|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Vast ook restauranthouder |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha lekker bezig ouwe! :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je op de 11e verdieping voetbalt valt de bal ver naar beneden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij doet toch ook al jaren alsof je het weet? Dat ben jij toch? Hoog gespeeld ook? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn vrouwtje speelt ook al jaren hoog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor geile, doe maar twee. Ga ik wel even verder los.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Owjee, de lokale boyband heeft er weer 1 afgestoten. Je kunt je toekomst hier wel vergeten Positivo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 20:44 schreef Fart het volgende:Owjee, de lokale boyband heeft er weer 1 afgestoten. Je kunt je toekomst hier wel vergeten Positivo. Nodig m ff uit voor een borrel anders.
Oh nee, wacht, Feyenoord 'hooligans' zijn niet welkom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap bestuurt de helikopter |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb ook wel eens hoog gespeeld....was dacht ik in Frankrijk op een camping...1200m |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook wel eens high gespeeld
Geen aanrader |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Nodig m ff uit voor een borrel anders. Oh nee, wacht, Feyenoord 'hooligans' zijn niet welkom Je verward mij met Barabas. Barabas was die in Nijmegen, ik had de kelder in Utrecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kelders. Dan speel je op ondermaats niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:15 schreef Fart het volgende:[..] Je verward mij met Barabas. Barabas was die in Nijmegen, ik had de kelder in Utrecht. Kan, maar daar mochten we ook niet komen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Daar worden hele andere spelletjes gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Je wist dat het satire was op de posts van Barabas toen de tijd he? Niemand hier is welkom bij mij, met of zonder kroeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
oh gelukkig. Ik was al bang dat je het af zou keuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik doe mee. Smullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die balletjes haal ik eruit, gore dingen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kelders, donkere kamertjes en bruine cafeetjes in Nijmegen, gaat echt goed fout hier.
En Ar haalt zijn balletjes er uit, phoe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap overweegt om te spelen met stalen neuzen in de schoenen , Duits voorbeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat die Duitsers, Fransen en Joden eens met rust, stap uit die kring ie met haat is omgeven. Vrind gef me uwen hand en betreed het pad der liefde. Niet te verwarren met heren liiefde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kippeveren met gelakte laarsjes. Gaat ie lekker heren? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jaap heeft Fer LCV gezet, ben trots op Japie vanaf het begin gezegd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feyenoord traditie. Zal Tapia ook wel cv maken dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er nog bitterballen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die zetten we rechtsback , heeft hoog gevoetbald. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
O dan jij LCV, en positivo RCV, opgelost |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer als cv , ik ben echt te oud Ar :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Fer is groot kopsterk en kan doorschuiven niets mis mee toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap mag ook al nix meer proberen. Jaap moet luisteren naar het gepeupel dat het niet weet. jaap laat zn kloten kussen. Jaap heeft een hekel aan spruitjes.
we all love jaap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 22:35 schreef FR-Henk het volgende:Jaap mag ook al nix meer proberen. Jaap moet luisteren naar het gepeupel dat het niet weet. jaap laat zn kloten kussen. Jaap heeft een hekel aan spruitjes. we all love jaap. Ach hij zal er niet naar luisteren Jaap. Die trekt zijn eigen plan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet doorgeselecteerd.
Geen cv gezocht.
Oplossing : zet er een middenvelder neer.
Topsport. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 22:37 schreef MightyAce het volgende:[..] Niet doorgeselecteerd. Geen cv gezocht. Oplossing : zet er een middenvelder neer. Topsport. Vanaf het moment dat Fer meetrainde wist ik al dat het voor die positie was. Of heb jij 10 miljoen ergens liggen voor een sterke voetballende LCV die in heel Europa niet te vinden zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 22:40 schreef Positivo het volgende:[..] Vanaf het moment dat Fer meetrainde wist ik al dat het voor die positie was. Of heb jij 10 miljoen ergens liggen voor een sterke voetballende LCV die in heel Europa niet te vinden zijn. Dan nog liever jeugd erin naast Bot. We bouwen nergens naartoe op deze wijze. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 22:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Dan nog liever jeugd erin naast Bot. We bouwen nergens naartoe op deze wijze. St Juste ernaast en een rechtsback. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fer gaat gewoon voor de verdediging spelen. Dát is zijn plek, ook de meest logisxhe |
|
|
|