|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon niet zo hoog staan en de backs achterin laten , heel simpel. @ Kenny Je moet spelen naar de mogelijkheden van je spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:36 schreef van geil het volgende:Gewoon niet zo hoog staan en de backs achterin laten , heel simpel. @ Kenny Je moet spelen naar de mogelijkheden van je spelers. Is een keus...in dat geval is Verdonk ws een betere keus als back dan malacia.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Is dit al officieel Kenny? Ik hoop stiekem toch dat hij er nog gaat komen. Ik geeft toe, nergens op gebaseerd, maar toch... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:46 schreef netsurfer het volgende:[..] Is dit al officieel Kenny? Ik hoop stiekem toch dat hij er nog gaat komen. Ik geeft toe, nergens op gebaseerd, maar toch... Zat op de bank, dus snap Kenny niet dat ie zegt niet bruikbaar.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:46 schreef netsurfer het volgende:[..] Is dit al officieel Kenny? Ik hoop stiekem toch dat hij er nog gaat komen. Ik geeft toe, nergens op gebaseerd, maar toch... verschillende media melden het al en jaap vertelde het netjes tussen de regels in , natuurlijk is het te hopen dat het een goede aankoop is , vooralsnog niet bruikbaar |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
In dat geval heeft Dirk zich in de maling laten nemen door zijn oude club. Laat Sjaak het maar niet horen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat zeg ik niet dat is wat div media melden , dat jaap er ook geen gebruik van maakt zegt toch al genoeg , maar laten we hopen dat het wat wordt die v/d heijden hoef ik echt niet meer te zien |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:36 schreef van geil het volgende:Gewoon niet zo hoog staan en de backs achterin laten , heel simpel. @ Kenny Je moet spelen naar de mogelijkheden van je spelers. ja dat is een mogelijkheid , feyenoord weet al de afgelopen 2 jaar dat het op is met bottegin , v beek en v/d heijden , zorg dan dat hier goede vervangers voor zijn en selecteer door nu moeten haps en karsdorp ingetogen gaan spelen omdat je 2 centrum verdedigers heb die er geen klote van kunnen en feyenoord onwaardig zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:35 schreef kenny het volgende:welke CV's heeft jaap ter beschikking die voldoen ?? alleen die edgar le die niet verkeerd inviel , bottegin , v/d heijden en v beek is lood om oud ijzer en ongeschikt , johnston niet bruikbaar (waarom is deze jongen gehaald ? ) , Geertruida komt nog tekort en meer keus is er niet jaap is niet voor niks met 2 verdedigende middenvelders gaan spelen om de verdediging te ontzien , wat zou hij dan anders kunnen ?? Fijn dat Johnston al afgebrand word zonder 1 minuut te spelen. Geertruida heeft nog nooit eens kans gehad als cv.
Iedereen is beter dan de 3 kneuzen Botteghin, van der Heijden en van Beek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:52 schreef kenny het volgende:[..] dat zeg ik niet dat is wat div media melden , dat jaap er ook geen gebruik van maakt zegt toch al genoeg , maar laten we hopen dat het wat wordt die v/d heijden hoef ik echt niet meer te zien Engelse media vonden het juist vreemd dat Liverpool hem zo makkelijk lieten gaan.
Dus ach. Wacht eerst af. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zei al , laten we hopen dat het wat wordt , over Geertruida heb ik wel twijfels als CV , mooiste zou zijn als deze jongen net als vente verhuurd gaat worden , deze jongens moeten gewoon veel wedstrijden gaan spelen en ontwikkelen dan kan je ze beoordelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 13:10 schreef kenny het volgende:ik zei al , laten we hopen dat het wat wordt , over Geertruida heb ik wel twijfels als CV , mooiste zou zijn als deze jongen net als vente verhuurd gaat worden , deze jongens moeten gewoon veel wedstrijden gaan spelen en ontwikkelen dan kan je ze beoordelen Nou bij Vente ben ik wel klaar met beoordelen hoor. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ik ben er wel klaar mee Kelly,Larsson VD Heijden en Botthegin opgesteld door Stam. Geen Kokcu, Le, Burger of andere dit wordt een seizoen dat heel slecht voor mijn gezondheid is. Wat wil ie bonje met Kuyt en Troost ben er klaar mee ga niet eens meer er over praten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 13:29 schreef Positivo het volgende:Ik ben er wel klaar mee Kelly,Larsson VD Heijden en Botthegin opgesteld door Stam. Geen Kokcu, Le, Burger of andere dit wordt een seizoen dat heel slecht voor mijn gezondheid is. Wat wil ie bonje met Kuyt en Troost ben er klaar mee ga niet eens meer er over praten. Maar je hebt er net over gepraat? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ook niet als we het heel vriendelijk vragen positivo? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tsja. Ik ga het dan ook maar plekje proberen te geven. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Doet dat waar moet je in godsnaam nog over praten tactiek, spelers, trainer heb wel genoeg gezegd. Dus hou mij een tijd koest totdat een ieder fit is ofzo. Geen woord meer aan deze Kelly familie vuilmaken: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Ben benieuwd hoe hij nu gaat puzzelen in de verdediging. Centrale verdediging kan zo niet meer. Jaap heeft tijd nodig en veel pech met blessures. Hoop dat ze hem dat ook gunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 17:17 schreef Positivo het volgende:Doet dat waar moet je in godsnaam nog over praten tactiek, spelers, trainer heb wel genoeg gezegd. Dus hou mij een tijd koest totdat een ieder fit is ofzo. Geen woord meer aan deze Kelly familie vuilmaken: Je kwam nou net zo lekker op gang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
COLUMN | Stam organiseert zijn eigen vertrek
19 augustus 2019 17:35136 reactiesFoto: Pro Shots
Jaap Stam doet er op het moment alles aan om voor de kerst thuis bij de familie op de bank te kunnen zitten. De competitie is amper drie wedstrijden onderweg en de kop van de trainer lijkt al op het hakblok te liggen. Met als absolute dieptepunt de opstelling van Stam tegen Utrecht. Tegen drie van de snelste voetballers van de eredivisie stelt de trainer de twee traagste verdedigers van het noordelijk halfrond op. Een middenveld met Kelly, Berghuis en Tapia wordt geheel volgens verwachting volledig weggeblazen door nota bene een weggestuurde Gustafson. In de voorhoede mag een wekelijks falende Larsson plaatsnemen waardoor Sinisterra aan zijn mindere rechterkant moet spelen. Conclusie, verdedigend zo lek als een mandje en aanvallend tandeloos.
In de voorbereiding hebben we veelvuldig talenten aan het werk gezien, Kökcü speelde vrijwel alles. Ook Burger, Azarkan, Bannis, Hendriks en Geertruida mochten laten zien wat ze waard zijn. De jeugdspelers zijn inmiddels allemaal uit gefaseerd. De enige speler uit de ‘eigen jeugd’ is Karsdorp. Kelly mocht de plek van Burger innemen en Berghuis mocht het op ‘tien’ laten zien. Van dat experiment is Stam zich waarschijnlijk kapot geschrokken. Waar Berghuis er compleet verloren bij liep in de eerste helft, was Kelly ronduit dramatisch. Zelden heeft een speler in het rood-witte shirt zo vaak een bal terug gespeeld of werd hij fysiek zó overlopen. Daar waar Kökcü vrijwel alles naar voren speelt en zeker ook fysiek zijn mannetje staat.
De fysieke gesteldheid van de selectie baart ook grote zorgen. De waslijst aan blessures kent zijn weerga niet en tegen Utrecht leken meerdere spelers op hun laatste benen te lopen. Het frisse aanvalsspel uit de voorbereiding en bij vlagen tegen Sparta heeft plaatsgemaakt voor ouderwets geploeter. De opdracht leek zo duidelijk voor Stam gezien de beperkte mogelijkheden. Jeugdspelers inpassen waar mogelijk, proberen herkenbaar en attractief voetbal te spelen en kijken of het gat met Ajax en PSV enigszins kan worden verkleind. Na twee wedstrijden wist de coach al te melden dat dit Feyenoord niet meedoet om de titel. Na drie wedstrijden kan geconcludeerd worden dat er van attractief voetbal ook geen sprake meer is. De jeugdspelers worden blijkbaar niet goed genoeg bevonden en basisspelers als Botteghin, Van der Heijden en Larsson mogen opzichtig blijven falen. Ook in de kwestie Tapia lijken interim Technisch Directeur Troost en ‘de Rots van Kampen’ lijnrecht tegenover elkaar te staan. Wil Stam laten zien wie er nu eigenlijk de baas is in de Kuip? Of organiseert de coach hiermee zijn eigen vertrek |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Amen heb nog nooit zoon eigenwijze trainer meegemaakt kapitaalvernietiging en het is te treurig om aan te zien. Op het moment dat ik geen enkele emotie meer voel is het echt heel bar. Gisteren was toch gewoon triest en of lachwekkend. Larsson, Bothegin, Vd Heijden en Kelly ach dat is helemaal droefheid. Geertruida, Le, Kokcu en Burger op de bank!!! Narsingh in de spits Jaap heeft een keienkop en echt geen bal verstand van voetbal als trainer of hij is boos en wil weg. St Juste verkocht ja ligt nu maanden eruit Jaap. Donder dan op wees een vent en lever je contract in. Mensen hier gun hem de kans op basis van wat in godsnaam. Blessures zijn geen enkel excuus het voetbal is drama en Stam zet zichzelf , Varkenoord en ons voor gek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gevalletje pro-anti versterking. Wordt vast grif gelezen.
Komende 2 maanden maar eerst eens afwachten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 19:38 schreef FR-Henk het volgende:Gevalletje pro-anti versterking. Wordt vast grif gelezen. Komende 2 maanden maar eerst eens afwachten. Degradatie voetbal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, kwalitatief minstens zo sterk als vorig seizoen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het is wat Gijp en Kieft zeggen Jaap is verantwoordelijk dat ie met dat centrum zes weken gaat spelen en druk wilt zetten en van achteruit wil voetballen en Vente in de spits zet. Hij haalt Kelly stelt hem gister op en zet Narsingh in de spits . Zoon trainer neem je niet serieus sorry. Verleden jaar had je van Persie , St Juste en een fitte Vilhena je doet gewoon een dikke jas uit zonder Toornstra en Jorgensen. Plus bovengenoemde met al die dik betaalde te dikke spelers.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap toont ook zeker wat zwalkgedrag, het niet helemaal weten, aanvoelen. Nog geen schande, maar over 3 weken zeker geen excuus meer. Dan moet het staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap had zijn speelwijze al bepaald en verkondigd voordat hij überhaupt wist wat de spelers kunnen / konden . Als we laag zouden spelen met 2 blokken , en 4 mensen naar voren , Kokcü Azarkan Berghuis en Narsingh/Sinistera , dan was er niets aan de hand geweest . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, en met direct druk zetten wordt energie geroofd en in de omschakeling ben je gezien. Wat bezielt Jaap. Dit moet hij toch weten, ook uit rapprten van spelers, en juist ook van zn collegae JP en Landzaat.
Of Jaap speelt poker. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zat net voetbalpraat op fox te kijken maar ben het wel eens met die perez |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
CV wordt afgelost door IE, Johnson, Geertruida en Hendriks en Karsdorp met Nieuwkoop voor de RB en Hals met Malacia voor de LB. Ik weet het niet hoor, maar laat dat groepje het maar gaan vinden net elkaar achterin, mot kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lekker man.
Maar misschien kun je voor ons dan even melden wat Perez dan riep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pereze wilt van de rheyden behouden voor Feyenoord, die is stukken beter dan Botteghin.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: En daar was jij het mee eens? Ik niet. Hij heeft helemaal niets meer te bieden voor ons. Hij was al een matige verdediger, maar ook opbouwend is hij nu een levensgroot risico geworden. Weg er mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:17 schreef netsurfer het volgende:[..] En daar was jij het mee eens? Ik niet. Hij heeft helemaal niets meer te bieden voor ons. Hij was al een matige verdediger, maar ook opbouwend is hij nu een levensgroot risico geworden. Weg er mee. Nee dat was Kenny netsuffert.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Who killed Kenny?
Maar ik had het ook tegen Kenny, Renato. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ik ben het eens met je..d:-) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Met zijn vette lichaam |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Misschien kan jaap verdedigers helpen met een donatie. Hoogst persoonlijke stam cel therapie |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 17:51 schreef igor korneev het volgende:Misschien kan jaap verdedigers helpen met een donatie. Hoogst persoonlijke stam cel therapie Mooi gevonden. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik zeg bij deze dat ik blij met Japie ben. Oke de gelijkspelen vielen tegen maar we zijn nu pas langzaam compleet t raken en de achterhoede is eindelijk zo goed als vervangen. Eindelijk zie ik een team staan die met een plan het veld ib komt met attractief en aanvallend voetbal. Ik ben er heilig van overtuigd dat als we compleet zijn met senesi en een spits uiteraard dat we alanog.een heel moois eizoen kunnen gaan even. Eindelijk een trainer met een plan van aanpak een trainer met goede teksten en een trainer met een berg mentaliteit. JAPIYEEY JAPIOOOO |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
I second that opinion. Het kon alleen maar beter, vooral op tactisch niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach Japie, dit is het concept van Wimpie Janssen altijd geweest, eerst de verdediging op orde |
|
|
|