|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan ook. Maar neem aan dat we Fer daar niet moeten willen, kom op zeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 22:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Dan nog liever jeugd erin naast Bot. We bouwen nergens naartoe op deze wijze. Te vroeg om echt te bouwen. Nieuwe investeringswind in de Kuip. Dus inzetten op Europees aanspreken en 3e plek. Zo'n scenario. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wat wordt het nou haha Kelly zal wel lekker slapen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In zijn hoogslapertje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind Kelly zo'n transgender-naam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Misschien 3 4 3 , dat lijkt de manier waarop Stam wil spelen tegen de mindere ploegen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2019 - 09:07 schreef van geil het volgende:[..] Misschien 3 4 3 , dat lijkt de manier waarop Stam wil spelen tegen de mindere ploegen Zijn er op dit moment ploegen die veel minder zijn? Ik zie nog geen opstelling alleen voetballers die getest worden. En het wachten op evt aankopen, Maar ik zie nog geen opstelling.Wachten maar weer af. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2019 - 09:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Zijn er op dit moment ploegen die veel minder zijn? Ik zie nog geen opstelling alleen voetballers die getest worden. En het wachten op evt aankopen, Maar ik zie nog geen opstelling.Wachten maar weer af. Gaat nog veel gebeuren hoop ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop vanavond de spellijn te zien met de spelers die hij wil gaan neerzetten . |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik denk als Stam WvH eens een beetje mee laat lopen met hem en links en rechts wat adviseren aan de spelers dat het niet verkeerd zou zijn een beetje zoals ze het bij den bosch laatst wilden doen zou kunnen werken denk ik . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, die oude schildpad komt met Willem Janssen aanzetten. Koekoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt me gewoon beter dat Feyenoord toch weer met de punt naar voren gaat spelen en een aanvallende middenvelder gaat inleveren, voor een tweede cdm.
Lijkt me voor de omschakeling beter en ondersteun je de centrale rollator verdedigers. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je kan ook zonder spits gaan spelen en berghuis op de 9,5 positie zetten , zo versterk je het middenveld in principe ook , jorgenson is nog niet fit dus is dit geen gekke oplossing voorlopig narsingh kan dan ook op rechts en berghuis kan zijn favoriete spel spelen in vrije rol tussen de linies |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toornstra, juste, geertruida, malacia, kokcu, burger, Fer, berghuis, bannis, luis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jaap staat voor aap. Een topverdediger die dit centrum neerzet kom op zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar zeg je het al. Er is geen materiaal wat voldoet. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dan nog vind ik het teleurstellend comedy capers. Maakt ie Botje aanvoerder nou lekker geloofwaardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoren is ook een dingetje |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Jaap stampt, Sjaak troost. Krijgt misschien nog een transfer kadootje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:T lijkt me gewoon beter dat Feyenoord toch weer met de punt naar voren gaat spelen en een aanvallende middenvelder gaat inleveren, voor een tweede cdm. Lijkt me voor de omschakeling beter en ondersteun je de centrale rollator verdedigers. Burger en fer deden voldoende. Alleen de laatste linie is om te janken! Wat een onzeker zooitje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Blessures zijn klote maar dwingen een trainer ook om andere keuzes te maken Kokcu en Burger speeltijd. Van Beek als LCV kan niet hopelijk Fer kan je van achteruit voetballen. Burger op Fer zijn positie. Sinistera op die van Sam die nooit kan passeren heb je Narsingh ook nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap is de Gargamel voor de jeugd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 22:13 schreef Positivo het volgende:[..] Blessures zijn klote maar dwingen een trainer ook om andere keuzes te maken Kokcu en Burger speeltijd. Van Beek als LCV kan niet hopelijk Fer kan je van achteruit voetballen. Burger op Fer zijn positie. Sinistera op die van Sam die nooit kan passeren heb je Narsingh ook nog. Is een optie. Vermeer, Toornstra, st Juste, Fer, Malacia, kokcu, Berghuis, Burger, Narshigh, Bannis, Luis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stam heeft agenten naar Argentinië gestuurd . De laatste die dat deden was de mossad toch? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Stam heeft agenten naar Argentinië gestuurd . De laatste die dat deden was de mossad toch? Hahahaha ja die Jaap kan je op bouwen Marsman en Kelly. Nou wat komt er nu weer;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Stam heeft agenten naar Argentinië gestuurd . De laatste die dat deden was de mossad toch? Haha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie heeft het nu echt voor het zeggen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stam heeft de eindbeslissing. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Troost niet in ieder geval.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is formeel op dit moment maar een directielid |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: En de tot God verheven VVF |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker interview, sterkte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedankt Martin voor het veto recht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Japie heeft toch wat zweet tussen de bilnaad. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Als Jaap zijn IQ net zo is als ie kijkt . Zweer het Zondag Kanarie en Botje en ik heb al gegeten en gedronken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En een aardige reet, das heel wat zweet. Japie gaat voor de korte termijn visie. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
B
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Is het al weer tijd voor een andere trainer? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 13:03 schreef Positivo het volgende:Jaap is een grote paardenlul. Mr PSV dan zeggen fat je voor 020 bent naar onze trots gaan en Zondag spelen Met A en B vuilnisman neem deze zak ff mee. wat lul je weer uit je nek , wees blij met een trainer als jaap die probeert tenminste nog wat te maken van deze middelmatige groep doormiddel harder en meer te eisen van deze groep het is niet jaap zijn schuld dat we jaren lang een TD hebben gehad die een zooitje heeft achter gelaten en een lege bankrekening |
|
|
|