|
|
van geil
|
|
|
6-2 Rood Tapia en Cuco.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mooi, weten we dat ook weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 goals van Persie. Tapia rood 50e minuut. Cuco 81e minuut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ik heb er één. Waarom ben jij zo voorspelbaar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben ingehuurd door Boudewijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen demente ouderen en mensen in de war komen hier nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaar dat wij hier zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets met een touw , en niets aan vast te knopen . Kansloze jongeren zijn ook welkom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar het is dan ook jouw vermaak-, monoloog- en dialoogcentrum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pak nog even wat lsd en een glaasje Absint. De zuster komt zo, bedtijd ouwe. Mijn leven in een notendop .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelukkig hebben we 50 miljoen winst gedraaid afgelopen seizoen , anders had ik het niet getrokken , dit zinloze leven. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik wil je niet depressief maken maar het gaat om Afgelopen seizoenen. Had ik niet goed aangegeven idd. Van geel heeft voor Feyenoord 115 miljoen geleverd en 65 miljoen verbruikt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lsd erg ouderwets, maar kloppen deze gegevens Vooral over de winst? Of komen deze gegevens uit het gebruik van LSD?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een nietszeggend potje.
Benieuwd hoe vol/leeg de Kuip is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kijken vanaf het bankie vanavond. 4-0 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 08:56 schreef piet de paler het volgende:Lsd erg ouderwets, maar kloppen deze gegevens Vooral over de winst? Of komen deze gegevens uit het gebruik van LSD? Moet je aan Jan vragen. lees net dat het zelfs 65 miljoen is. MAar goed tegen wie heb ik het eigenlijk? Een stel crack heads die niet uit hun bad trip kunnen komen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 22:33 schreef van geil het volgende:Iets met een touw , en niets aan vast te knopen . Kansloze jongeren zijn ook welkom. Gelukkig maar, anders hadden velen hier hun einde gevonden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:50 schreef igor korneev het volgende:[..] Moet je aan Jan vragen. lees net dat het zelfs 65 miljoen is. MAar goed tegen wie heb ik het eigenlijk? Een stel crack heads die niet uit hun bad trip kunnen komen Waar haal je dat spul ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:50 schreef igor korneev het volgende:[..] Moet je aan Jan vragen. lees net dat het zelfs 65 miljoen is. MAar goed tegen wie heb ik het eigenlijk? Een stel crack heads die niet uit hun bad trip kunnen komen Kom gewoon ff met een bron, linkje naar de url. Ik begin nu zelfs vraagtekens te krijgen Igor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft het over alle verkopen van van Geel , en alle aangetrokken spelers.( exclusief huurlingen en "transfervrije")over 8 jaar Niet over de vergelijking , aankopen / verkopen van Martin zelf. Verder is de redenering winst , hilarisch . Tot zover dit bulletin .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:40 schreef van geil het volgende:Hij heeft het over alle verkopen van van Geel , en alle aangetrokken spelers.( exclusief huurlingen en "transfervrije")over 8 jaar Niet over de vergelijking , aankopen / verkopen van Martin zelf. Verder is de redenering winst , hilarisch . Tot zover dit bulletin . En van Geil heeft het er over dat van geel geen geld voor feyenoord binnen heeft gehaald , aan wanbeleid doet en de club kapot maakt. Bij van Geil moet je zijn voor de waarheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap het, over de gehele periode dus dat ie aan zijn zware taak begon. Ja stank voor dank hè... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:50 schreef igor korneev het volgende:[..] Moet je aan Jan vragen. lees net dat het zelfs 65 miljoen is. MAar goed tegen wie heb ik het eigenlijk? Een stel crack heads die niet uit hun bad trip kunnen komen Veel gedaan , maar dit nooit. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja sorry piet, wil eigenlijk mijzelf niet verlagen tot zulk soort uitspraken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: allebei mooie berichten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou op weg dan maar naar Zuid, klein probleempje moet auto van Vriendin meenemen...........Frans kenteken dat betekend. A. Aangehouden worden door politie B.door drugs runners gevraagd of ik drugs wil kopen C. Tanken omdat zij dat eng vindt D. Auto ruikt naar parfum
Ik heb anders veel over voor mijn ploegje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel knoflook eten, piet. En raampjes dicht houden he! |
|
|