|
|
Ikke nie
|
|
|
Is het tijd om jeugd te selecteren (alvast voor volgend seizoen) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nee, want de derde plaats moet verdedigd worden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja.
Dus als eerst huurspelers als Martina en Clasie eruit, jeugd doet niet onder voor die 2. Jeugd zal best een fout maken maar dat doen die 2 ook.
van Persie uiteraard wel laten spelen, is de beste en een mooi afscheid geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 11:46 schreef MMM het volgende:Ja. Dus als eerst huurspelers als Martina en Clasie eruit, jeugd doet niet onder voor die 2. Jeugd zal best een fout maken maar dat doen die 2 ook. van Persie uiteraard wel laten spelen, is de beste en een mooi afscheid geven. Gaat Gio niet doen. Vergeet het maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja en als de jeugd het Europees voetbal niet veilig kan stellen is het zo. Er zo vroeg uit leggen tegen Trencin dit seizoen heeft ook geen windeieren gebracht.
Maar boven alles verwacht ik juist dat we het wel gaan redden en hierdoor alvast een grote stap kan maken naar volgend seizoen, duidelijkheid naar deze jongens toe en duidelijkheid over hoe ver ze staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vraag is alleen, welke jeugd precies? |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Jeugd laten zien dat ze kansen krijgen iig. Anders vertrekken ze allemaal vroegtijdig |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Mo el han kouri. Oohw wacht die is al weg dat dus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geertruida, Burger Kökcu zijn er wel aan toe denk ik ja. Touré, Wehrmann en Lewis misschien?
Maar dat is t wel. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Half elftal noem je al op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zijn er al heel wat. Overigens moet er vanuit directie een duidelijk signaal komen. Ben het met MMM eens, de huurspelers per direct eruit. Deze beslissing moet je niet overdragen aan de trainers, maar moet opgelegd worden . Dit moet beleid zijn, met verantwoordelijkheid nemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Joël Zwarts mag er van mij ook bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Niet nodig, zit aankomende zomer gewoon bij Feyenoord 1 op het bankje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 12:36 schreef van geil het volgende:Dat zijn er al heel wat. Overigens moet er vanuit directie een duidelijk signaal komen. Ben het met MMM eens, de huurspelers per direct eruit. Deze beslissing moet je niet overdragen aan de trainers, maar moet opgelegd worden . Dit moet beleid zijn, met verantwoordelijkheid nemen. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar t gaat om de aankomende wedstrijden toch?
Alvast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is die Lewis eigenlijk een goeie? Een atleet is het wel. Die zou ik wel een jaar invidueel willen laten trainen om te zien hoe ver hij kan komen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja maar al zo vaak over gehad de laatste weken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die namen dus die je voorbij zag komen, nu of nooit en voor de open plekken gaan zoeken. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Binnen Feyenoord is het moeilijk teams te vinden die nog plezier uitstralen in het voetbal.
Feyenoord onder 19 is een uitzondering hierop. Zelfs in de wedstrijden dat ik ze heb zien verliezen, vond ik ze nog goed voetballen. Vaak beter dan de tegenstander.
Afgelopen zaterdag speelden ze koploper AZ helemaal van de mat. Als ze dit weekend van Sparta winnen dan doen echt weer mee om het kampioenschap. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En met welke ervaren spelers moet de jeugd dan gaan spelen om ze sterke kunnen maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:28 schreef de bluffer het volgende:[..] En met welke ervaren spelers moet de jeugd dan gaan spelen om ze sterke kunnen maken Dat is t natuurlijk wel een beetje. Ze zijn er wel, maar die spelen op dit moment ook niet echt de pannen van t dak, dan breek je de jeugd alleen maar af denk ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is t natuurlijk wel een beetje. Ze zijn er wel, maar die spelen op dit moment ook niet echt de pannen van t dak, dan breek je de jeugd alleen maar af denk ik. DUS? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:Geertruida, Burger Kökcu zijn er wel aan toe denk ik ja. Touré, Wehrmann en Lewis misschien? Maar dat is t wel. Klopt helemaal! Laatste 2 wedstrijden spelen met eigen jeugd. Bijlow, Nieuwkoop, juste, Geertruida, Malacia, Burger, kokcu, Vilhena, Berghuis, v PERSIE, Larsson. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan jeugd inpassen , echter de ploeg moet wel een zgn smoel krijgen. En in de verdediging moet een sturende jongen staan , ik zou niet weten wie . Maar voorin jaja ik schaam mijzelf voor deze naam.......john Guidetti heeft niet de klasse maar wel de drive om de voorhoede op sleeptouw te nemen. Op het middenveld Tapia? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Naoufal Bannis niet vergeten..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dat is goed nieuws!
Hij is natuurlijk pas 17 geworden. Ik hoop wel dat hij fysiek nog wat stappen gaat maken. Maar zijn techniek is fabelachtig.
Hij doet denken aan Robin van Persie op die leeftijd: https://www.youtube.com/watch?v=11NCNwI8pVI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:Je kan jeugd inpassen , echter de ploeg moet wel een zgn smoel krijgen. En in de verdediging moet een sturende jongen staan , ik zou niet weten wie . Maar voorin jaja ik schaam mijzelf voor deze naam.......john Guidetti heeft niet de klasse maar wel de drive om de voorhoede op sleeptouw te nemen. Op het middenveld Tapia? Tapia ??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Goedkoopste oplossing? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toch word ik er wel eens treurig van hoeveel spelers nou werkelijk ooit gerendeerd hebben in De Kuip. Ik kan eigenlijk alleen Kuijt, Van Hooijdonk, Kalou en Pellè noemen.
De spelers die het ver geschopt hebben (Europese top) zijn al helemaal op één hand te tellen. De meesten ervan (Larsson, Van Persie en Van Bronckhorst) zijn pas echt goed geworden in het buitenland.
Zelfs Groningen (Suarez, Robben, Van Dijk en Tadic) en Heerenveen (Van Nistelrooy, Ziyech, Dost en Huntelaar) doen het beter.
Maar het punt dat ik wil maken: moeten wij niet eens meer gaan selecteren op technische spelers? Mensen met overzicht in hun spel en technische vaardigheden om ze uit kunnen te voeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daar in de jeugd mee gaan beginnen . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Persie, Dudek, broertjes Kalou, Cruz, Wijnaldum, Tomasson, Zo zijn er nog wel meer als je een lijstje erbij pakt.
quote:Maar het punt dat ik wil maken: moeten wij niet eens meer gaan selecteren op technische spelers? Mensen met overzicht in hun spel en technische vaardigheden om ze uit kunnen te voeren. Kampioensjaar zat dat wel goed ja. We hebben ze nu ook, alleen valt het misschien minder op. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
In het kampioensjaar had je gewoon een groot aantal spelers die beslissende acties of goals konden maken: Jorgensen, Kuijt, Elia, Berghuis, Vilhena en Toornstra. Botteghin die nog wel eens een corner inkopte. En zelfs Kramer nog achter de hand.
Het voetbal was vaak niet om aan te zien, maar als je regelmatig meer goals maakt dan je tegenstanders dan word je kampioen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Bannis erbij vanavond. Goede zaak. Als het even kan speelminuten laten maken! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vraag me ook af waar Toure blijft, die speelde ook heel leuk mee toen in de voorbereiding. Krijgt geen moment de kans. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toure heeft in goede vorm een hele goede actie, maar zijn ontwikkeling stagneert. Azarkan (= geblesseerd momententeel -> Huijgen speelt nu op zijn positie) en Summerville doen het gewoon beter dit seizoen.
Ik vind het jammer dat Splinter de Mooij weinig speelminuten krijgt. (Rare keuze van Kuijt.) De Mooij heeft wel de neiging iets te weinig mee te verdedigen. Maar het is het type speler dat altijd betrokken is bij goals. (Net als Burger.) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja klopt, ik dacht eerst dat Toure terug kwam van een blessure. Speelde laatst nog en scoorde als ik het mij goed herinner. Maar inderdaad hij wordt wel een beetje ingehaald. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Feyenoord onder 19 vanmiddag:
Bij een hoge temperatuur, op een stroef kunstgrasveld (sproeien had weinig zin) en het missen van Bannis in de voorhoede, een matige wedstrijd. Feyenoord maakte het spel. Sparta bleef op een slimme manier strijden voor wat het waard was.
Uiteindelijk zorgden twee strafschoppen (twee keer El Bouchataoui) voor de overwinning. En dat was verdiend. Vooral omdat Feyenoord na de 0-1 veel kansen kreeg. |
|
|
|