|
|
FR-Henk
|
|
|
Helder. Mogelijk is november idd cruciaal voor hen: dan moet helder zijn of nieuwe stadion voldoende financierders binnen heeft. Hoe dan ook: communiceer met je Legioen. Geef een club- en voetbalkoers op kortere- en langere termijn.
Dat wordt gemist naar mijn idee. En wekt onrust. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach even dit : Advocaat te oud, Fraser nog niet geschikt,Steijn vriendje van v Geel Die Belg was niets, Gio moet weg, en nu Stam Er is altijd wat..........eerst betere spelers. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2019 - 08:53 schreef FR-Henk het volgende:Helder. Mogelijk is november idd cruciaal voor hen: dan moet helder zijn of nieuwe stadion voldoende financierders binnen heeft. Hoe dan ook: communiceer met je Legioen. Geef een club- en voetbalkoers op kortere- en langere termijn. Dat wordt gemist naar mijn idee. En wekt onrust. Tja het word zo nu en dan eens gedaan. MAar het heeft geen enkele zin. Als de jong uitleg geeft over de koers en over het verdiende geld afgelopen seizoen 115 miljoen opgehaald door van geel en 65 miljoen uitgegeven. lezen een x aantal haat fans hier toch niet. die blijven doodleuk door suggereren dat hij de club kapot maakt en al het geld heeft uitgegeven en terug bij af zijn. lullen tegen een Klaagmuur. ruim 10 jaar geleden was het het bestuur, de spelers, de resultaten, het geld verlies wat mij teleur stelde in Feyenoord, het werd zielig en koerste af op een sjeik als enige uitweg. Toch kwam daar de verlosser van geel, club is nog authentiek en terug in de top 3.
Nu zijn het de supporters die mij steeds meer teleurstellen en de mooie feyenoord geest staat onder druk. Want het legioen is het belangrijkste wat feyenoord heeft, dat maakt de club zo mooi. Waar is die oude insteek gebleven, in voor en tegenspoed? En pas wat laten horen als de club echt wan presteerd? totaal niet aan de orde onder van geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2019 - 08:53 schreef FR-Henk het volgende:Helder. Mogelijk is november idd cruciaal voor hen: dan moet helder zijn of nieuwe stadion voldoende financierders binnen heeft. Hoe dan ook: communiceer met je Legioen. Geef een club- en voetbalkoers op kortere- en langere termijn. Dat wordt gemist naar mijn idee. En wekt onrust. Zeker want nu heeft iedereen zijn eigen visie over de visie,waarbij sommige misschien wel helemaal fout zit..Niemamd weet t. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Goede keuze denk ik, (garantie heb je nooit) hij zal een redelijk netwerk hebben om hopelijk in elke linie een ervaren versterking te halen (zal wel huren worden vanwege de niet beschikbare centjes) en hopelijk spelers zoals Ayoub en de jongere spelers kansen geven en een goede spits is prioriteit. Tot vandaag 30 en 24 doelpunten minder dan Ajax en PSV is een veel te groot verschil.
Kortom coach die wat ballen toont en risico's durft te nemen. Dat deed Gio niet altijd, wel alle respect voor de behaalde resultaten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaapieeeeee met je kale knikkert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kaal of kammen, maakt niet uit iedereen petje af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kale supporters gratis entree |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat ik zondag ook weer mijn petje af kan doen voor Jaap. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou Annet een stam-kutje hebben ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook dat is een goede vraag ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Benieuwd of we volgend seizoen typische stampotten gaan zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vanaf nu schrijven we Feyenoordt aldus stam plus t |
|
|
|
|
J. Stam
|
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij niet voldoet, doen we gewoon stamceltransplantatie.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen woedt er hier een stammenoorlog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan vindt onze Stamvader niet leuk! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft vandaag een handje geholpen, van de week doet ie t nog een keer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij had ze wel goed neergezet tegen 020.hoopvol hoe hij het gaat doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bij de aanstelling dacht ik mij god , maar ik denk dat feyenoord een goede trainer heeft aangesteld al moeten we het afwachten , wat mij zeer aanspreekt is dat hij traint om beter te worden niet om fit te blijven zoals onder gio , stam schuwt niet om lang te trainen om dingen erin te slijpen en dat is de basis om stappen te maken als speler en ploeg , en ja dat is dan ook een goede keuze van v geel zo eerlijk moet ik dan zijn al begrijp ik dat verhaal advocaat en dan de move naar stam niet geheel |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja toen ik hem voor t eerst bij PEC zag, had ik ook wel het idee dat er wel een persoon met gezag en discipline staat. Past wel bij ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan we weer op die toer, mouwen opstropen?
Liever spelers en een trainer die mooi voetbal willen spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:47 schreef MMM het volgende:Gaan we weer op die toer, mouwen opstropen? Liever spelers en een trainer die mooi voetbal willen spelen. Helaas niet in het Feyenoord dna |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:47 schreef MMM het volgende:Gaan we weer op die toer, mouwen opstropen? Liever spelers en een trainer die mooi voetbal willen spelen. Vanuit een solide verdediging omschakelen zou ik mooi vinden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hey Jaap als je zegt dat het een vlaag van verstandsverbijstering was kun je er misschien nog onderuit komen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Een paar verdedigers met de mentaliteit en klasse van Jaap zou niet misstaan. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: met welke verdedigers moet dit gebeuren? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: met welke verdedigers moet dit gebeuren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kopen, huren, opleiden..............en over de trainer Stam kan nooit veel,slechter zijn dan GIO. NU.......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Jaap volgend seizoen krijg je 3 assistenten . Ik wens jou daar heel veel geluk mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Daar zal het volgend seizoen weer op neer gaan komen. Want naast de koek is nu ook het geld weer op.
We hebben in het verleden ook wel wat succesvolle huurdeals gehad: Miyaichi, Pelle, Bakkal, Guidetti en Berghuis. Het voordeel is dat je er na een jaar ook weer makkelijk vanaf kunt als het niets blijkt te zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2019 - 12:14 schreef Frstu het volgende:[..] Daar zal het volgend seizoen weer op neer gaan komen. Want naast de koek is nu ook het geld weer op. We hebben in het verleden ook wel wat succesvolle huurdeals gehad: Miyaichi, Pelle, Bakkal, Guidetti en Berghuis. Het voordeel is dat je er na een jaar ook weer makkelijk vanaf kunt als het niets blijkt te zijn. Miyachi viel op omdat de rest er niks.van kon, maar was verder geen succes vind ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2 a 3 wedstrijden leuk en daarna geen verrassing meer voor directe tegenstander. Was snelle exit toen. |
|
|
|