|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hebben ze die dubbelganger van hem geinterviewd of zo... Man, man,man het moet niet gekker worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Totaal geen zelfreflectie die gek.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Amerika, prima keuze voor Jaap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaap Stam heeft bij Feyenoord één goede beslissing genomen en dat is door op te stappen bij de club.'
Haha Dickie held!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2020 - 12:54 schreef MMM het volgende:Jaap Stam heeft bij Feyenoord één goede beslissing genomen en dat is door op te stappen bij de club.' Haha Dickie held!! Geweldig :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha wou het net plakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FR12.nl
Advocaat: ''Stam heeft bij Feyenoord één goede beslissing genomen''
zondag 31 mei 2020 12:55 15.115 keer bekeken 63 reacties Pro Shots
Dick Advocaat heeft met verbazing het interview van Jaap Stam in Trouw gelezen. De oud-trainer van Feyenoord gaf daarin aan dat hij vond dat hij een groot aandeel had in de goede prestaties van de club nadat hij opstapte.
Advocaat, die daarna het stokje van Stam overnam, wil tegen Voetbal International weinig kwijt over de uitspraken. "Jaap Stam heeft bij Feyenoord één goede beslissing genomen en dat is door op te stappen bij de club", zegt Advocaat wel.
Stam reageert daarop: "Wat Dick zegt klopt, het is ook een goede beslissing geweest. Maar waar het om gaat: wat ik heb gezegd, is absoluut niet persoonlijk bedoeld. Iedereen die mij kent, weet dat ik juist heel veel respect hebt voor wat Dick als trainer allemaal heeft gepresteerd."
"Het ging mij om het beeld dat is ontstaan", vervolgt hij. "Alsof er voor Dick niks is gedaan bij Feyenoord. Punt is dat toen hij kwam, de spelers wat fitter waren en het instapmoment goed was. Dat is alles. Ik gun Dick dan ook al het succes met Feyenoord." |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kort maar krachtig en in één zin alles gezegd wat er maar over te zeggen valt. Prima Dick! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Manmanman wat een zielige manier om ergens heeeel misschien ergens ver weg je gelijk te pakken.... Über prutsert! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, hierover had Stam z'n kop moeten houden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact Henk.. er is maar 1 iemand verantwoordelijk hiervoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk Kuijt. Want Dirk is heilig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niemand is heilig. Alleen het Feyenoord embleem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ar heeft heel vaak gelijk. Vervelende ar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wist niet dat van Geel Feyenoord alwéér op de kaart heeft gezet, dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2020 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wist niet dat van Geel Feyenoord alwéér op de kaart heeft gezet, dit seizoen. Verantwoordelijk voor aantrekken van Stam. De zoveelste fout. Hoe kom je hem aanstellen. Maar zie nu het gesprek tussen jou en ar pas goed ;)
Dick is verantwoordelijk voor het succes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beetje v Gaal achtige opmerking van Stam |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Gaal/van Geel. Allebei eng. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook in de MLS gaat het Jaap Stam nog niet voor de wind. De cijfers liegen er niet om bij zijn ploeg FC Cincinnati.
5 duels op rij zonder doelpunt Sinds 21 augustus één keer winst en zeven keer verloren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha wat een klote trainer is dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Japioooooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Hij moet Kelly ophalen dan gaat vanzelf lopen is de missing link voor Japio. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaap Stam is niet langer trainer van FC Cincinnati. Onder zijn leiding boekte de Amerikaanse club slechts vier zeges in 25 duels. Ook assistent Saïd Bakkati, net als Stam sinds mei 2020 in dienst van Cincinnati, moet het veld ruimen.
Eerlijk is eerlijk. Dat had Martin goed gezien destijds. Wat een toptrainer. |
|
|
|