|
|
MightyAce
|
|
|
JAAAAAA PUNTJE IN EIGEN HUIS TEGEN WILLEM 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaan we niet krijgen. verandert toch geen zak aan de feiten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Shirt vastpakken gebeurt 80% van de duels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vooruitziende blik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is toch geen overtreding man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha leuk voor Nico ;’) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe de VAR er een wijvensport van maakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als de verdediger zo vasthoudt is het te weinig voor een penalty... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tegenwoordig dus niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maakt de sport veel.leuker |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Goeie wissels die echt het verschil maken. Wat een aanfluiting. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
M'n dochter was team vd week, ik zei kom schat papa wilt 2e helft wel kijken.. Klootzakken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:27 schreef tomson het volgende:[..] Vraag ik me ook af. Zit ik daar bij schoonmoeders moeilijk te doen met fox go op de tablet. It's pathetic.. Ja vreselijk, ik heb dat gevoel echt het hele seizoen al, niet gedacht dat dat ooit zou gebeuren.
11 van de onsympathieke ongeĂ¯nteresseerde miljonairs die geen interesse hebben om achter een bal aan te rennen.. pff.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hopelijk morgenmiddag op plek 4 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Worden weer plee-offs, strijden op kunstgras om een ticket in de eerste voorronde van de EL. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na afloop:
We moeten en kunnen beter. We maakten cruciale fouten. We hadden de kansen moeten benutten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs in de laatste minuut met een achterstand wandelt Tonny met de bal haha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:Na afloop: We moeten en kunnen beter. We maakten cruciale fouten. We hadden de kansen moeten benutten. Dit mag niet gebeuren op dit niveau.. Hier moeten we van leren.. Het komt er eventjes niet uit.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik wil mijn zaterdagavond terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan in iedergeval na 2 jaar weer een seizoenskaart kopen volgend seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:37 schreef moa het volgende:[..] Dit mag niet gebeuren op dit niveau.. Hier moeten we van leren.. Het komt er eventjes niet uit.. We hadden deze wedstrijd veel pech. Dit was onnodig. Tijdens de training ging alles goed |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
beste Feijenoorder speelde bij Willem II |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tegenwoordig niet meer ace met het varretje. Dan is het gewoon een pingel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:37 schreef moa het volgende:[..] Dit mag niet gebeuren op dit niveau.. Hier moeten we van leren.. Het komt er eventjes niet uit.. Feyenoord onwaardig. Maandag goed evalueren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We speelde tot de 2-1 goed...daarna kwam de 2-2....blablabla |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja kan t alleen niet meer opbrengen om het ook echt te doen. 13 seizoenen oprij geweest ,toen kon ik ff een jaartje niet worden ze kampioen. Daarna kwamen we er niet meer tussen. Wacht wel tot t nieuwe stadion ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ja kan t alleen niet meer opbrengen om het ook echt te doen. 13 seizoenen oprij geweest ,toen kon ik ff een jaartje niet worden ze kampioen. Daarna kwamen we er niet meer tussen. Wacht wel tot t nieuwe stadion ;-) Haha.. precies hetzelfde hier. Stop met de seizoenkaart en Feyenoord wordt kampioen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 21:51 schreef tomson het volgende:[..] Haha.. precies hetzelfde hier. Stop met de seizoenkaart en Feyenoord wordt kampioen. Ja en het was de bedoeling als tussenjaartje . Daarna kwam je er niet meer tussen.Nu vind ik het lekker met foxsport en een verwarmde woonkamer met chippies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das de leeftijd en de zachte billen waar je tegenaan kruipt :) |
|
|
|