|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel slagregens vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie , heeft een kanarie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De riolering verwerkt het allemaal ternauwernood. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tiende plek waar Feyenoord hoort: 'Ik ben niet negatief, ik zeg wat ik zie'
Rob Jacobs heeft donderdagavond vol verbazing gekeken naar Feyenoord, dat in eigen huis kansloos verloor van AZ (0-3). De Rotterdammers zijn nu gezakt naar de tiende plek, en volgens Jacobs kan de ploeg van trainer Jaap Stam ook niet veel beter.
"Feyenoord heeft geen elftal waarvan je zegt: daarvoor ga ik lekker naar het stadion. Er zit geen voetbal in", begint Jacobs op Radio Rijnmond. De voormalig trainer begrijpt niet dat Stam Orkun Kokcü naar de kant haalde. Volgens Jacobs loopt Feyenoord niet over van creativiteit. "Dan zegt zo een trainer: Orkun eruit. Waarom?"
"Dat is zo'n geweldige voetballer. Laat hem lekker voetballen", gaat de analist verder. Volgens Jacobs voetbalt Feyenoord zonder plan. "De linies kloppen het niet. Ze kijken maar! Er zit geen vertrouwen in. Zo'n Steven Berghuis zit bij het Nederlands Elftal. Op basis waarvan?"
"De spelers die erin komen maken Feyenoord niet beter. Er is een verdediger (Marcos Senesi, red.) gehaald voor zeven miljoen euro. Waar is hij dan? Botteghin loopt alsof hij net nieuwe knieën heeft. Dat is toch niet zo? Voorlopig komt het niet goed."
Volgens Jacobs kan Feyenoord momenteel niet beter. "Dit is geen team. De tiende plaats zullen we nog dikwijls tegenkomen. Ik ben niet negatief. Ik zeg wat ik zie." De analist denkt wel dat de Rotterdammers op lange termijn kunnen stijgen. "Misschien is meneer (Nicolai) Jørgensen na de winterstop ook een keer fit. Nu hangt het als los zand aan elkaar." |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He Jaap . De veldbezetting zoals jij voor ogen hebt, is KUT . ZWAAR KUT. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De shirtkleuren van Vermeer en scheidsrechter zijn nagenoeg hetzelfde. Dat wekt verwarring bij de spelers. Dat zie je onmiddellijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 11:27 schreef FR-Henk het volgende:De shirtkleuren van Vermeer en scheidsrechter zijn nagenoeg hetzelfde. Dat wekt verwarring bij de spelers. Dat zie je onmiddellijk. Daar ligt het aan volgens mij, beetje dom dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap heeft de beelden 238 keer terug gezien , en kan er geen vinger op leggen wat er mis ging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap heeft de beelden 238 keer terug gezien , en kan er geen vinger op leggen wat er mis ging. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: en das volgens mij tapia as ik et goed zie... oh oh wat zien die rare analisten toch in die tapia? die laat altijd zijn man lopen door een actie die niet thuis hoort op het middenveld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 22:05 schreef Positivo het volgende:[..] Ja maar niet op mensen die gepresteerd hebben. Ik vind iedereen die commentaar heeft op van Geel en Gio simpele zielen , van categorie 3 met 50 miljoen schuld naar kampioen. Nu is alles naar de klote en nog steeds afgeven op Gio en MVG nou MVG steekt zijn middelvinger op met zijn lul uit zijn broek kijkt naar zijn selectie en naar onze puinhoop en lacht zich de pleuris. De beste Feyenoorder sinds 25 jaar zit bij de grootste club ter wereld en heeft een super baan. Wij kijken naar puinhoop op alle fronten sorry hoor maar lachwekkend die haters. Als mensen wegzijn natrappen zonder argumenten of niet ter zake doende argumenten volledig on onderbouwd en tegen alle aanwijsbare prestaties en feiten in. Snap je deels maar nu generaliseer je wel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 14:20 schreef pat het volgende:[..] en das volgens mij tapia as ik et goed zie... oh oh wat zien die rare analisten toch in die tapia? die laat altijd zijn man lopen door een actie die niet thuis hoort op het middenveld Dat zijn diezelfde 1,5e analist die in de tijd van Gio om Tapia riepen , gezichtverlies kan niet. |
|
|
|
|
de senior
|
|
|
Waarom is Senesi eigenlijk gekocht, als bankversiering |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: zoals ik het heb ervaren moet bottegin eruit op het moment dat de bedoeling van stam duidelijk is bij senesi. daarom ie en niet senesi. link en rechts benig. daarnaast moet een senesi of een ie bij afwezigheid van een karsdorp, het team gaan dragen. dat doet bottegin nu.
ik denk dat je dat pas gaat zien als iemand zich zo laat zien dat bottegin kan worden vervangen. dus niet alleen op voetballende kwaliteit en inzicht maar ook dat team dragen. ik denk dat daar het probleem Zit bij stam. toch? |
|
|
|
|
De Bestlander
|
|
|
Bij Feyenoord is het altijd rustig opbouwen, maar die wedstrijden die Feyenoord er met ze'n allen er vol voor gingen wonnen ze. Geen frisheid, er wandelen spelers op het veld, zorg verdorie dat je aanspeelbaar bent. Ik heb ze zelden zo slecht gezien, ook al heb je geen goede spits, in ieder geval zou ik die jonge kerel in de spits zetten, dat is en spits en kan alleen maar groeien, wat beter heb je niet. Voorruit spelen en opletten dat er niet te veel ruimtes tussen de linies ontstaat. In ieder geval is wandelen een boete, werken voor je geld. |
|
|
|
|
de senior
|
|
|
Als Botthegien het dragen van het team invult zo als donderdag, vooral bij de derde goal, kun je toch maar beter een echte voetballer op die plaats zetten. |
|
|
|
|
De Bestlander
|
|
|
Gaan wij nu Bottegin als zondebok aanwijzen, de spelers achterin spelen meestal de bal juist naar hem, volgens mij durft niemand een pass te geven. Kijk naar het hele veld, het is allemaal te traag, te voorspelbaar iedereen kan zo van Feyenoord winnen. De tijd die de spelers nodig hebben hebben om de bal voorin te krijgen staan de spelers van de tegenstander allemaal al weer op hun plaats, het is te traag en te voorspelbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|