|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 15:17 schreef De Bestlander het volgende:Gaan wij nu Bottegin als zondebok aanwijzen, de spelers achterin spelen meestal de bal juist naar hem, volgens mij durft niemand een pass te geven. Kijk naar het hele veld, het is allemaal te traag, te voorspelbaar iedereen kan zo van Feyenoord winnen. De tijd die de spelers nodig hebben hebben om de bal voorin te krijgen staan de spelers van de tegenstander allemaal al weer op hun plaats, het is te traag en te voorspelbaar. Nee Botte en Tapia. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: en tapia, en trouwens vind ik ook tapia en ik ben volgens mij tapia nog vergeten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Larsson er ook bij verdient een godsvermogen en doet geen ene flikker. Iedere trainer kan uit dit materiaal meer dan Stam halen. Echt hij laat ze belachelijk slecht spelen. Ben benieuwd wat Jaap zondag weer heeft bedacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vrijwel alle spelers in de selectie zijn veel meer types voor omschakeling-voetbal . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies en hij zet met trage spelers hoog druk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind je? Ik vind eigenlijk alleen Botte en Tapia. De rest moet zo ver mogelijk van eigen doel af |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kijk eens naar alle aanvallers, hebben allen ruimte nodig. Uitzondering is Berghuis, die kan meerdere varianten. De verdedigers idem . Fungeren veel beter bij een fundament achterin. Opbouwen kan niemand. dus waarom iedere keer maar proberen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik blijf erbij , blok van 6 , 4 voorop , dus Kokcü incluis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: vind ik tegenvallen. Kunnen niet onder de druk vandaan voetballen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eh Cobus , dat doe je dan juist niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar als je hoog druk zet ook niet... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als je de tegenstander laat komen en zo als AZ druk laat zetten, moet je spelers hebben die onder de druk vandaan kunnen spelen en snel de combinatie naar voren kunnen zoeken (omschakeling)...Het betekent niet de bal op goed geluk naar voren roeien... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan heb je toch geen ruimtes voorin. Past totaal niet bij deze selectie @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 20:13 schreef CobusIII het volgende:[..] Als je de tegenstander laat komen en zo als AZ druk laat zetten, moet je spelers hebben die onder de druk vandaan kunnen spelen en snel de combinatie naar voren kunnen zoeken (omschakeling)...Het betekent niet de bal op goed geluk naar voren roeien... Ja , dat beteken het juist wel En dat is niet op goed geluk , maar gewoon in de ruimtes spelen
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ben je even kwijt.....Ik geef alleen maar aan dat wij voor beide speltypes niet de juiste mix hebben... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is wel heel simpel gesteld... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je reageert nu op een reactie op Stylzz Cobus 20.15
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo simpel is het , geen gedoe met opbouw. dat kunnen we niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik zie toch echt jouw naam in de quotes....;-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stylzz reageerde tussendoor met hoog druk zetten \Cobus. Daar reageerde ik op
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet ik niet, ik denk juist dat Narsingh, Berghuis en Kokcu dat wel kunnen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Iedereen nog een biertje haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Manmanman weer Botteghin hé Schijtbak |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij doet het erom die kale nicht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal klaar met deze dwaas
Botteghin faalt al maanden en mag blijven staan terwijl je een aankoop van 7 miljoen hebt
Weer pisnicht Larsson.
Flikker op Jaap |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had dan een spits gehaald als je Argentina niet laat spelen eikel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is dit een soort veto achteraf, maar aan de andere kant:
GEEN TAPIA
OLE OLE OLE
GEEN TAPIA |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, jij blij. Maar achterin billenknijpen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor, komen nu niet meer in de problemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha ok, jij hebt nog vertrouwen in de laatste linie. Nou, ik niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie dat de Taap iedereen in de problemen brengt en totaal verdedigend niets brengt, dus ja |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gaat invallen en weer een assist geven ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een kulverhaal om Senesi niet op te stellen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ie is wel lekker gebracht gelijk in de basis kale badmuts |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Marcos Senesi moet volgens Jaap Stam nog wennen bij Feyenoord. De trainer geeft aan dat de verdediger nog niet klaar is voor een basisplaats bij de Rotterdamse club. Stam wil niks weten van de transfersom die afgelopen zomer is uitgegeven aan Senesi.
''De prijs die je noemt: ik denk dat dat een beetje overtrokken is als je kijkt hoe dat gaat,'' begint Stam in gesprek met FOX Sports. De verwachtingen waren dat Eric Botteghin na zijn fout tegen AZ op de bank zou moeten plaatsnemen. Stam steunt de aanvoerder. ''Dat heeft niet alleen met Eric te maken, maar ook het moment van de bal geven aan hem. Daarvoor deed hij het heel verdienstelijk. ''
''Natuurlijk, het moment van Marcos om hem te gaan inbrengen moet ook zo zijn dat ik denk dat hij er echt klaar voor is. Dat is wel een dingetje om ook mee te nemen. Je ziet in trainingen ook dat in de manier van spelen dat hij ook nog moet wennen aan bepaalde automatismes. Daarnaast is het ook een stukje coaching dat je nodig hebt in een elftal. Dat is ook iets wat erbij komt kijken. We moeten reëel zijn in het brengen van deze jongen.'' |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
waarom was hij dan zo duur |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
kom op voor dat geld moet je kunnen voetballen. taap werd ook jaren verkeerd opgesteld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kon Senesi nou echt geen minuten maken in de tweede helft? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
iedereen heeft zijn mond vol over senesi , laat die jongen nou rustig wennen dan komt het allemaal wel goed , niet te vlug conclusies trekken niemand weet wat er achter de schermen aan de hand is |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 18:57 schreef kenny het volgende:iedereen heeft zijn mond vol over senesi , laat die jongen nou rustig wennen dan komt het allemaal wel goed , niet te vlug conclusies trekken niemand weet wat er achter de schermen aan de hand is Kwartier kan toch wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|