|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is net zo verantwoordelijk voor het matige presteren in voorgaande jaren. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 18:27 schreef Frstu het volgende:[..] Dat laatste zullen we nooit te weten komen. Feit is dat het bij Gio wel gebeurde. En ik vond de uitstraling van "Gio" wel erg vriendelijk. Maar als trainer moet je wel iets meer autoriteit uitstralen. Ik vond de beslissing om binnen "no time" Clasie weer te accepteren zwak. Dat Gio kampioen is geworden met Feyenoord en Jaap dat waarschijnlijk nooit zal lukken, is wat mij betreft appels met peren vergelijken. Het was het moment. De andere clubs lieten het deels liggen. Nu zijn ajax en psv oppermachtig. En wordt het veel moeilijker voor Feyenoord om te verrassen. Een fit Feyenoord doet niet veel onder ook niet voor 020. PSV vind ik zeker niet veel beter. Verleden week was ik bang dat we zouden degraderen onder Jaap 3 uit 4 , met G voetbal. Nu hoop ik de eerste vijf Toornstra en Jorgensen duurt nog weken evenals Fer, Narsingh en Karsdorp. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 18:27 schreef Frstu het volgende:[..] Dat laatste zullen we nooit te weten komen. Feit is dat het bij Gio wel gebeurde. En ik vond de uitstraling van "Gio" wel erg vriendelijk. Maar als trainer moet je wel iets meer autoriteit uitstralen. Ik vond de beslissing om binnen "no time" Clasie weer te accepteren zwak. Dat Gio kampioen is geworden met Feyenoord en Jaap dat waarschijnlijk nooit zal lukken, is wat mij betreft appels met peren vergelijken. Het was het moment. De andere clubs lieten het deels liggen. Nu zijn ajax en psv oppermachtig. En wordt het veel moeilijker voor Feyenoord om te verrassen. Een fit Feyenoord doet niet veel onder ook niet voor 020. PSV vind ik zeker niet veel beter. Verleden week was ik bang dat we zouden degraderen dat niet maar nacompetitie onder Jaap 3 uit 4 , met G voetbal. Nu hoop ik de eerste vijf Toornstra en Jorgensen duurt nog weken evenals Fer, Narsingh en Karsdorp.
Clasie ja Gio rustig op de bank wel huilend bij het kampioenschap. Je weet nooit hoe en waar iemand zijn emoties toont en wat er gezegd wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:16 schreef Positivo het volgende:[..] Een fit Feyenoord doet niet veel onder ook niet voor 020. PSV vind ik zeker niet veel beter. Verleden week was ik bang dat we zouden degraderen onder Jaap 3 uit 4 , met G voetbal. Nu hoop ik de eerste vijf Toornstra en Jorgensen duurt nog weken evenals Fer, Narsingh en Karsdorp. Dus die Willem2 wedstrijd is het verschil tussen degradatie en plaats 5 of hoger. Sooooo heeeee. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nacompetitie of net er boven je weet ik overdrijf graag. Zolang er geen spits staat ben ik niet overtuigd van de eerste vijf. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Leuk of niet. Ziyech en Tadic zorgen ervoor dat ajax iedere week weer met gemak wint. Wij hebben geen spelers van dat niveau.
Blind en Veltman zijn zeer beperkte spelers. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:39 schreef Frstu het volgende:Leuk of niet. Ziyech en Tadic zorgen ervoor dat ajax iedere week weer met gemak wint. Wij hebben geen spelers van dat niveau. Blind en Veltman zijn zeer beperkte spelers. Zijn nog niet geblesseerd geweest , heb het gevoel dat het daar nou niet echt gezellig is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heee Jan! Weer terug he? Goed dat je er weer bent! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kom weer eens even een kijkje nemen Henk, thanks! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Welkom terug.
De tijden van Mario en Luigi ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed je weer te zien hier Jan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp deed al n Clasie na 2 wedstrijden . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was insect-gerelateerd bleek later. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Idd. Of misschien toch Bij-low. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja niet eens aan gedacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook Jaap Stam is ontevreden over de tweede helft van Feyenoord. De Rotterdammers maakten het nog spannend in de slotfase door twee keer in eigen doel te scoren. ''Dit had ik niet verwacht. In de rust hebben we er nog op gehamerd.''
''Het tempo was in de tweede helft te laag,'' vervolgt Stam in gesprek met FOX Sports. ''Je brengt niet meer wat je de eerst helft wel heb gedaan. Dan kom je in situaties terecht dat je moet verdedigen. Dan gaan ze ballen erin gooien, moet je heel veel verdedigen en dan worden de ruimtes groot. Dan zie je ook als ze een doelpunt krijgen en komt er spanning bij kijken. Dan wordt het nog billen knijpen op het einde.''
Stam wil niet alleen negatief praten over zijn ploeg. De trainer zag Feyenoord goed starten aan de wedstrijd. ''We hebben een hele goede eerste helft gespeeld. Dat wil je doorzetten en uiteindelijk onthouden mensen vaak alleen de tweede helft. Zo gaat het vaak in het leven. Uiteindelijk hebben we drie punten. Bij vlagen goed gespeeld en veel kansen gecreëerd.''
Jan-Arie van der Heijden en Yassin Ayoub vallen voorlopig buiten de boot en zijn flink teleurgesteld. ''Dat begrijp ik ook. Dat zijn ook jongens die bepaalde keuzes hebben gemaakt en dat is niet gelukt voor ze. Het is niet dat ze afgeschreven zijn, maar je moet keuzes maken. Als er wat gebeurt, dan kunnen we ze nog gebruiken. Uiteindelijk zijn ze nog in dienst van Feyenoord. Het is niet leuk en voor mij ook niet leuk om spelers teleur te stellen.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaap mag wat deze betreft zelf in de spiegel kijken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
krijgt er wel voetbal in, maar ongelukkig in zijn wissels vandaag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is 100% waar. Een 9 voor de eerste helft en een 5 voor de 2de helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke wedstrijd dat hij Tapia opstelt hoop ik meer dat hij snel weer weg is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha.. Jammer joh, mij krijg je niet over de stang ouwe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind Japia Stam al beter dan Gio Vilhena. Wel toch, niet dan, dan niet, toch wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Qua spelopvatting zeker. Maar t is of Fer Of Tapia
Dus Fer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sec op die keuze? Ja, Fer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik vind dat Fer iets meer vooruit mag spelen en voor de verbinding mag zorgen. Dus een keus lijkt mij niet relevant. Ze moeten gezamenlijk zorgen voor een betere balans. ik zie ook geen alternatief. Toornstra? Minder en zelfde laken en pak. Burger, is er nog niet aan toe. Afwachten of het echt een talent is. Kelly, misschien...maar te licht denk ik. Ga nu dus nog steeds voor Fer en Tapia als duo. fysiek sterk, maar moet beter afstemmen in veld bezetting. Is trainbaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze kunnen t niet samen, ze staan samen veel te vaak allebei bij de verdediging en dan is er nul aansluiting bij de aanval, dan is er een gat tussen voorste linie en achter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 19:02 schreef Stylzz het volgende:Ze kunnen t niet samen, ze staan samen veel te vaak allebei bij de verdediging en dan is er nul aansluiting bij de aanval, dan is er een gat tussen voorste linie en achter. Dat is ook wat ik aangeef..maar met Fer zijn kwaliteiten kan hij best wat meer naar voren spelen en aansluiten, vooral als hij fit wordt....in de omschakeling geeft Kokcu vaak ook niet thuis. vind het ook moeilijk om te belopen. maar wie zie jij dan als alternatief? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon Tapia zoveel mogelijk van de goal af. Fer is echt een 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld Berghuis - Kokcu Fer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Steven een valse gebeurt nooit. Helemaal niet als Nico weer speelt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wordt compleet weggeblazen, geen druk, geen snelheid, slecht mee verdedigen, wel creatief. Vond Berghuis nog niet overtuigen op de as...met dit middenveld win je sommige wedstrijden met 6-0, maar je verliest ze ook met 4-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar goed.
Je kunt daar ook Toornstra neerzetten naast Kokcu. Of Burger. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ben wel met je eens dat het op het middenveld beter moet tussen de huidige 3. Misschien dat Senesi daar ook een rol in gaat spelen....Vond Botje toch ook weer te veel naar achteren lopen en te lomp in zijn tackles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan zijn dat daarom Tapia en Fer natuurlijk niet aansluiten. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Er is nog een hoop werk aan de winkel voor Jaap, maar dat gaat lukken! gewoon met de zweep erover! Gloeiende gloeiende!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaap moet zelf een beetje opletten wat hij doet. En we mogen aannemen dat hij dat op basis van de 2de helft heeft gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Binnenkort in een tv spotje van sportlife kauwgum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jaap moet nog steeds roeien met de spelers die fit zijn en straks weer aan een nieuw elftal werken. Jorgensen , Senesi en ook Toornstra moeten ingespeeld raken in een nieuw systeem. Zal ten kostte gaan van Larsson, Tapia en Bothegin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t nog niet hoor met Jaap. Jan Arie Kelly En Tapia. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het duurt even bij Jaap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voordeel van de twijfel. Het spel heeft al enige vooruitgang geboekt. Spelopvatting bevalt me wel. Maar blijft broos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stel je voor van niet zeg Er is nogal wat kwaliteit bijgekomen Haps fit ,Karsdorp, Fer ,Ie , en er komen nog de versterkingen aan die nog niet speelden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je de beoogde tactiek ook omzetten in discipline. Som der delen tot team smeden. Daar moet nog wat in gebeuren. Onder andere. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Narsingh in de spits vond ik ook niet echt geniaal |
|
|
|