Madrid Succes allemaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winst als verjaardagscadeau zou leuk zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé Feli dan als ik je goed begrijp? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Alleen al dat gejank van die verdrietige smoelen, is al een zware afstraffing waard. Een clubje als Zwolle opzadelen met 3 wedstrijden in 8 dagen, en er vervolgens ook nog eens blij mee zijn. Dagelijks janken om uit supporters die eigenlijk nergens meer welkom zijn. Alsof je de grote show runt in Nederland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|