BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 17:45   quote  deeplink  
MMM
 MMM - zondag 11 augustus 2019 - 17:49   quote  deeplink  
Positief: Kritisch over spel.

Negatief: Nu al zeuren over Europees. Man man man.

Laten we dan maar geen groepsfase halen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2019 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:49 schreef MMM het volgende:
Positief: Kritisch over spel.

Negatief: Nu al zeuren over Europees. Man man man.

Laten we dan maar geen groepsfase halen.
Snap het wel. Veel geblesseerden/niet fitte spelers.
Bowie
 Bowie - zondag 11 augustus 2019 - 18:04   quote  deeplink  
Ach, altijd dis niet fitten en frisse spelers bij ons, dat verhaal begrijp ik ook totaal niet. Bovendien is er een selectie die zo groot is dat je per keer 2 elftallen kan opstellen.

Als ik dan die club uit A'dam zie, daar spelen ze bijna zonder vakantie en zijn er gelijk weer.

Bij ons altijd hetzelfde verhaal, zoals Israel als trainer al eens zei tegen een verslaggever dat ze met de Henri Dunant waren gekomen.
En hierbij voor alle duidelijkheid, de Henri Dunant is van het Rode Kruis.......
kenny
 kenny - zondag 11 augustus 2019 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap het wel. Veel geblesseerden/niet fitte spelers.
100% mee eens
kenny
 kenny - zondag 11 augustus 2019 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 18:04 schreef Bowie het volgende:
Ach, altijd dis niet fitten en frisse spelers bij ons, dat verhaal begrijp ik ook totaal niet. Bovendien is er een selectie die zo groot is dat je per keer 2 elftallen kan opstellen.

Als ik dan die club uit A'dam zie, daar spelen ze bijna zonder vakantie en zijn er gelijk weer.

Bij ons altijd hetzelfde verhaal, zoals Israel als trainer al eens zei tegen een verslaggever dat ze met de Henri Dunant waren gekomen.
En hierbij voor alle duidelijkheid, de Henri Dunant is van het Rode Kruis.......
je haalt 2 dingen door elkaar , daar loopt kwaliteit dat is toch ff makkelijker voetballen dan bij ons , geen kwaliteit op Berghuis en kozu na dan , dan moet je het hebben van veel inzet en als dat er dan niet voor 100% is blijft er niks over en krijg je zulke wedstrijden
kenny
 kenny - zondag 11 augustus 2019 - 18:16   quote  deeplink  
als je ons centrum schutteren de eerste 20 min pffff die bottegin en v/d heijden jezus wat slecht en dan sluipt er onzekerheid in de ploeg en zijn we niet goed genoeg om dit om te zetten
Positivo
 Positivo - zondag 11 augustus 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 18:16 schreef kenny het volgende:
als je ons centrum schutteren de eerste 20 min pffff die bottegin en v/d heijden jezus wat slecht en dan sluipt er onzekerheid in de ploeg en zijn we niet goed genoeg om dit om te zetten
Niet fit niet fit dan wissel je twee fitte spelers Sinistera en Kokcu logisch
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 19:28 schreef Positivo het volgende:

[..]

Niet fit niet fit dan wissel je twee fitte spelers Sinistera en Kokcu logisch
Waren die fit.?
Positivo
 Positivo - zondag 11 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waren die fit.?
Lijkt mij wel geen blessures gehad of zat bij hen ook de wedstrijd tegen die Georgische amateurs in de benen. Met zijn wissels dacht Stam de drie punten mee te nemen. Als hij het over niet fitte spelers heeft denk ik aan Fer, Narsingh, Karsdorp , Tapia die hebben geen wedstrijd gespeeld of is net terug.
Positivo
 Positivo - zondag 11 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waren die fit.?
Lijkt mij wel geen blessures gehad of zat bij hen ook de wedstrijd tegen die Georgische amateurs in de benen. Met zijn wissels dacht Stam de drie punten mee te nemen. Als hij het over niet fitte spelers heeft denk ik aan Fer, Narsingh, Karsdorp , Tapia die hebben geen wedstrijd gespeeld of is net terug.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 19:50 schreef Positivo het volgende:

[..]

Sinisterra was donderdag ook op en werd gewisseld..
Positivo
 Positivo - zondag 11 augustus 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sinisterra was donderdag ook op en werd gewisseld..
Goed als dat zo is heb jij een punt het zal kan het hem niet vragen.
Als ik het tempo zag waren ze allemaal aan de laatste wedstrijd van het seizoen bezig.

Profs die niet fit zijn ergerlijk wat doe je dan in je vrije tijd?
Messi en Ronaldo zijn behalve buitencategorie altijd fit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door Positivo --
van geil
 van geil - zondag 11 augustus 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Te hard trainen ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 20:19 schreef Positivo het volgende:

[..]

Goed als dat zo is heb jij een punt het zal kan het hem niet vragen.
Als ik het tempo zag waren ze allemaal aan de laatste wedstrijd van het seizoen bezig.

Profs die niet fit zijn ergerlijk wat doe je dan in je vrije tijd?
Messi en Ronaldo zijn behalve buitencategorie altijd fit.
Tempo vandaag ging inderdaad nergens over zeker als je donderdag ermee vergelijkt. Wij hebben geen Messi of Ronaldo maar inderdaad je mag van de onzen toch zeker verwachten dat ze fit zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 augustus 2019 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 20:25 schreef van geil het volgende:
Te hard trainen ?
Bijv..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 augustus 2019 - 06:17   quote  deeplink  
Jaap onder vuur bij Dirk & Sjaak ?
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 06:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jaap onder vuur bij Dirk & Sjaak ?
Ja dat zat er aan te komen Jaap stelt doodleuk Bothegin, Jan Arie uit nood en Tapia op wisselt Kokcu en Sinistera om de 1-0 te verdedigen zoals Pi-Air ook opperde, geef ff gas en je maakt de 0-2 en 0-3 Heereveen was er rijp voor.

Dan stelt Stam zich boven de club en werkt nergens naar toe ook de geloofwaardigheid van Feyenoord cq de nieuwe beleidsbepalers is weg.

Wat moet een Geertruida denken als hij naar dit centrum kijkt, Tapia die net wil verlengen wordt opgesteld Jan Arie moest weg moet nu uit noodzaak blijven en speelt als een drol Larsson mag blijven staan krijgt weer tig kansen.

Heb het al geschreven Jaap doet er alles aan om ontslagen te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door Positivo --
MMM
 MMM - maandag 12 augustus 2019 - 07:20   quote  deeplink  
Houd niet van jeugd blijkt. Dit is bij zijn aanstelling toch besproken lijkt me? Dat jeugd de koers word?
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 09:19   quote  deeplink  
Ja, maar in dat stuk staat ook dat hij de kwaliteit bij de meeste spelers niet voldoende acht. Behoudens Kökcü / Burger.
Wat moet je dan?
MMM
 MMM - maandag 12 augustus 2019 - 09:33   quote  deeplink  
Geertruida is nooit minder dan die 2 kneuzen die er nu staan
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 09:44   quote  deeplink  
Maar hij speelt niet.
Wat zegt dat over de situatie.
van geil
 van geil - maandag 12 augustus 2019 - 09:48   quote  deeplink  
Gooit de handdoek
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=432574&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - maandag 12 augustus 2019 - 09:58   quote  deeplink  
Vlot
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 10:02   quote  deeplink  
Wat een gelul, moet ie dan zeggen dat Feyenoord voor het kampioenschap gaat.
Iedereen weet dat we dat never nooit redden.
Gewoon realisme. En verder is het altijd wel buhnepraat.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 10:12   quote  deeplink  
En die Valentijn Driessen zit weer te masturberen op suggestieve schrijfseltjes: kamp Troost/Kuijt vs. Stam.
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 10:24   quote  deeplink  
Klinkklare onzin natuurlijk.
Die willen ook de beste selectie mogelijk creëren voor Jaap.
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 augustus 2019 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 10:12 schreef FR-Henk het volgende:
En die Valentijn Driessen zit weer te masturberen op suggestieve schrijfseltjes: kamp Troost/Kuijt vs. Stam.
Ja, zorgt weer voor de nodige gif. Ik ben ook voor jeugd waar het kan. Maar je moet niet doorschieten. Je kan beter 3 jeugdspelers veel minuten laten maken in een goed elftal dan 6 in een slecht elftal. Het eerste rendeert financieel beter. Kokcu heeft het, moet nog wat effectiever, Burger moet het nog bewijzen, komt wat te kort nog en is geen supertalent, Lutharel krijgt minuutjes, Malacia gaat wel weer invallen voor Haps (die volgend jaar verkcht wordt), Vente heeft zijn kans gehad wat mij betreft. Het is dus niet zo dat de jeugd helemaal geen kans krijgt bij Stam. Het enige wat hij nog kan doen is Geertruida achterin zetten en Azarkan wt minuutjes geven ipv Larsson/Sinistera
R()b
 R()b - maandag 12 augustus 2019 - 10:50   quote  deeplink  
Stam heeft in de voorbereiding genoeg gezien van een aantal spelers.
Het is alleen hij moet ze wel gebruiken.
Maar ik neem aan dat Larsson bijvoorbeeld voorlopig op de bank kan plaats nemen.
De rest is een overblijfsel van het oude saneer groepje, wat al weg had moeten zijn.
Dus kortom we moeten het er mee doen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 10:30 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ja, zorgt weer voor de nodige gif. Ik ben ook voor jeugd waar het kan. Maar je moet niet doorschieten. Je kan beter 3 jeugdspelers veel minuten laten maken in een goed elftal dan 6 in een slecht elftal. Het eerste rendeert financieel beter. Kokcu heeft het, moet nog wat effectiever, Burger moet het nog bewijzen, komt wat te kort nog en is geen supertalent, Lutharel krijgt minuutjes, Malacia gaat wel weer invallen voor Haps (die volgend jaar verkcht wordt), Vente heeft zijn kans gehad wat mij betreft. Het is dus niet zo dat de jeugd helemaal geen kans krijgt bij Stam. Het enige wat hij nog kan doen is Geertruida achterin zetten en Azarkan wt minuutjes geven ipv Larsson/Sinistera
Exact.
itt voorgaande jaren, die jeugd regelmatiger laten meeproeven in de basis. Hongerig maken, gemotiveerd houden. Kokcu is er al. Burger, Geertruida, Malacia, Azarkan, Bijlow op het vinkentouw. Die moet je gedoseerd verder inpassen. Daar dit seizoen voor gebruiken en voorjaar 2020 kun je dan echt bepalen wie van de oudere, ervaren garde het veld kan ruimen.
Alles afhankelijk van je spelvisie en de specifieke talenten die spelers daarin hebben.

Want daar hoor ik niets over: welke spelvisie draagt de club uit? Kaders mensen.
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 11:03   quote  deeplink  
gisteren speelden kokzu , burger en sinesterra toch en Geertruida viel in , je kan niet met 11 talenten het veld in , daarbij hebben we allemaal gezien dat burger nog niet zo ver is , het mooiste om talenten in een goed draaiend elftal te laten invallen enzo verder uit te bouwen , je kan niet talenten voor de leeuwen gooien en verwachten dat ze de kar gaan trekken
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 11:10   quote  deeplink  
die valentijn driessen moet ook een krant vullen met onzin daar trek ik me weinig van aan , toch zit er enigszins een kern van waarheid in , natuurlijk hopen troost en die kuyt dat er meer jeugd ingepast gaat worden en jaap wil vorderingen maken met zijn elftal en ook hij staat open om meer jeugd in te passen maar als ze niet goed genoeg zijn wat moet hij dan ?? Vente heeft hij toch kansen genoeg gegeven toch ? en burger nu ook toch en bij hem zien we ook dat hij te kort komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door kenny --
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 11:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Exact.
itt voorgaande jaren, die jeugd regelmatiger laten meeproeven in de basis. Hongerig maken, gemotiveerd houden. Kokcu is er al. Burger, Geertruida, Malacia, Azarkan, Bijlow op het vinkentouw. Die moet je gedoseerd verder inpassen. Daar dit seizoen voor gebruiken en voorjaar 2020 kun je dan echt bepalen wie van de oudere, ervaren garde het veld kan ruimen.
Alles afhankelijk van je spelvisie en de specifieke talenten die spelers daarin hebben.

Want daar hoor ik niets over: welke spelvisie draagt de club uit? Kaders mensen.
mee eens
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 augustus 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 07:20 schreef MMM het volgende:
Houd niet van jeugd blijkt. Dit is bij zijn aanstelling toch besproken lijkt me? Dat jeugd de koers word?
Als de jeugd de koers word waarom haal je dan spelers als fer, narsingh enz enz..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 augustus 2019 - 11:25   quote  deeplink  
Met een jeugdelftal zie ik ons het ook niet halen..
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 11:33   quote  deeplink  
Nope.
Of je moet tevreden zijn met plek 7
de bluffer
 de bluffer - maandag 12 augustus 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Jaap heeft 100% gelijk, nu proberen de einde ronde van de EL te halen
en dit seizoen weer plaatsen voor Europees voetbal en in de KNVB beker zo ver komen en dan het volgend seizoen gewoon weer staan met een paar betere spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door de bluffer --
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 12:41 schreef de bluffer het volgende:
Jaap heeft 100% gelijk, nu proberen de einde ronde van de EL te halen
en dit seizoen weer plaatsen voor Europees voetbal en in de KNVB beker zo ver komen en dan het volgend seizoen gewoon weer staan met een paar betere spelers.
vind ik ook , proberen derde te worden en in de EL poul proberen te komen daar valt een paar miljoen te verdienen
verder hoop ik wel op een goede CV , je kan het niet maken jaap en ons als supporters weer op te schepen met bottegin , v/d heijden en v beek , wil je aanvallend en verzorgt opbouwend voetbal spelen moet je deze 3 lozen
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 12 augustus 2019 - 13:07   quote  deeplink  
Ik heb helemaal niks tegen stam sterker nog hij bevalt me wel wat mij wel opvalt is alsof het lijkt dat bepaalde spelers letterlijk bang zijn om te voetballen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 13:20   quote  deeplink  
Leg eens uit en wie bijvoorbeeld?
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 11:33 schreef ar het volgende:
Nope.
Of je moet tevreden zijn met plek 7
Tja. Jan-Arie of Geertruida. Burger of Tapia?
Met deze pipo's gaat t ook niet goed. Dus, dan kan je toch beter voor de opleiding kiezen?
kenny
 kenny - maandag 12 augustus 2019 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 13:07 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen stam sterker nog hij bevalt me wel wat mij wel opvalt is alsof het lijkt dat bepaalde spelers letterlijk bang zijn om te voetballen
vind ik ook , vind dat stam het zo slecht niet doet , niet zijn schuld dat hij met een afgeroomde selectie zit , aankopen die troost en kuyt haalden zijn ook niet wedstrijd fit en hebben bijna 2 jaar niet of nauwelijks gevoetbald dat duurt nog wel weken om ze scherp en wedstrijd fit te krijgen
ik denk wel heb je jorgensen toornstra fer narsingh karsdorp wedstrijd fit er wel een ander elftal komt te staan
enigste zorgpunt van dit elftal blijft de centrale verdedigers daar moet gewoon versterking voor komen
Positivo
 Positivo - maandag 12 augustus 2019 - 14:11   quote  deeplink  
Tjonge jonge als wij gedegradeerd zijn zien jullie nog lichtpuntjes bij Stam en Arie, Bot en al die lapschwanzen echt verschrikkelijk dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 14:27   quote  deeplink  
Waar lees jij dat?
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 14:36   quote  deeplink  
Overal.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 augustus 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Ik ook niet.
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tja. Jan-Arie of Geertruida. Burger of Tapia?
Met deze pipo's gaat t ook niet goed. Dus, dan kan je toch beter voor de opleiding kiezen?
Die is blijkbaar kwalitatief arm.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Dat is ons huidige centrum ook
ar
 ar - maandag 12 augustus 2019 - 18:35   quote  deeplink  
Klopt.
Maar dan nog liever enige ervaring achterin.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 augustus 2019 - 18:45   quote  deeplink  
Waarom? Dat werkt lekker goed. En hoezo ervaring? Zijn die jongens gisteren pas beginnen mrt voetbal ofzo?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

0.0151870