|
|
Dirk1
|
|
|
ja inzet en mentaliteit daar kun je ver mee komen en als jaap er dan ook nog een TEAM van kan maken kan het nog wel eens verrassend uitpakken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Idd. Als je niet meewerkt met Jaap stampt ie je neer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fans of the Rotterdam outfit can be hopeful that this will be the start of a new era – the Jaap Stam era.
Enough said... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zoon goal die Bannis maakt, dat zie je bij echte spitsen voor de man en hoog in de andere hoek. Stel hem op tegen Salzburg die Vente dat is Sparta niveau |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 08:14 schreef Positivo het volgende:Zoon goal die Bannis maakt, dat zie je bij echte spitsen voor de man en hoog in de andere hoek. Stel hem op tegen Salzburg die Vente dat is Sparta niveau Kom op, Vente verdiend ook een kans die heeft ook wel wat, is alleen meer zo'n statische spits. Lekker jaartje verhuren aan een Heerenveen/Groningen ofzo. Kan hij mooi 30 wedstrijden ervaring opdoen, en dan weet je na een jaar precies wat je er aan hebt. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vente is het niet en gaat het ook niet worden....... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Valt nog niet te zeggen, hij maakt op mij ook geen indruk maar niet elk talent is er op dezelfde leeftijd klaar voor en de spits is geen makkelijke positie. Zo'n Vincent Janssen begon toch ook pas laat te renderen? Nou die had ik graag zelf verkocht i.p.v. AZ. Een Frenkie de Jong was ook al 21 toen hij echt de kans kreeg bij Ajax, en toen stond hij er ineens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vente verhuren zou de beste oplossing zijn, tweede spits aantrekken en Bannis als derde |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vente zit vanwege familie al drie jaar onterecht bij Feyenoord maat is niets wordt niets opzouten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu: "Het jeugdige moet uit mijn spel."
Vraag dan verdomme meteen je Aow aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zitten hier in het Stam topic Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wilt een jeugdspeler volwassenen spelen, weer niet goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En hij moet gaan oefenen op zijn schot ,want de laatste 2 pogingen ,gingen 15 meter hoog over het doel heen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En jij bent ook niet Positivo! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En hij moet gaan oefenen op zijn schot ,want de laatste 2 pogingen ,gingen 15 meter hoog over het doel heen. Nee, was een eerbetoon aan Tonny. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] En jij bent ook niet Positivo! [/quote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha, ik kan geen middelvinger plaatsen.. jammer. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Oke nou St Juste staar klaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is toch mooi. Een trainer die praat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Natuurlijk , dat gaat het langste mee. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha lijkt wel een kind ooh wat fijn zeg hij luistert en praat :-) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2019 - 19:22 schreef Positivo het volgende:[..] Haha lijkt wel een kind ooh wat fijn zeg hij is geinteresseert en praat :-) Gio niet natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beetje een welzijnswerker die Jaap. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou Jaap in gaan grijpen in t centrale duo? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou hij echt wel willen maar wie moet hij daar dan neerzetten vbeek of v/d heijden is lood om oud ijzer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2/3 aankopen voor achterin. Tis gewoon triest. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien een rare gedachte , als er geen geld is ga dan maar gewoon met de jeugd aan de gang , ja we zullen dan vaker verliezen en er zullen fouten gemaakt worden maar daar leren ze van gaan bouwen aan een nieuw elftal en zo weer waarde op het veld creeren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 12:14 schreef kenny het volgende:zou hij echt wel willen maar wie moet hij daar dan neerzetten vbeek of v/d heijden is lood om oud ijzer Geertruida, doe t maar, samen met Juste. Zet je Nieuwkoop op rechts. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 12:14 schreef kenny het volgende:zou hij echt wel willen maar wie moet hij daar dan neerzetten vbeek of v/d heijden is lood om oud ijzer Qua niveau ontlopen ze mekaar niet veel. Qua type wel. Van der Heijden is meer een opbouwer, terwijl Van Beek beter met ruimte in de rug kan spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 17:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Qua niveau ontlopen ze mekaar niet veel. Qua type wel. Van der Heijden is meer een opbouwer, terwijl Van Beek beter met ruimte in de rug kan spelen. Ruimte in de rug heeft ie zeker nodig, unser tor könig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik verwacht dit seizoen zelfs een afstandsschot . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 - 02:40 schreef Positivo het volgende:quote: Nee ben hardcore Feyenoord wie aan mijn club zit val ik aan. Ben een simpele ziel met voetbalkennis, zelf hoog gespeeld recht door zee en aan onzin en dom geouwehoer heb ik een bloedhekel. Ik ga niet elke keer als Feyenoord speelt zonder vreten naar mijn nest. Momenteel is het niets en wordt het niet beter ik trek echt een grens bij het rechter rijtje want daar eindig je met deze ellende, |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hekel aan onzin en dom geouwehoer... dan ben ben je op het verkeerde forum. |
|
|
|