|
|
Fart
|
|
|
Mag ik eerste man worden? Ik ben dol op macht! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wil alleen vrouwelijke volgers Fart. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vrouwen hebben ook behoeftes. Word ik vaste callguy |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Prima, dan verbied ik telefoons. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Chaufffeur van picknic Vrouwen hebben koopdrang |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Smartphones zijn de bron van het kwaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kun je hier een kroket bestellen ? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Krijg uiteindelijk toch mijn zin wel, ben ik gewend. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Alleen als je ermee gaat gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Elke sekte zit aan de drugs Ik word vaste dealer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Igor en Henk houden mij op de been , met hun realiteit. Dat scheelt wat heroïne spuiten . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
feye for ever
|
|
|
de openbaar aanklager is alweer bezig met een nieuw vooronderzoek tegen feyenoord . en weer over vuurwerk dit gaat feyenoord vroeg of laat de kop kosten . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 22:47 schreef van geil het volgende:Igor en Henk houden mij op de been , met hun realiteit. Dat scheelt wat heroïne spuiten . De therapie loopt wel langzamerhand naar een einde. Dan komt je diepste wens echt naar boven: lekker sexen met Martin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 23:49 schreef feye for ever het volgende:de openbaar aanklager is alweer bezig met een nieuw vooronderzoek tegen feyenoord . en weer over vuurwerk dit gaat feyenoord vroeg of laat de kop kosten . Ik zit niet meer in het stadion,maar ik zou zo'n boycot van S nooit steunen. Anderzijds mag Feyenoord zelf tijdens grote wedstrijden zelf ook weleens wat vuurwerk organiseren . Ze hebben weleens the ring of fire gedaan of vuurwerk boven het stadion . Is goedkoper dan die boetes. |
|
|
|