|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen roept hetzelfde tis wel duidelijk. Hoop dat onze staff er nu ook eens aan toe wilt geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zei t in de rust al ;) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vincent Bijloo ook ;-) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2019 - 10:28 schreef VVout het volgende:Tja als je nu al op de wip staat, terwijl de laatste aanwinst net binnen hebt en nog een spits mist eigenlijk. Kweet het niet hoor en z'n resultaat tegen Emmen is niet om over naar huis te schrijven natuurlijk, maar slaan we weer lekker door met een groot deel van de anaallisten en hun na praters. Fijn is anders natuurlijk, ben er echt doodziek van maar ga nu niet in eens rare dingen verzinnen. wel mee eens , ook ik zit me dood te ergeren aan het huidige feyenoord maar om stam nu gelijk af te zagen gaat ook weer te ver , het huidige feyenoord mist gewoonweg teveel kwaliteit , fer karsdorp haps narsingh hebben de afgelopen 2 seizoenen bijna niet gespeelt die hebben weken nodig om weer op hun werkelijke niveau te komen , en dan mis je duidelijk een centrum spits waardoor je een lange bal kan gaan spelen en iemand die de bal kan vast houden waardoor middevelders kunnen aansluiten , en ja larsson pffff ik had het al gezegd voor het seizoen begon verkopen die gast brengt werkelijk niks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2019 - 11:32 schreef kenny het volgende:[..] wel mee eens , ook ik zit me dood te ergeren aan het huidige feyenoord maar om stam nu gelijk af te zagen gaat ook weer te ver , het huidige feyenoord mist gewoonweg teveel kwaliteit , fer karsdorp haps narsingh hebben de afgelopen 2 seizoenen bijna niet gespeelt die hebben weken nodig om weer op hun werkelijke niveau te komen , en dan mis je duidelijk een centrum spits waardoor je een lange bal kan gaan spelen en iemand die de bal kan vast houden waardoor middevelders kunnen aansluiten , en ja larsson pffff ik had het al gezegd voor het seizoen begon verkopen die gast brengt werkelijk niks Afzagen niet maar dit kun je toch ook bij jaap neerleggen deels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Malacia kwam op de bank niet meer bij van het lachen om het circus op het veld .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha lijkt me niet, das ook af en toe een clown hoor als ie weer eens aan de verkeerde kant staat te dekken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Arme Jaap. Je zou hem bijna Gio noemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kamikaze tactiek is een goede beschrijving. Je speelt ook zo'n tegenstander precies in de kaart door enerzijds hoog te staan, maar anderzijds niet de ruimtes klein te houden houden. Veld is te lang, een half elftal staat uit positie bij een counter. Niet te volgen he. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet hij niet gewoon beginnen met een goede verdediging neer te zetten, moet kunnen toch Althand een goed verdeigend systeem |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Graag had ik van hem wel gedacht. Dat hij bij de achterhoede zou beginnen om als eerste een patroon in aan te leren. Focussed zich nu vooral op de aanval. |
|
|
|
|
Hadrianus
|
|
|
Als Stam wordt geïnterviewd is hij totaal niet te volgen. Wat zegt ie? Wat wil ie? Kunnen de spelers zijn warrige taal, brabbeltaal wel begrijpen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Raar, we vondem hem juist zo helder en bespraakt overkomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar ook, binnen een week is Jaap ongeschikt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht Feyenoord dat ongeschikt is voor Jaap. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Binnen een week zeg het al sinds de voorbereiding |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haal de angst uit je team. Speel meer van je doel af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gooi Botje eruit dus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stam weet niet waar het verval in wedstrijden vandaan komt. Het komt uit t niets zegt hij.
Kan uit analyse na de wedstrijd niet de vinger op de zere plek leggen.
Dat is de trainer van onze mooie club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaap moet eerst eens bij zichzelf ten rade gaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tom Knipping, journalist namens Voetbal International, is allesbehalve positief over Feyenoord-trainer Jaap Stam. In zijn wekelijkse column probeert de verslaggever te zeggen dat de oefenmeester van de Rotterdammers eens naar zichzelf moet kijken.
"Vier keer gelijk in zes wedstrijden, telkens tegen clubs met een slechtere selectie. Twee nipte zeges op ADO Den Haag en Willem II", beschrijft Knipping. "We mogen zeggen dat Feyenoord afstevent op een herfstrapport met een zware onvoldoende."
"De coach vond tegen FC Emmen dat zijn ploeg Feyenoord-onwaardig speelde. Drie dagen eerder tegen Rangers miste Stam de overtuiging. Steeds naar de instelling wijzen is niet sterk van de trainer, die als verantwoordelijke nog niet het maximale uit de ervaren ploeg haalt", aldus de journalist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, zeg het maar. En nu? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kop eraf en ook een interim |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mij te snel. Krijgen we Gio terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen gaan we weer smullen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Japioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja van de snelheid en uithoudingsvermogen,de finesse en tactische hoogstandjes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Cobus die heldhaftig voor de Taap in de bres springt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verbeteringen op mentaal niveau onder Iron man Jaap . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Plan A B en C in de slotfase . Ik begrijp het , smullen ! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik geef hem alvast een 8... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze Peruviaanse international had ook invloed op de Peruviaans international van Emmen . SMULLEN |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit niveau duurt jaren voordat onze spelers dat begrijpen , hoogstaand !!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je ziet het Jaap, je wordt nu al met Gio vergeleken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jaap heeft geen spijt van zijn keuze en de neuzen onder aanvoering van Seks van Gelder hebben medelijden met Jaap. Jaap is toch de trainer die Kelly haalde? Die de hele voorbereiding een zinloos systeem speelde met Bot, Arie en Ventje. Die graag tegen grote ploegen speelde waardoor Toornstra en Jorgensen wegvielen. Jaap heeft toch schijt aan onze club door jeugd Geertruida, Bannis en Burger te negeren en zoon wereldster als Tapia op te stellen, die wekelijks faalt. Jaap versterkte zich met drie verdedigers en speelt nu zonder spits. Jaap is toch die neuroot die 90 minuten lang voor de dugout staat te rennen en te gillen. Die Larsson steeds laat falen? Medelijden met Jaap flikker op prima selectie waar hij qua spel en ontwikkeling niets uithaalt. Met de kerst zit hij hopelijk thuis in kampen een rollade puree en lof. De enige lof die hij zal krijgen dit jaar. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 02:10 schreef Positivo het volgende:Jaap heeft geen spijt van zijn keuze en de neuzen onder aanvoering van Seks van Gelder hebben medelijden met Jaap. Jaap is toch de trainer die Kelly haalde? Die de hele voorbereiding een zinloos systeem speelde met Bot, Arie en Ventje. Die graag tegen grote ploegen speelde waardoor Toornstra en Jorgensen wegvielen. Jaap heeft toch schijt aan onze club door jeugd Geertruida, Bannis en Burger te negeren en zoon wereldster als Tapia op te stellen, die wekelijks faalt. Jaap versterkte zich met drie verdedigers en speelt nu zonder spits. Jaap is toch die neuroot die 90 minuten lang voor de dugout staat te rennen en te gillen. Die Larsson steeds laat falen? Medelijden met Jaap flikker op prima selectie waar hij qua spel en ontwikkeling niets uithaalt. Met de kerst zit hij hopelijk thuis in kampen een rollade puree en lof. De enige lof die hij zal krijgen dit jaar. 1908% mee eens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo