|
|
Fart
|
|
|
quote: Heb hem nog geen goeie bal voor zien gooie nvandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dan toch nog betere cijfers dan Larsson. Veelzeggend.
Berghuis: 7 goals en 11 assists Larsson: 4 goals en 6 assists
Komt dus niet eens in de buurt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 15:57 schreef Fart het volgende:[..] Als onze spits scherp was vandaag had Larsson eerste helft 2 assisten op zijn naam en stond hij aan de basis van het 3de doelpunt. Heel fijn dit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: We hadden het net nog over Larsson en alle niet afgemaakte kansen in 1 seizoen dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je ziet wel de PL ervaring bij Cuco |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wissel dan die Clasie joh. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra mag er nu best eens uit en nu wisselt ie m niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:01 schreef R()b het volgende:[..] We hadden het net nog over Larsson en alle niet afgemaakte kansen in 1 seizoen dus. Nee staat bij mijn tekst duidelijk eerste helft. Daarbij bedoel ik niet seizoenshelft. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:01 schreef R()b het volgende:[..] We hadden het net nog over Larsson en alle niet afgemaakte kansen in 1 seizoen dus. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind die Delle een prima stand-in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat deed die Stevie nou, wat een arrogante kutbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:03 schreef Fart het volgende:[..] Nee staat bij mijn tekst duidelijk eerste helft. Daarbij bedoel ik niet seizoenshelft. Overheen gelezen, wedstrijd topic he. Maar maakt geen verschil in de als verder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat slecht uitgespeeld weer manman |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Slaat nergens op die bal, zo gaat het nooit wat worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:05 schreef R()b het volgende:[..] Overheen gelezen, wedstrijd topic he. Maar maakt geen verschil in de als verder. Das waar. Al denk ik niet dat Stevie niet aan de 400 komt. Misschien 4 gebasseerd op dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stelletje MMM-bashers hier zeg.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:06 schreef Fart het volgende:[..] Das waar. Al denk ik niet dat Stevie niet aan de 400 komt. Misschien 4 gebasseerd op dit seizoen. Hahaha nee joh mallert. Gewoon hopen op assists en goals voor toekomstige transferwaarde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ach lig er niet wakker van. Sneu is t wel ja maar ach.
Straks allemaal weer juichen als ie scoort. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Welnee, it's okay to be gay |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jorgensen loopt, oh dan geef ik m niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoezo, op dit moment kan je MMM beter opstellen denk ik. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Moeilijk hé een corner nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee, als t kut is, is t kut. Nu is t kut, net als de zoveelste kutcorner vandaag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een corner die over de achterlijn.draait |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan een grens zoiets zien? Ik zag t niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:07 schreef MMM het volgende:[..] Ach lig er niet wakker van. Sneu is t wel ja maar ach. Straks allemaal weer juichen als ie scoort. Hahaha.maat Je weet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je geen kaart geeft, fluit dan niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Scheids is ook Stevie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een gekit weer Onnoemelijk veel gaten achterin |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
haps zit er finaal doorheen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:07 schreef MMM het volgende:[..] Ach lig er niet wakker van. Sneu is t wel ja maar ach. Straks allemaal weer juichen als ie scoort. d:-)))))) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik lees ook veel dat Berghuis zijn man laat lopen. Maar dat doet Larsson ook.
Verschil? Larsson heeft Haps achter zich die veel oplost en Berghuis een niet back st. Juste en nu drama Martina.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee, als t kut is, is t kut. Nu is t kut, net als de zoveelste kutcorner vandaag Houd toch op joh je bent gewoon jaloers op zijn haardracht.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz