|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft een flinke slag geslagen met het binnenhalen van Droomparken als nieuwe hoofdsponsor tot minimaal de zomer van 2021. Met een deal die ruim zes miljoen euro per jaar waard is, onderstrepen de Rotterdammers op een belangrijk moment de commerciële groei die de club doormaakt. Dit meldt De Telegraaf. ''Het binnenhalen van de nieuwe hoofdsponsor, opvolger van het recent door Greenchoice overgenomen energiebedrijf Qurrent, helpt Feyenoord een stevige basis te leggen richting de toekomst,'' schrijft de krant. Droomparken is een keten van vakantieparken in Nederland en sponsort onder meer Vitesse. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hoor de goed nieuws show is weer begonnen altijd na slecht resultaat de mensen weer zand in de ogen strooien . wanneer begint de grote Schoonmaak?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klinkt als de goedkope versie van Center Parcs.
Wat een droevenis. Daar wilt geen hond mee op zijn shirt lopen. Dit kost merchandising. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koevermans mag er ook wel eens uit, amateur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha Feyenoord supporters zijn eigenlijk gewoon echt nooit tevreden te krijgen. Chronisch chagrijn ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt hè, ik denk dat we verdomde blij moeten zijn dat een organisatie nog zes miljoen in ons wil steken zo lang wij blijven Hamassen, Nourien, spandoeken met verborgen teksten blijven maken en al jaren geen reet in Europa presteren.
Dan krijg je een sponsor die zich richt op Nederland en dan is zes miljoen fucking vee geld per jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig willen met droomparken gaan lopen. Dit kost je shirtverkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn heel veel markten open. Ik denk dat er maar weinig willen
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 07:38 schreef Dirk1 het volgende:ja hoor de goed nieuws show is weer begonnen altijd na slecht resultaat de mensen weer zand in de ogen strooien . wanneer begint de grote Schoonmaak?? Niet voor niets dat de Telegraaf dit meld. Marcel van der Kraan, het enge vriendje van de Feyenoord directie. Krijgt altijd het eerste nieuws in ruil voor goed nieuws over Feyenoord Shitty
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou ook wel drie keer nadenken voor ik zou sponsoren. Voor hetzelfde geld staat zo’n idioot in jouw shirt lekker te hamassen
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Weet ik niet. Feyenoord blijft als naam wel groot.
En Koevermans bakt er al jaren weinig van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 07:39 schreef MMM het volgende:Klinkt als de goedkope versie van Center Parcs. Wat een droevenis. Daar wilt geen hond mee op zijn shirt lopen. Dit kost merchandising. Jij weet wel beter. Al staat er libelle op verkoopt het nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vraag ik me echt af. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vindt ook ruim 6 miljoen best veel. En droomparken.. ach, misschien een keer voordelig weekendje weg:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind dat er een A-merk hoort bij Feyenoord. Maar zal wel te veeleisend zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
6 miljoen wat? Per jaar mag ik hopen. Voelt het aan als veel, nou je kan er nauwelijks een goede speler voor halen en zijn salaris mee betalen, maar ik zal dat wel verkeerd zien als ik dat zo zie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, maar die krijgen we eigenlijk al jaren niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 08:31 schreef VVout het volgende:6 miljoen wat? Per jaar mag ik hopen. Voelt het aan als veel, nou je kan er nauwelijks een goede speler voor halen en zijn salaris mee betalen, maar ik zal dat wel verkeerd zien als ik dat zo zie. Ja Qurrent was 4,5 p.j. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het word vooral steeds minder. Opel prima sterk merk, Qurrent was een stapje omlaag maar opzich nog wel bekend en Droomparken is tov Qurrent weer een flinke stap omlaag.
Ik meen gelezen te hebben dat Koevermans al lijntjes had binnen het gokcircuit voor sponsoring? Dan vind ik dit een teleurstelling |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfde sponsor als Vitesse. Voelt als een nederlaag en het is geen gezicht op het shirt.
Het is wel veel geld, dat vind ik knap gezien de reputatie van onze club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat voelde als een stand-by knop, maar wees eerlijk een sponsor moet je op zijn minst een goede speler kunnen brengen en onderhouden toch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tja.... droomparken, vakantieparken, Europarcs en nog een paar. Allemaal zelfde familie, vreemde praktijken etc... Goed geld slecht imago. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 08:10 schreef MMM het volgende:[..] Weet ik niet. Feyenoord blijft als naam wel groot. En Koevermans bakt er al jaren weinig van. Die grote sponsors staan duidelijk niet in de rij voor Feyenoord. En die grote naam van de club is op verleden gebaseerd dus zou hooguit 'Beter Horen' interesse kunnen hebben.
Maar daar gaat dat jochie van 10 op zeker niet in lopen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 08:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die grote sponsors staan duidelijk niet in de rij voor Feyenoord. En die grote naam van de club is op verleden gebaseerd dus zou hooguit 'Beter Horen' interesse kunnen hebben. Maar daar gaat dat jochie van 10 op zeker niet in lopen. Nee Droomparken is lekker :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Droomparken is leuk voor datzelfde jochie ja |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zwaar die marketing. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En vooral ouwe wijvengelul. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat kan. De merknaam doet er op den duur niet toe als je bedrijf een sterk imago toont, gericht op familiebeleving en alle leeftijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat kan. De merknaam doet er op den duur niet toe als je bedrijf een sterk imago toont, gericht op familiebeleving en alle leeftijden. Liever een merknaam waar je Europees ook mee voor de dag kunt komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar ja, vinden die Feyenoord interessant genoeg....Trencin... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat kan. De merknaam doet er op den duur niet toe als je bedrijf een sterk imago toont, gericht op familiebeleving en alle leeftijden. HAHA oh sorry, lees je maar eens in op internet. Buitenom dat kan ik De Kuip 2 keer vullen met mensen die opgelicht zijn door dit soort lui. Misschien handig als wij wat Poolse voetballers willen huisvesten, of misschien Jan Mastenbroek op vakantie sturen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 09:26 schreef R()b het volgende:[..] HAHA oh sorry, lees je maar eens in op internet. Buitenom dat kan ik De Kuip 2 keer vullen met mensen die opgelicht zijn door dit soort lui. Misschien handig als wij wat Poolse voetballers willen huisvesten, of misschien Jan Mastenbroek op vakantie sturen. Vertel eens, welke stok heb je gevonden dan? Malversaties? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Soms hoef je geen stok te zoeken die liggen er overal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Europarcs is idd vreselijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies. Eerlijke bedrijven met smetteloos blazoen ga je niet vinden. Dus aan welke hond je die stok ook geeft... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, Opel is ook niet echt smetloos, net als Stad Rotterdam dat ook niet was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Advocaten zien allen imagoverbetering. We oordelen te snel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik luister liever naar mensen met de problemen en uit eigen ervaringen. Dus dat artikel zegt geen ruk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Om over de affaire rond Qurrent maar te zwijgen |
|
|
|