|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgend weekend geen Feyenoord. Heerlijk. Rust. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gehuurd, inclusief bontkraagje , te klein petje , bivakmuts en een wapen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles goed met Fart? Komt uit Utreg meen ik...wat een ellende daar |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Alles lekker met Fart, thanks for asking. Woon een minuut of 15 van die ellende af inderdaad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2019 - 21:56 schreef Fart het volgende:Alles lekker met Fart, thanks for asking. Woon een minuut of 15 van die ellende af inderdaad. Gelukkig. Wat een ellende man |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor het eerst dat de staking van het openbaar vervoer goed uit kwam. Gisterrn besloot het vrouwtje vandaag thuis te werken vanwege die staking, normaal gaat ze met die tram richting Utrecht centraal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2019 - 22:17 schreef Fart het volgende:Voor het eerst dat de staking van het openbaar vervoer goed uit kwam. Gisterrn besloot het vrouwtje vandaag thuis te werken vanwege die staking, normaal gaat ze met die tram richting Utrecht centraal. Ook jaren gebruik van gemaakt naar school toe. Bizar gewoon |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maandje bij Sony gewerkt toen ik een vrouwtje in Nieuwegein had, is dat die tram naar het station? Wel weer heftig, sporen echt niet die mafkezen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ze durfde vandaag de tram niet te pakken en is met de bus gegaan .. De lafbek |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 - 08:58 schreef VVout het volgende:Maandje bij Sony gewerkt toen ik een vrouwtje in Nieuwegein had, is dat die tram naar het station? Wel weer heftig, sporen echt niet die mafkezen. Dat is inderdaad die tram VVout. Tis raar volk inderdaad .. Ook al wat aardig op z'n kerfstok. Onbegrijpelijk .. Maar het was arrogant te denken dat een land als NL gespaard zou blijven van dit soort mafkezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat Utrecht gaat winnen met 4-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verwacht dat Clasie niet start |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik verwacht wat ik hoorde op tv een 5-3-2 opstelling Lijkt mij de beste oplossing voor een ploeg die niet meer MAG verliezen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tegen Utrecht met 5 verdedigers. Dan heb je echt geen vertrouwen meer in je eigen kunnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 - 19:39 schreef Fart het volgende:Tegen Utrecht met 5 verdedigers. Dan heb je echt geen vertrouwen meer in je eigen kunnen. Tja maar je moet vertrouwen gaan tanken |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ga in die gedachte niet mee. Een stap te ver. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keer met 11 man beginnen . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misschien ook met een gedachte het veld in ipv de opdracht "doe maar wat". |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat doen ze alleen tegen grote ploegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan komt t uit de spelers zelf. De opdracht zal altijd hetzelfde zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En zag je ook regelmatig vloeiende aanvalsgolven. En dominantie. Naar voren gericht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tegen 2 teams met 9 man voor de bal, zoek de verschillen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ver gezocht. Je voetbalt er nl. onderuit. En je dwingt het af 1e helft seizoen werden verdedigende teams ook bij vlagen stuk gevoetbald. Dat is nu helemaal weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zinloze discussie. Kringgesprek :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Schietincident, godverdomme. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan komen ze ook nog dichtbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-2, omdat er nieuwe gezichten komen.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Welke nieuwe gezichten ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op 4 punten dan inderdaad.
En dan nog uitwedstrijden met NAC, Fortuna en VVV voor de boeg. Dat gaan niet veel punten worden vrees ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het kan inderdaad nog een hele zware dobber worden. |
|
|
|