|
|
MightyAce
|
|
|
Dirk je gehoorapparaat staat uit... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De bal van links naar rechts verplaatsen haha kale apenkop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou moet je echt kappen Geile! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Stam interview “veel oude koeien blessures Toornstra en Jorgensen” geen fitte spelers , geen automatismen. Kokcu eerste jaar. Interessesant was de passage wie ontslaat mij ik Troost en Bodegom zitten op 1 lijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het zou mij niks verbazen als die gekke Rus Slutsky er binnenkort gaat komen. Hij geeft al een tijdje in diverse interviews aan onder de indruk te zijn van de club, incl aanhang. Bekend is dat hij vorig seizoen opeens tijdens een thuiswedstrijd aanwezig was met een aantal andere Russen, er was toen geen sprake van een aanstaande wedstrijd tussen Vitesse en ons.
En als dan die ouwe Deen Arnesen binnenkort instapt, met al zijn Russische Chelsea contacten, dan kan het snel gaan.
Misschien wel heel snel, soort filiaalschap samen met Chelsea want bekend is dat Roman Arkadjevitsj Abramovitsj(is een Russisch/Israëlisch olie-miljardair, die als een van de Russische oligarchen bekendstaat) door EUFA sancties richting Chelsea op dit moment zijn zwarte geld niet kwijt kan. Wij hebben nog wel wat mogelijkheden op dat gebied, denk dan vooral de financiering van het nwe station. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jaap gaat de pijp zelf aan Maarten geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof het niet maar Chelsea en Feyenoord hebben wel raakpunten. En neem dan Linssen mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is er wel geld om Stam uit te kopen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik word doodmoe van dat calimero gejank van Stam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als hij nou de enige was dan zou het nog uit te houden zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch las ik een duidelijk verhaal wat hij vertelde over Senesi. Hij vind hem een goede speler die gewoon nog niet gewend is aan het systeem hier. Komt erop neer dat ze in Argentinië gewoon meer vrij zijn in hun spel omdat zij altijd dichtb8j elkaar spelen. Hier heb je ruimtes waardoor je sneller in 1 op 1 situaties komt waar hij duidelijk nog aan moet wennen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch las ik een duidelijk verhaal wat hij vertelde over Senesi. Hij vind hem een goede speler die gewoon nog niet gewend is aan het systeem hier. Komt erop neer dat ze in Argentinië gewoon meer vrij zijn in hun spel omdat zij altijd dichtb8j elkaar spelen. Hier heb je ruimtes waardoor je sneller in 1 op 1 situaties komt waar hij duidelijk nog aan moet wennen. Mooi hij ziet het probleem bij Senesi maar laat zijn elftal dus wel zo spelen?
Wie kan gezien het aantal tegengoals wel het systeem van Stam uitvoeren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 16:07 schreef Positivo het volgende:[..] Mooi hij ziet het probleem bij Senesi maar laat zijn elftal dus wel zo spelen? Wie kan gezien het aantal tegengoals wel het systeem van Stam uitvoeren? Een bus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 16:07 schreef Positivo het volgende:[..] Mooi hij ziet het probleem bij Senesi maar laat zijn elftal dus wel zo spelen? Wie kan gezien het aantal tegengoals wel het systeem van Stam uitvoeren? Dat is weer een andere verhaal idd |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Die Kalikazi brokkenpiloot raaskalt maar wat en op Zondag laten ze hem los met kauwgom in zijn bek langs de lijn. Verhaal Engeland is ook een broodje Jaap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stam spreekt echt wartaal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt omdat hij een pakje kauwgum in zn mond heeft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nog 1 potje verliezen. En dan vakantie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou op die wissel van Malacia na,kan Jaap ook niks doen aan deze avond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: De jeugd is niet slechter dan Larsson |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haalt werkelijk niets uit dit elftal.
Met dit team is veel meer mogelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik geloof er helemaal niks meer van. Als je iemand kan vinden die sneller is dan Fer,gelijk halen in de winterstop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij perst er echt het allerslechtste uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zet Malacia daar maar neer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schei toch uit. Die Ié heeft nog net de bal niet klemvast. Bij het tweede doelpunt ging het ook niet lekker. Narsingh krijg een bal op zijn hoofd bij een corner terwijl die de andere kant op kijkt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Schei toch uit. Die Ié heeft nog net de bal niet klemvast. Bij het tweede doelpunt ging het ook niet lekker. Narsingh krijg een bal op zijn hoofd bij een corner terwijl die de andere kant op kijkt Dat + voetballen met brandwonden door het pleurus plastic waar ze op spelen. Plastic veld is standaard geen qualificatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 20:59 schreef Fart het volgende:[..] Dat + voetballen met brandwonden door het pleurus plastic waar ze op spelen. Plastic veld is standaard geen qualificatie. Ja sokken tot op je enkel ,handig he. Waarom denk je dat ze pisvee en ajaks de kousen over de knieen trekken op kunstgras |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Dickie en Dirk, anders ga je richting halverwege rechterrijtje, met deze groep moet je minimaal voor die derde plek gaan |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gaa er niet om of het handig is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:01 schreef De Pater het volgende:Dickie en Dirk, anders ga je richting halverwege rechterrijtje, met deze groep moet je minimaal voor die derde plek gaan Ga jij Fer vooruit duwen dan .. Die eet elke avond slakkesoep en egeltjespastei |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Rot op Jaap. Alsjeblieft, doe je ajakkes dwangbuis weer aan en gaat hene. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Niet als Dickie langs de lijn staat |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De slechtste trainer sinds Bengston en Verbeek |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De slechtste trainer sinds Bengston en Verbeek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik geloof er helemaal niks meer van. Als je iemand kan vinden die sneller is dan Fer,gelijk halen in de winterstop. Basasikoqlu |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja sokken tot op je enkel ,handig he. Waarom denk je dat ze pisvee en ajaks de kousen over de knieen trekken op kunstgras Omdat ze gewoon geil zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha die had vandaag zeker 3 keer naast het doel geschoten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Even serieus ,ik heb het echt slecht gehad met Jaap dit seizoen,maar hier kon hij toch geen reet aan doen? |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Even serieus ,ik heb het echt slecht gehad met Jaap dit seizoen,maar hier kon hij toch geen reet aan doen? Ze kunnen allemaal voetballen, en niet zo een klein beetje ook. Maar het is aan de coach om er een elftal van te maken. Dick Advocaat kan dat als geen ander. En Dirk Kuijt er naast voor de spirit. Geloof me, dat is heel andere koek dan Japio..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2019 door De Pater -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Even serieus ,ik heb het echt slecht gehad met Jaap dit seizoen,maar hier kon hij toch geen reet aan doen? Dat denk ik ook niet. Alles zat tegen, de helft is zwak ziek of misselijk en de rest geeft niet thuis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Even serieus ,ik heb het echt slecht gehad met Jaap dit seizoen,maar hier kon hij toch geen reet aan doen? Eigenlijk niet. Maar ik heb ook niet het idee dat ze voor Japie door het vuur gaan. |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
Domme fouten.. wel Werken hard.maar als kip zonder kop. Zit geen lijn In. Ze doen maar wat. Stam is niet de trainer!! Een trainer moet lijn en structuur brengen. En dan nog eens de wissel van malacia. Denk zeker dat deze jongen uit eigen jeugd zeker beter is dan haps! Eruit met stam. Henkie fraser halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 21:11 schreef De Pater het volgende:[..] Ze kunnen allemaal voetballen, en niet zo een klein beetje ook. Maar het is aan de coach om er een elftal van te maken. Dick Advocaat kan dat als geen ander. En Dirk Kuijt er naast voor de spirit. Geloof me, dat is heel andere koek dan Japio.. Dick zal absoluut beter zijn maar Fer maak je niet meer beter . En Narsingh wat moet je daar mee dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar kan je weleens gelijk in hebben maat. |
|
|
|