|
|
john de Bijl71
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel dom weer dat afsteken van het vuurwerk doe dat met oudjaar en niet tijdens een voetbalwedstrijd in de kuip. weer een slechte naam |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach het viurwerk vond ik grappig, maar de spreek koren Nourie worden en Kanker v Geel , en Tadic in een massagraf. Vond ik erger. We zitten niet in de kerk maar er moet een grens zijn. Maar ach laat maar |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
boetes schaden de club en thuis blijven schaad de club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Snap je, maar schiet Feyenoord niets mee op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heitje voor n karweitje ? |
|
|
|
|
john de Bijl71
|
|
|
En nu weer dit Tilburgse veldbestorming krijgt mogelijk staartje: 'KNVB neemt de zaak serieus'
Om Ajakkes een dienst te bewijzen, zou er met de wedstrijden Willem II – Ajakkes (zaterdag 6 april) of Ajakkes – Excelsior (zondag 14 april) geschoven moeten worden. Deze duels worden gespeeld voor de heenwedstrijd en de return van de kwartfinales van de Champions League.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2019 door john de Bijl71 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zongen ze vroeger als ze op S uit de bocht vlogen, kinderen een kwartje. Heb het ook wel meegemaakt toen ik er als puber zat, regende het kwartjes. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bengaals vuur is wel sfeer verhogend, misschien is het handig om vanuit Feyenoord wat te organiseren ism Pyro. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pyro mag niet meer, dat is t nu juist |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee maar je kan als club toch een soort evenement geven. Dan doe je het alleen de grote wedstrijden, drukt ook nog eens kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 18:54 schreef piet de paler het volgende:Ach het viurwerk vond ik grappig, maar de spreek koren Nourie worden en Kanker v Geel , en Tadic in een massagraf. Vond ik erger. We zitten niet in de kerk maar er moet een grens zijn. Maar ach laat maar Roerend mee eens. Woorden doen geen pijn maar als je dat roept ben je ziek en is langdurige opname goed voor het herstel. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze roepen en doen de vreselijkste dingen voor aandacht, levenslang stadionverbod en handhaving hiervan is de enige manier om die idioten buiten te houden. |
|
|
|
|
john de Bijl71
|
|
|
Ja hoor knvb verplaatst 7 wedstrijden!!! Hoezo competitie vervalsing. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: wat heeft dit te maken met solidair met vak S.............. Knvb tja maar doet niet ter zake |
|
|
|
|
john de Bijl71
|
|
|
Dat ze toch hun eigen gang gaan piet de paler. En komt dadelijk nog gehele gele zijde of geen uitpubliek bij bekerwedstrijd na aanleiding van de bekerwedstrijd bij. Denk dat het ten kosten gaat van onschuldige supporters die nog nooit vuurwerk hebben aangeraakt.
Daarom solidair
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door john de Bijl71 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach dat vuurwerk vindt ik ook zwaar gestraft, maar als je optelt wat vakkie S ons gekost heeft in de jaren man man dan had je een wereld spits kunnen aantrekken. Als ik daar wel eens kijk zie ik mensen daartussen die neussie vol met coke hebben en oogjes als schoteltjes. De meeste mensen die daar niets mee te maken willen hebben gaan naar vakkie T of een ander vak. Ik denk toch dat er veel raddraaiers op S Zitten en nogmaals ondeugend zijn mag , maar er zijn grenzen. Ik wil niet sollidair zijn met mensen die hersenloos dingen roepen..........en vuurwerk ach er kwam niets op het veld. Ik ga naar het voetballen en niet naar een strafkamp. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle wedstrijden met oud en nieuw spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of met sterretjes, en dan niet de bruine sterretjes |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
nog even en het mag al niet eens meer met oud en nieuw :( |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nog even ,en we kijken alleen nog via Fox....,thuis vanaf de bank met z"n allen, naar het voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou een hoop in de kosten schelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker FIFA spelen op één of andere computer, kan je zelluf je beleid bepalen en toeschouwers kunnen lekker via twitch de wedstrijd volgen als ze willen kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou ik best vinden, die kutherrie begint al in november hier |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welja, geen vuurwerk meer, geen Sinterklaas, geen kerstboom meer optuigen en de paashaas mag zijn eieren zelf opvreten. De tering zeg, neuken mag nog hoop ik en volgend jaar ga ik gewoon als indiaan mee met Carnaval.
Wordt echt zot van alle zeikerTs, ga je lekker op het bestuur uitleven zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 08:37 schreef VVout het volgende:Welja, geen vuurwerk meer, geen Sinterklaas, geen kerstboom meer optuigen en de paashaas mag zijn eieren zelf opvreten. De tering zeg, neuken mag nog hoop ik en volgend jaar ga ik gewoon als indiaan mee met Carnaval. Wordt echt zot van alle zeikerTs, ga je lekker op het bestuur uitleven zou ik zeggen. Tuurlijk mag dat wel. Gewoon lekker binnen achter je gesloten deur. Heeft niemand wat over te zeggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 10:40 schreef Fart het volgende:[..] Tuurlijk mag dat wel. Gewoon lekker binnen achter je gesloten deur. Heeft niemand wat over te zeggen. Dat kan je ook zeggen over onverdraagzaamheid, lekker binnen blijven heb je er geen last van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja, die kon iedereen al wel invullen. De sfeeractie kunnen we beter afschaffen, veel te duur en wat moet je er mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Verhogen seizoenkaart van vak s |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 12:23 schreef VVout het volgende:[..] Dat kan je ook zeggen over onverdraagzaamheid, lekker binnen blijven heb je er geen last van. Dan is het einde zoek. Dan zou alles mogen.
Tussen jou en mij, ik zou wel willen dat alles mag. Gewoon de wet van de sterkste, natuurlijke selectie enz enz Zielige zeikerds allemaal. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan blijven er alleen Neanderthalers over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezellig , lijkt het forum wel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Niks mis mee Gewoon weer lekker primitief de wijven naar een grot trekken en voortplanten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een soort carnaval, ik ben voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als er tenminste ook drank is!!! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Iedereen is natuurlijk welkom Geile. Pak je een wijf boven je stand of ga je tegen de verkeerde in ga je dr aan. Natuurlijke selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 19:55 schreef Fart het volgende:[..] Niks mis mee Gewoon weer lekker primitief de wijven naar een grot trekken en voortplanten. Neanderthalers zijn uitgestorven omdat ze niet konden koken. Tis maar dat je ut weet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 20:24 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Neanderthalers zijn uitgestorven omdat ze niet konden koken. Tis maar dat je ut weet. En nu overleven de mensen het, maar alles er omheen niet. Het is maar waar de voorkeur ligt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De mens is de grootste parasiet ooit. |
|
|
|