|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2019 - 10:15 schreef kenny het volgende:als japie met clasie verder gaat neem ik hem ook niet meer serieus , clasie exit , namli zou een leuke speler kunnen zijn al moet je het weer gaan afwachten of ie gaat slagen , bij zwolle mag hij leuk voetballen bij ons moet hij goed voetballen Laat dat straks maar aan J S over En ik hoop dat J S paar goeie spelers uit Engeland kan vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha.. parels voor de zwijnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2019 - 11:52 schreef de bluffer het volgende:[..] Laat dat straks maar aan J S over En ik hoop dat J S paar goeie spelers uit Engeland kan vinden Ja ,vooral uit Eng land |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er komen spelers naar het budget. Tsja, zeg het maar. Niemand weet het werkelijke plaatje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat er wel geld is. Maar met pokeren gooi je ook niet je kaarten open. Nee geen wereldtopper maar denk wel wat sub sub top toppers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2019 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat er wel geld is. Maar met pokeren gooi je ook niet je kaarten open. Nee geen wereldtopper maar denk wel wat sub sub top toppers Dat denk ik ook. Met verkoop van spelers, wat xtra mogelijkheden. Doseren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-1 verlies tegen vrijwel de hele wedstrijd 10 man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De titel, die is verfrissend. Kringgesprek! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jazeker, daar jaag je binnen een half jaar de hele selectie mee in het harnas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of de juffies gaan huilend weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Haha gewoon trainen zegt Jaap. Dat wordt nog wat bij feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoppa, werken voor je geld... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij Namli mee wil nemen zou ik meteen het contract ontbinden en weer verder zoeken naar een andere coach.
Geen trainer die zijn lievelingetjes meeneemt en dan ook nog eens middelmaat. Leuke speler maar niet voor ons. En we hebben Kökcü. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door Milo -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2019 - 10:43 schreef MMM het volgende:Als hij Namli mee wil nemen zou ik meteen het contract ontbinden en weer verder zoeken naar een andere coach. Geen trainer die zijn lievelingetjes meeneemt en dan ook nog eens middelmaat. Leuke speler maar niet voor ons. En we hebben Kökcü. Zo lang moeten wachten op iets goeds, nu ook laten spelen die Kökcü die gaat gewoon voor. Je kan beter een spits kopen dan weer 30 middenvelders. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Idd middenvelders zat! Burger komt er ook aan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, is er nog een leuke middenvelder die Ham heet? Kokcu Ham Burger lijkt me een leuk middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kraay maar trainer maken MMM ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wie worden zijn assistenten eigenlijk? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij neemt er 1ntje mee. De rest nog onduidelijk |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Kunnen Kökcü en Namli niet samen op het middenveld? Een flinke stofzuiger (wie oh wie...(Burger?).....) er achter, zou best mooi kunnen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi voor de catering koczu of namli Burger |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2019 - 12:31 schreef Nibke 7 het volgende:Kunnen Kökcü en Namli niet samen op het middenveld? Een flinke stofzuiger (wie oh wie...(Burger?).....) er achter, zou best mooi kunnen zijn. Nilfisk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie m nu al Stampvoetend langs de lijn lopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met Jaap de champions league in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn we al bijna failliet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aankomend seizoen flink aanStampen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Blijkbaar gaan wij niet van Gio naar coach, maar van Gio naar Jaap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bluf, wat vindt jij eigenlijk van Jaap Stom? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Mijn opstelling (heleboel vraagtekens): ______________????? St. Juste___?????__?????___Haps __El Bouchataoui______????? ______________Kökçü Berguis_______?????_______Elia
Maar het zal wel het volgende fantasie- en toekomstloze elftal worden: ________________Bijlow St. Juste__Botteghin_Van Beek__Haps ________Vilhena_______Clasie ________________Toornstra Berghuis________Jørgensen______Larsson |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2019 - 20:51 schreef Frstu het volgende:Mijn opstelling (heleboel vraagtekens): ______________????? St. Juste___?????__?????___Haps __El Bouchataoui______????? ______________Kökçü Berguis_______?????_______Elia Maar het zal wel het volgende fantasie- en toekomstloze elftal worden: ________________Bijlow St. Juste__Botteghin_Van Beek__Haps ________Vilhena_______Clasie ________________Toornstra Berghuis________Jørgensen______Larsson Je bent Martina vergeten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jaap Stam is altijd welkom Jaap Stom mag naar 020 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2019 - 20:51 schreef Frstu het volgende:Mijn opstelling (heleboel vraagtekens): ______________????? St. Juste___?????__?????___Haps __El Bouchataoui______????? ______________Kökçü Berguis_______?????_______Elia Maar het zal wel het volgende fantasie- en toekomstloze elftal worden: ________________Bijlow St. Juste__Botteghin_Van Beek__Haps ________Vilhena_______Clasie ________________Toornstra Berghuis________Jørgensen______Larsson clasie en martina mogen hoogst waarschijnlijk voor niks weg , let maar op dat feyenoord deze 2 koekebakkers vast gaat leggen pffff wordt echt gek van dat visie loze feyenoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op v Beek na een redelijke verdediging als ze maar goed staan. Middenveld veranderen en voor in staat het goed. Malacia op het middenveld optie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Japio heeft genoeg te sleutelen , gelukkig heeft hij de LTS doorlopen . |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 17:33 schreef piet de paler het volgende:Op v Beek na een redelijke verdediging als ze maar goed staan. Middenveld veranderen en voor in staat het goed. Malacia op het middenveld optie? Heb je gedronken ofzo.... lekker verder aankloten |
|
|
|