|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies. Anders ga je domme pingels weggeven enzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens hoor, als je hiermee al niet door durft te selecteren , wanneer dan wel ????? @ Stylzz En die Jan Arie wil gewoon weg , man laat gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jeugdigheid prima. Mogen fouten maken, overal behalve achterin. Als daar 75% jeugd staat, zie ik dat niet zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp Bottegin Geetruida Haps. Om te beginnen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis gewoon niks. We moeten gewoon een nieuw centrum |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het enige wat je kunt doen is de aanvoerders band aan Berghuis geven. Burger wat dieper zetten en bidden. Geertruida verzuipt onder deze druk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik krijg er een Stamhoofd van |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Kost je alleen maar veel geld lost niets op verder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2019 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Tja. Jan-Arie of Geertruida. Burger of Tapia? Met deze pipo's gaat t ook niet goed. Dus, dan kan je toch beter voor de opleiding kiezen? Ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon kappen met Slapia , Jan Arie en Larsson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En er zijn gewoon prima alternatieven al |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We gaan het zien. Nog even puzzelen voor Jaap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ie donderdag doen, verkeerde keuzes maken en de sjaak zijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De tegenstander kan er werkelijk niks van. Zal wel meevallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon 5 x op doel schieten vanaf 35 meter, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha jaja
Derksen zei EXACT hetzelfde als ik hé. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha ja en die nemen we ook nooit serieus toch ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je moet het zo zien Ar,ik had die bal ook niet gehad ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niemand van ons denk ik Leon. Behalve Stylzz misschien haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja als hij aan de linkerkant staat van t doel,tikt hij zonder een stap te verzetten ,de bal uit de rechter bovenhoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik niet net sta te eten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 18:04 schreef Bowie het volgende:Ach, altijd dis niet fitten en frisse spelers bij ons, dat verhaal begrijp ik ook totaal niet. Bovendien is er een selectie die zo groot is dat je per keer 2 elftallen kan opstellen. Als ik dan die club uit A'dam zie, daar spelen ze bijna zonder vakantie en zijn er gelijk weer. Bij ons altijd hetzelfde verhaal, zoals Israel als trainer al eens zei tegen een verslaggever dat ze met de Henri Dunant waren gekomen. En hierbij voor alle duidelijkheid, de Henri Dunant is van het Rode Kruis....... En zelf die kon door het rode kruis niet boven water gehouden worden, stelletje prutskevers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kelly, Johnston, Edgar.... Jaap kan allang al uitleggen op welke kwaliteiten ze naar Feyenoord zijn gehaald. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon hetzelfde zoals altijd. Ze maken allen Feyenoord sterker.. vooral EdgAR |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
LARsson
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Halen we toch een nieuwe.. gekke Japie |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Frustratie komt eruit bij Japie haha. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap maait ze allemaal neer. Is weer wat anders dan kringgesprek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Pak ze maar aan Jaap, een blessuretje meer of minder maakt ook niet uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Perfecte tackel voetballen kon ie wel Tjapio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trainen/coachen misschien ook. Meer bloed, minder knuffelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat wilde Jaap nou met deze wedstrijd? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zonder schade doorkomen, spelers rust geven en dan er een paar uit tieven... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij laat in ieder geval meer jeugdspelers debuteren dan Gio.
Dat is positief. Want er blijven er vast wel een paar over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste Jaap. Wordt wel nu de tijd dat er meer smoel op het veld gaat komen. Een tactiek. Begon in voorbereiding zo goed: een bij vlagen swingende aanvalsmachine. Is nu alweer weggezakt. Gaan we Gio 2.0 krijgen? Brei- en Slaapvoetbal?
Pas op he! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Swingende aanvalsmachine in de voorbereiding ? Waar heb jij naar zitten kijken dan ? de voorbereiding was RUK. Alles bij elkaar slechts een redelijk potje in Europa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 17:35 schreef van geil het volgende:Swingende aanvalsmachine in de voorbereiding ? Waar heb jij naar zitten kijken dan ? de voorbereiding was RUK. Alles bij elkaar slechts een redelijk potje in Europa Het snel naar voren combineren was wel degelijk veelbelovend. Ook de variatie in aanvallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Panathinaikos en Southampton was niet om aan te gluren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 17:35 schreef van geil het volgende:Swingende aanvalsmachine in de voorbereiding ? Waar heb jij naar zitten kijken dan ? de voorbereiding was RUK. Alles bij elkaar slechts een redelijk potje in Europa Bij vlagen. Ga de wedstrijden nog eens kijken. Binnenkort verkrijgbaar op dvd. |
|
|
|