|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog erger dan Gio. Het kan dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: niet mijn keus meer.
fraser begint mij wel te bevallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft beter materiaal dan afgelopen seizoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gewoon materiaal waarmee je zelfs met een minder seizoen ten minste 4de moet staan. Dat je Ajax niet bij kan benen, snapt iedereen kijkend naar de mogelijkheden. Maar PSV heeft geen bijzondere ploeg op hun aanvallend talent na. AZ ook niet. Daar hoor je als absolute ondergrens gewoon bij in de buurt te staan. Een punt of 65. We liggen nu - na 10 wedstrijden - op koers voor 44 punten. En dan hebben we de huidige top 3 nog niet eens gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft een heel makkelijk schema gehad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk de maand december even |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Bijvoorbeeld 6 thuiswedstrijden al gehad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ongemakkelijk, ongeschikt. Doei |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nieuwe kop van jut aanstellen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krabby praat over langzaamaan fittere spelers. Alleen het team is niet fitter aan het worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst eens beginnen met eem echte ietwat autoritaire voorzitter die confrontaties aan durft te gaam Dan een TD met visie Als dat staat praatje met Stam en de druk er op leggen Scouting apparaat omder de loep en afrekenen op resultaten Selecteren en hoe nu verder jeugd of kopen In de winterstop ruimte maken ik loonhuis door schop geven aan Jan arie, en Ayoub Evt Kokcu en Berghuis verkopen in de winterstop Dat gekut met dat stadion prima , maar opknappen van de kuip door de bv Stadion ( hebben wij verdient) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leuk hoor fittere spelers.. nu mentaal nog fit worden, maar dat wordt geblokt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, da's nu meer het probleem aan het worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over die fitheid kan die man met die schoteltjjes bij aanvang niet een keer oppleurem. Conditie krijg je niet 10 minuten voor de wedstrijd. Gewoon rondje veld rondootje en klaar. Feyenoord is ziek met allemaal mannetjes die denken dat ze het zijn. Als je in de VIP ruimte zit man man , van terreinknecht tot chauffeur allemaal mannetjes Zo dat is er uit Nu koffie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schijnt overigens dat Stam niet op 1 kauwgompie kauwt,maar een heel pakkie in zijn muil stopt. Al voor de wedstrijdbesprekingen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 20:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Schijnt overigens dat Stam niet op 1 kauwgompie kauwt,maar een heel pakkie in zijn muil stopt. Al voor de wedstrijdbesprekingen Drank |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laffe trainer met een stoer uiterlijk. Durft geen Berghuis te wisselen Onder druk zet hij Senesi in Is de enige verdediger in het trainerswereldje die geen verdediging kan neerzetten Valt mij zwaar tegen ook het commentaar daar zakt mijn broek van af |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit kennen we. Een trainer die al richting de uitgang loopt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stam is een beginnend trainer die in een organisatie terecht is gekomen die dat woord niet mag dragen. Het is één grote puinhoop bij Feijenoord. Van enige ruggensteun is geen sprake. Kan mij niet heugen dat Feijenoord zo stuurloos was als nu. Neemt niet weg dat hij zeer vreemde tactische keuzes neemt... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is een grote draaikolk, en voorlopig draait hij nog op volle toeren. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tja 12 kansen missen is ook knap, maar goed de tactiek werkt niet van achter uit opbouwen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Naar mijn inschatting is het kansloos met Jaap. Aardige spelers, zonder meer materiaal voor plek 4 of 5. Maar het lijkt nergens naar en wordt niet beter. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tot nu toe krijgt Jaap er geen lijn in, het hangt allemaal als los zand aan elkaar, en er lijkt totaal geen idee achter te zitten, of is in iedere geval niet zichtbaar... En ja, dat is toch het werk van de trainer lijkt me... Het kampioenschap zat er realistisch gezien gewoon niet in, maar voor plaats drie moet je zowiezo in aanmerking komen met deze selectie... Maar speel naar het kunnen van de spelers.... Je moet een vis nu eenmaal niet beoordelen op zijn boomklim vaardigheden... Zet een duidelijke organisatie neer, zoals Jansen, Van Hanegem, Koeman indertijd.... Vastigheid van achteruit, zet een vast middenveld neer en laat de spits in de spits en niet telkens ballen ophalen waar hij niet moet zijn... Houd het simpel en bouw dan verder... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Half jaar Dickie en een nieuwe coach vinden voor volgend seizoen.
Dit seizoen is toch al afgeschreven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 08:41 schreef MMM het volgende:Half jaar Dickie en een nieuwe coach vinden voor volgend seizoen. Dit seizoen is toch al afgeschreven Lijkt mij het meest voor de hand liggend als Stam eruit gaat ja. En dat kan nooit lang duren als ie op dezelfde voet doorgaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dickie houdt niet van jeugd, dus tja V Gaal een lul maar die heb je nu nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jaap stelt bakken met jeugd op. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gewoon in de winterstop Frasier presenteren. Kuyt naar de assistenten en van Gastel naar 019 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je echt wil,shokeren die trainer van Excelsior aanstellen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pffff alsjeblieft niet. Vind zichzelf heel goed lijkt het wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees net dat de spelersgroep niets van zijn spelopvatting begrijpt. Is misschien stemming makerij maar waar rook is ...................vat een stam vlam |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Frasier een ekte Feyenoorder laat Dick rustig oud worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hij wil het neuzen systeem bij ons spelen. Dat betekent in de zone dekken 1 middenvelder voor de verdediging de bal rond laten gaan en domineren.
Gevolg een onherkenbaar Feyenoord want wij hebben die kwaliteiten niet en hebben zo nooit gespeeld.
Spelers worden onzeker blijven hangen ruimtes worden groot.
Je kon het mooi zien vanaf de zeventigste minuut als wij va-banque gaan en de lange bal spelen, met aansluiting van Fer ea dan creëren wij kansen en gaat het publiek erachter.
F. De Boer en P. Bosz zijn ook van die gekken, die denken dat systeem er even doorheen te jassen dat lukt alleen bij City en Barca maar dat zijn betere uitvoeringen vh systeem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 18:46 schreef Positivo het volgende:[..] Hij wil het neuzen systeem bij ons spelen. Dat betekent in de zone dekken 1 middenvelder voor de verdediging de bal rond laten gaan en domineren. Gevolg een onherkenbaar Feyenoord want wij hebben die kwaliteiten niet en hebben zo nooit gespeeld. Spelers worden onzeker blijven hangen ruimtes worden groot. Je kon het mooi zien vanaf de zeventigste minuut als wij va-banque gaan en de lange bal spelen, met aansluiting van Fer ea dan creëren wij kansen en gaat het publiek erachter. F. De Boer en P. Bosz zijn ook van die gekken, die denken dat systeem er even doorheen te jassen dat lukt alleen bij City en Barca maar dat zijn betere uitvoeringen vh systeem Zit veel meer in dan in dat stuk dat wordt geplaatst. Stemmingmakerij en bol van aannames. Hoerenzooi. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zit veel meer in dan in dat stuk dat wordt geplaatst. Stemmingmakerij en bol van aannames. Hoerenzooi. Vind jij ik zie het drama zich elke week weer voltrekken. Gister ook IE en Senesi naast Vermeer en dan spelertje aangooien of in passen!!! En hen laten opbouwen dat is pas hoerenzooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al maanden lang dezelfde kamikaze-tactiek . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik heb lang gedacht, het valt straks op zijn plek en dan wordt er goed gevoetbald. Maar daar is niets van uitgekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar hoopte iedereen op, en je gunt n nieuwe trainer even wat tijd. Maar het kwartje had bij Jaap na de voorbereiding moeten vallen ,en eigenlijk al eerder. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
IK HEB HET AL AAN HET BEGIN VAN HET SEIZOEN GEZEGD ALS JAAP ER EEN TEAM VAN KAN MAKEN DAN KAN HET VERRASSEN MAAR ZIE HIER HET WORD GEEN TEAM HET WORD STEEDS ERGER EN ERGER DUS JA WAT MOET JE DAN?eerst maar eens gaan zorgen dat je verdediging op orde is net als toen Wimpie Jansen het overnam destijds en van daaruit verder gaan voetballen . |
|
|
|