|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Wanneer je niet begrijpt dat je niet tegen Porto en Fortuna op dezelfde wijze kunt spelen, snap je er geen kut van Wat gaat er in Jaap om
? Zoiets |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
9 wedstrijden 17 tegentreffers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En de duurste verdediger houden we op de bank.
Visie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als dat godverredomme weer zo'n 13 in dozijn leuternabeschouwing van Jaap wordt... Straatje schoonhouden geleuter. Al genoeg gezien laatste jaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interview van Jaap. Het woord jammer hoorde ik een paar keer.
Tsja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik koop wel een pruik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kale koppen kunnen keihard schoppen. Hup ar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: I'm a lover not a fighter Henk, Alleen als het moet. Ik pak eerst een verhuisdoos |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel, maar n verhuisdoos ,,,, bah. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doet die service aan huis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar heeft nogal wat ingezeten he! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch vond ik zijn interview niet zwak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee klinkt echt niet onlogische ,vergeet er alleen bij te zeggen dat hij dus weinig invloed heeft op de spelers als zij nooit naar de opdrachten luisteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laten we m voortaan alleen nog die doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat probeert Jaap telkens te delegeren, maar niemand luistert naar zijn opdrachten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee klinkt echt niet onlogische ,vergeet er alleen bij te zeggen dat hij dus weinig invloed heeft op de spelers als zij nooit naar de opdrachten luisteren. De Wolf zei op Fox al dat Tapia aanwijzingen van de bank negeerde (Landzaat) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuios zegt dat dit team nog in opbouw is. Hij is zo netjes NIET te zeggen dat Jaap die opbouw tegen werkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We staan nog net in het linker rijtje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft dit seizoen meer doelpunten tegen gekregen (17) dan Ajax, PSV en AZ bij elkaar (samen 16). |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Opdracht aan Stam pas jeugd in , Stam nee die zijn te slecht Burger, Geertruida, Bannis en Kokcu zien middelmaat constant falen. Jaap haalt Kelly? en Senesi de laatste voor een record stelt hem niet op hij heeft Botje Jaap speelt tegen ploegen als Fortuna met twee controleurs standaard Jaap zijn ploeg boekt voetballend geen enkele vooruitgang
DAG JAAP |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, dat zeiden ze ook over Kokcu. Luisterde niet en hield zich niet aan de afspraken.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
..... staat klaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2019 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wil dit topic graag netjes houden...ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik zou ook de aanwijzingen van Stam en Landzaat negeren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
jaap, prima vent en prachtige verdediger. laat het nou juist dat zijn dat we niet meer kunnen toen jaap kwam... het is genoeg, we hadden gewoon henk moeten halen. vieze spelletjes worden er gespeeld bovenin hoorde ik een jaar terug al.
kijk wat henk nu doet, dat hadden wij kunnen zijn en dan staan we er nu echt goed voor. jammer jaap maar plaatsmaken. en dan landzaat ook eruit en misschien zelfs onze jp eruit... zo jammer voor jp |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dan had ik je in de kleedkamer een paar hoeken gegeven of op de training laten vliegen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 07 oktober 2019 - 12:43 schreef Positivo het volgende:[..] Dan had ik je in de kleedkamer een paar hoeken gegeven of op de training laten vliegen. Wat heb jij er mee te maken dat ik de aanwijzingen van die twee dodo's negeer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk wanneer je tegen Porto domineert en je laat ze alle hoeken van t veld zien, dan kan ik me voorstellen dat je tegen Fortuna, met exact dezelfde opstelling en instelling gaat spelen.
Maar wanneer je als trainer niet ziet dat de wedstrijd tegen Fortuna een heel ander Feyenoord benodigde dan de wedstrijd tegen Porto, ben je gewoon ongeschikt, of heb je in ieder geval nog heel veel te leren.
Succes maakt vaak blind. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Niet jij persoonlijk maar de speler in kwestie |
|
|
|
|
de senior
|
|
|
Martin van Geel lacht zich te pletter. Heeft Feijenoord mooi opgezadeld met een trainer die niet bij deze club past en liet de Club achter met een miljoenen schuld. Jaap StOm is ook nog eens eigenwijs. Ik vermoed ook dat hij een speciale band met Botteghien heeft. Hoe kun je anders deze man laten staan terwijl er een goede(en dure) verdediger op de bank zit. Het zoiets niet kapitaalvernietiging? |
|
|
|