|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker weer paddo. Technisch wonder |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Wat een kans voor Vilhena! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kökcü had hem ingeschoven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moet wel gezegt worden dat Utrecht er aan hun linkerkant totaal niet uitkomen. Dus we missen wat aan creativiteit aan de rechterkant maar het is wel 70% meer solide Die linksback komt niet vaak op itt Klaiber.
Gelul dus om voor Toornstra te kiezen ivm verdedigende werkzaamheden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
4 dikke kansen gezien, dat we geen goals maken nekt ons al maanden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh die niet berghuis is de enigste die kan voetballen man.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ken mij niet herinneren dat je ook anderhalf uur lang elke fout van Berghuis neer tikt. Had je net zo veel posts als Renato gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:14 schreef Fart het volgende:[..] Ken mij niet herinneren dat je ook anderhalf uur lang elke fout van Berghuis neer tikt. Had je net zo veel posts als Renato gehad. Laat mij er buiten ik kan niet voetballen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:14 schreef Fart het volgende:[..] Ken mij niet herinneren dat je ook anderhalf uur lang elke fout van Berghuis neer tikt. Had je net zo veel posts als Renato gehad. Nee maar ik lees hier steeds dat hij steeds beter word dus let er extra op. Ik zie het niet, weer niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen doet werkelijk alles weer fout |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk is Nico gewoon de slechtste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:15 schreef MMM het volgende:[..] Nee maar ik lees hier steeds dat hij steeds beter word dus let er extra op. Ik zie het niet, weer niet. Wordt ook gezegd dat Berghuis steeds slechter wordt, maar dat zie jij niet. Zegt misschien ook wat over jouw perceptie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze opstelling is blijkbaar alles trechtertje centrum |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Klaiber had inmiddels zeker geel gemoeten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als utrecht wat meer lef had was t al 4-0 geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:17 schreef Fart het volgende:[..] Wordt ook gezegd dat Berghuis steeds slechter wordt, maar dat zie jij niet. Zegt misschien ook wat over jouw perceptie Moet je misschien eens lezen. Berghuis is uit vorm maar zelfs dsn nog beslissender dan dat Zweedse drama |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die valt echt tegen ja.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker joh die korte corner |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:18 schreef MMM het volgende:[..] Moet je misschien eens lezen. Berghuis is uit vorm maar zelfs dsn nog beslissender dan dat Zweedse drama Gevoelig snaartje van je he Schitterend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genoten. Op deze tactiek is echt 2 weken lang goed nagedacht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als er iemand bij komt staan denk.ik al.laat maar bij Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker niet. Alleen vermoeiend zulke mensen als jij die niet lezen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: En jij denkt dat jij niet vermoeiend bent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben op zoek naar pluspunten
Haps is nog heel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Loopt Steven al warm..(?) |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Over vermoeiend gesproken....... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het begint nogal irritant te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind het allemaal zo slecht nog niet maarja. Ben alleen Vermeer zat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dr op klappen, en vol voor de 3e plek gaan ja! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De waarheid. 2 weken lang over dit waardeloze plan nagedacht en dan dit haha |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind er heel veel slecht eigenlijk. Maar vooral bij Martina denk ik steeds tja... tja... tja. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Nou weten we het wel: - alle spelers zijn ruk behalve Berghuis die is super - Gio is ruk - de tactiek is ruk |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:26 schreef Leonidas1 het volgende:Nou weten we het wel mmm: - alle spelers zijn ruk behalve Berghuis die is super - Gio is ruk - de tactiek is ruk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:26 schreef Leonidas1 het volgende:Nou weten we het wel: - alle spelers zijn ruk behalve Berghuis die is super - Gio is ruk - de tactiek is ruk Klopt wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:26 schreef Leonidas1 het volgende:Nou weten we het wel: - alle spelers zijn ruk behalve Berghuis die is super - Gio is ruk - de tactiek is ruk Berghuis is uit vorm maar zelfs dan nog beslissend.
Dat zeg ik al even hoor. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Ja, dat is het nou juist.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Stel nu dat Larsson scoort MMM Of een assist geeft, is hem dan ook de rest van de wedstrijd vergeven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM