|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vermeer kan ook in Oranje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou het niet doen als ik jorgensen was... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord heeft het over zichzelf afgeroepen na de 20e minuut. Er was eigenlijk geen donder aan de hand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:10 schreef R()b het volgende:Feyenoord heeft het over zichzelf afgeroepen na de 20e minuut. Er was eigenlijk geen donder aan de hand. Behalve dat Ajax beter voetbalt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
kudt goals, kudt wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat laat je je na twintig minuten toch weer makkelijk aftroeven. Niet te geloven weer. Ook wordt er weer veel te lang gewacht met wisselen en dat achteruitvoetval is er ook voor geen meter uit te krijgen. In en in triest gewoon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:10 schreef R()b het volgende:Feyenoord heeft het over zichzelf afgeroepen na de 20e minuut. Er was eigenlijk geen donder aan de hand. Ajax is kwalitatief veel beter, als dan de strijd en de duels wegvallen . dan krijg je dit. Niets raars, wel pijnlijk om te zien. En je kunt eigenlijk niemand iets kwalijk nemen , ze proberen het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou het duidelijk. Op hemelvaartsdag kunnen die neuzen de Kuip weer komen slopen. Gelijk een beginnetje maken voor Feyenoord City. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit jaar winnen we waar we eigenlijk al vier jaar qua voetbal recht op hebben |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:14 schreef van geil het volgende:[..] Ajax is kwalitatief veel beter, als dan de strijd en de duels wegvallen . dan krijg je dit. Niets raars, wel pijnlijk om te zien. En je kunt eigenlijk niemand iets kwalijk nemen , ze proberen het wel. Wij hadden al op 3-0 kunnen staan, als je daarna te veel achteruit gaat lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste actie van Berghuis na de winterstop |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:14 schreef van geil het volgende:[..] Ajax is kwalitatief veel beter, als dan de strijd en de duels wegvallen . dan krijg je dit. Niets raars, wel pijnlijk om te zien. En je kunt eigenlijk niemand iets kwalijk nemen , ze proberen het wel. Het is meer het strijdplan waar het aan schort....en hoe sommige erbij lopen (ik noem geen namen, maar het het eindigt op huis en son)......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De arbitrage is ook niet geheel in ons voordeel vandaag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:21 schreef CobusIII het volgende:[..] Het is meer het strijdplan waar het aan schort....en hoe sommige erbij lopen (ik noem geen namen, maar het het eindigt op huis en son)...... Bulthuis? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopen dat het niet gekker wordt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2019 - 22:21 schreef CobusIII het volgende:[..] Het is meer het strijdplan waar het aan schort....en hoe sommige erbij lopen (ik noem geen namen, maar het het eindigt op huis en son)...... Vermhuis? Persson? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verliezen kan, maar dit is wel verschrikkelijk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee, Fortuna vond ik veel erger. Terecht verliezen kan ik mee leven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die schrijven we op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens de verdediging was niet best, maar de voorhoede was echt vreselijk vandaag Collectief |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Na twintig minuten was het al over en sluiten. Te triest voor woorden gewoon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mission Impossible 2 is mislukt, geen schande. Wel heel jammer voor het afscheid van Gio, en ons allen , de supporters. Ze hebben vandaag hun best gedaan , valt niemand iets te verwijten , hoe zuur ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben het heel vaak met je eens . Soms niet . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Trouwens wat moeten wij met zo'n troostprijs? Pffff hebben die snavels ook ff lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er we uit dat ik Juste een ramp vind Haps graag terug zie. Van Persie niet meer kan Berghuis te flegmatiek is Larsson t niet gaat redden Tonny een aardige speler is voor Schalke Vermeer net niet goed genoeg En de rest heeft hoge pieken of enorme dalen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gelukkig komt de grote bezem deze zomer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die bezem is leuk , maar hoe ga je kwaliteit halen met 0 euro ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar stip je het aan, dat had na het kampioenschap moeten gebeuren. Nu wordt het moeilijk, en mogen we weer jeugd in gaan zetten. Op zich geen probleem, maar met welke ervaring?
Jeugd amper gespeeld met een uitdagende competitie of elftal. Falen tot verkoop van je spits, dus inderdaad geen geld. Ik zou zeggen Martin of vervanger ga er maar aanstaan.
Wat eigenlijk niet zo moeilijk is maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vraag me af of er echt geen geld is We gaan t zien |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Ook heel slecht wat Feyenoord laat zien als je weet dat dit de kortste weg naar europees voetbal is en dat na twintig minuten de race al gelopen is en je simpelweg alles uit handen geeft. Je bereidt je toch voor op zo'n belangrijk duel als vanavond en dan moet je gaan als de brandweer. Nee niet dus. Onbegrijpelijk en inderdaad tijd voor een hele hele grote bezem. Ook van Geel moet weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, party is over., ipv. blind staren op beker, vooruit kijken naar nieuw seizoen. 3e worden. Dat is de minimale voorwaarde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goal moeten maken. Maarja Larsson scoort nooit.. Onterechte corner knak 1, snelle goal na rust knak 2.
Seizoen klaar. De groeten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dan moeten we maar voor het kampioenschap gaan.... |
|
|
|
|
Ome Willem
|
|
|
Als hier niet snel een oliesjeik langs komt gaat het de eerste 20 jaar niets worden |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Wat een nepvar. Ik begin de var als een obstakel te zien. Altijd in het voordeel van Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Blijf nou gewoon lekker op je eigen psv forum, man. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee. Dan heb je pech gehad. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar komt bijna niemand..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog nooit zo veel berusting gezien onder supporters. Terwijl je de eerste helft echt gelijkwaardig was. Persie en Larsson hadden moeten scoren. Tweede helft waren we figuranten |
|
|
|