|
|
RenatoBos
|
|
|
Dag jaap..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Waar slaat dit nou weer op! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach denk begin hem alvast, voor over een paar maanden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk laat ik ook eens wat zuurs posten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel knap als je nog niet eens in dienst bent.. :)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens vraag ik me wel af op basis van wat ze met deze naam op de proppen komen, op basis van die ene wedstrijd dat die Feyenoord heeft verslagen, of wat ie al als trainer heeft bereikt.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou iedereen het Jaap in zijn gezicht willen vertellen, Harry Vermeegen erbij! Vaste kijker! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:Overigens vraag ik me wel af op basis van wat ze met deze naam op de proppen komen, op basis van die ene wedstrijd dat die Feyenoord heeft verslagen, of wat ie al als trainer heeft bereikt.. Idd. Prio was een ervaren trainer. Dat kan dan alvast de prullenbak in dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
J. Stam
|
|
|
Beste RenatoBos,
Jij bent geen haar beter dan de rest.
Mvg, J. Stam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vraag me af S.Berghuis ook nog ingelogt vanavond haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2019 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:Overigens vraag ik me wel af op basis van wat ze met deze naam op de proppen komen, op basis van die ene wedstrijd dat die Feyenoord heeft verslagen, of wat ie al als trainer heeft bereikt.. Op basis van uitstraling denk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
S. Berghuis
|
|
|
quote: Hoi Leon FR1908 Laat mij erbuiten alstublieft. Dank je wel. Ik zit met mijn haar in de kokosolie van de herhalingen van mijn doelpunt tegen Emmen te genieten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
My god dit is me slecht..hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, pijn in m'n buik joh |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
J. Stam
|
|
|
Ik was er al bang voor dat er (haarscherpe) woordgrappen gemaakt zouden worden. Maar ik zal jullie geen haarbreed in de weg leggen. Ik kom toch niet.
Mvg, J. Stam |
|
|
|
|
S. Berghuis
|
|
|
Gevoelig punt dat haar Jaap. S. Berghuis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Annet en de zeven vlerkjes, jaap nog een puntbaardje laten groeien en join the club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil