|
|
boes
|
|
|
Nog 2 wedstrijden na vandaag en Jaap is exit. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hoop dat de pleuris uitbreekt bij de directie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia laat m WEER gewoon lopen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Bij de mannen die het voor het zeggen hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je ploeg laat de wedstrijd lopen. Voor mij een teken dat ze jou niet serieus nemen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Over uit sluiten selectie is er ook klaar mee |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Over uit sluiten selectie is er ook klaar mee |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geen kind van de club dus minder crediet. Stam // Exit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Had al ontslagen mogen worden toen hij Botteghin aanvoerder maakte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zelfs het knokken is in de wilgen gehange. Er is niets meer over.
Terwijl er meer zit in deze selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En met hem en Jan Arie van start ging , en bleef volharden in een tactiek die absoluut niet kan met deze 2 spelers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Er zit geen mentaliteit in deze selectie...geen sterkhouders, geen leider, geen bezieling... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die is er wel. Fer, Senesi, Toornstra misschien, Maar als je Tapia als leider láát fungeren, graaf je je eigen graf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die is er wel. Fer, Senesi, Toornstra misschien, Maar als je Tapia als leider láát fungeren, graaf je je eigen graf. Als er een leider in het team is, krijgt Tapia die rol helemaal niet...iedereen duikt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's maar net aan wie Japio die rol toebedeeld. Maar eerlijk gezegd: ik kan er gen vinger achter krijgen wat Stam beoogt, waar hij nou naar toewerkt. Naar mijn idee hebben de spelers het wel gehad met Jaap.
Jaap, mag nog 3 wedstrijden aantonen dat er een ommekeer komt. Helaas wordt het alleen maar slechter en slechter. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Porto thuis misschien al beslissend |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voel een Vlaartje aankomen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 21:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's maar net aan wie Japio die rol toebedeeld. Maar eerlijk gezegd: ik kan er gen vinger achter krijgen wat Stam beoogt, waar hij nou naar toewerkt. Naar mijn idee hebben de spelers het wel gehad met Jaap. Jaap, mag nog 3 wedstrijden aantonen dat er een ommekeer komt. Helaas wordt het alleen maar slechter en slechter. Een leider wijs je niet aan....die staat op. Stam heeft een leider aangewezen, nl. botje. mensenkenn is blijkbaar niet zijn sterkste punt... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er IS geen leider in de ploeg. Vanaf dag 1 al niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Een leider wijs je niet aan....die staat op. Stam heeft een leider aangewezen, nl. botje. mensenkenn is blijkbaar niet zijn sterkste punt... Dat is ook precies wat ik zeg. Die natuurlijke leider zou Fer kúnnen zijn, maar als Stam Botteghin, 1 van de meer zwijgzamer types, aanvoerder maakt... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat is ook precies wat ik zeg. Die natuurlijke leider zou Fer kúnnen zijn, maar als Stam Botteghin, 1 van de meer zwijgzamer types, aanvoerder maakt... Maar een leider moet ook presteren om respect af te dwingen in zijn omgeving. Dat doet Fer niet...Is niet fit, speelt vaak te zwak of is geblesseerd..maar indien fit is hij inderdaad de enige die in aanmerking komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij AZ barst het van de leiders in het veld. Geneuzel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vlaar, kopmeinders... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:07 schreef CobusIII het volgende:[..] Maar een leider moet ook presteren om respect af te dwingen in zijn omgeving. Dat doet Fer niet...Is niet fit, speelt vaak te zwak of is geblesseerd..maar indien fit is hij inderdaad de enige die in aanmerking komt. Maar evengoed ligt er binnen deze selectie iets te rotten. Er is geen team, geen over mijn lijk-mentaliteit. |
|
|
|
|
fey2008
|
|
|
Tot ziens Stam.....ga maar weer lekker terug naar PEC.....die hebben je harder nodig..... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 19:43 schreef Positivo het volgende:[..] Nee ben hardcore Feyenoord wie aan mijn club zit val ik aan. Ben een simpele ziel met voetbalkennis, zelf hoog gespeeld recht door zee en aan onzin en dom geouwehoer heb ik een bloedhekel. Ik ga niet elke keer als Feyenoord speelt zonder vreten naar mijn nest. Momenteel is het niets en wordt het niet beter ik trek echt een grens bij het rechter rijtje want daar eindig je met deze ellende, Hoppa goed gezien weer 19 Juli
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stam blijkt een Van Geeltje |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Positivo het 2de account van v Geil of wah? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou man. Dat wordt weer fijn masturberen.
Die kutjes die hun gelijk willen tonen...Kom je op een goed moment mee. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha nee dit zag je aankomen geen beleid geen visie in alle geledingen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou man. Dat wordt weer fijn masturberen. Die kutjes die hun gelijk willen tonen...Kom je op een goed moment mee. Dus dit |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou man. Dat wordt weer fijn masturberen. Die kutjes die hun gelijk willen tonen...Kom je op een goed moment mee. Ach probeer jij nu maar het te begrijpen of en waar het fout ging voor mij is het al vanaf het begin duidelijk Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:20 schreef Positivo het volgende:[..] Ach probeer jij nu maar het te begrijpen of en waar het fout ging voor mij is het al vanaf het begin duidelijk Henk. Je bent een wijze jongen. Goed gedaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van tevoren een kut seizoen voorspellen bij Feyenoord . Knap hoor. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Erger nog: Daar trots op en blij mee zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan gaat het niet meer om Feyenoord, maar om hoe goed je het hebt gezien. En als ze ernaast zitten hoor je ze niet.
Same old story. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik voorspel dat Feijenoord geen kampioen wordt dit seizoen.....Deze post zal ik 5/2020 weer even naar boven halen.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ben niet wijs gewoon toegeven dat momenteel alles fout zit bij onze club. De jeugdopleiding, het bestuur, technisch hart zijn zaakwaarnemers, Stam die gewoon spelers die gratis de deur uitlopen en niets brengen op stelt, Een niet fitte selectie die geheel uit balans is. De bezem moet er door alle geledingen door heen. Hoef geen applaus ben niet wijs en baal van deze tering pleuris typhus ellende
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:35 schreef CobusIII het volgende:Ik voorspel dat Feijenoord geen kampioen wordt dit seizoen.....Deze post zal ik 5/2020 weer even naar boven halen.. Puur gissen dit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:36 schreef Positivo het volgende:[..] Ben niet wijs gewoon toegeven dat momenteel alles fout zit bij onze club. De jeugdopleiding, het bestuur, technisch hart zijn zaakwaarnemers, Stam die gewoon spelers die gratis de deur uitlopen en niets brengen op stelt, Een niet fitte selectie die geheel uit balans is. De bezem moet er door alle geledingen door heen. Hoef geen applaus ben niet wijs en baal van deze tering pleuris typhus ellende Kijk, da's betere taal. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ben af en toe kort en niet duidelijk vandaar deze post. Ben gewoon pislink en vrees dat we weer een seizoen als onder Been krijgen. Porto het zweet breekt mij nu al uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoorder zijn...Nooit voor je lol! Maar da's nou eenmaal die diepgewortelde liefde. Geweldige club, verkeerde types aan het stuur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoorder zijn...Nooit voor je lol! Maar da's nou eenmaal die diepgewortelde liefde. Geweldige club, verkeerde types aan het stuur. Dat weet ik al veertig jaar de jaren 0 tot 6 niet meegeteld, ach na regen komt zonneschijn
|
|
|