|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:30 schreef Fart het volgende:Stel nu dat Larsson scoort MMM Of een assist geeft, is hem dan ook de rest van de wedstrijd vergeven? Dat geldt voor iedere speler. Hoe kut je ook speelt, het gaat om beslissend zijn met goals en assists. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Wen er maar aan mensen, zeker driekwart van dit elftal speelt volgende seizoen ook in het mooiste shirt van Nederland en onze grote vriend Jaap gaat ze ook niet beter maken. Lees veel gezeur over Tony, een van de weinige die constant is dit seizoen (positief) en in tegenstelling tot berghuis maakt hij wel minuten in het nl elftal, zegt toch wel wat, lijkt mij. Daarnaast is er volgens Dick iets gebeurt waarom berghuis niet speelt, wat het ook mag zijn, gio doet dit niet snel, toch? De laatste wedstrijden uitzingen en wie weet heeft onze nieuwe TD een paar verassingen heeft voor volgend seizoen... Frustratie, woede, zeiken, winnen, verliezen, vreugde het hoort allemaal bij onze club, ondanks dat alles, zal 95% van dit forum de club nooit laten vallen, dat is Feyenoord |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2019 - 15:31 schreef MMM het volgende:[..] Dat geldt voor iedere speler. Hoe kut je ook speelt, het gaat om beslissend zijn met goals en assists. Gaan we dat regelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoals gewoonlijk komt er in de 2e helft een geweldige tactische vondst vanuit de staf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
blij dat gio einde van het seizoen op pleurt , er zit dan ook werkelijk 0,0 voetbal tactiek ontwikkeling of verbetering in dit elftal , ook kan ik geen enkele speler noemen die een ontwikkeling doormaakt , ze worden eigenlijk slechter dan ze al waren , dit is het resultaat van gio lekker rust daagjes geven en vooral niet hardt trainen , nou tel uit je winst , hoop dat jaap er meer boven op gaat zitten en gaat trainen om beter te worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haps loopt zichzelf voorbij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sorry hoor maar Toornstra op de flanken moet toch niet mogen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er is werkelijk niks aangepast om de wedstrijd te kantelen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Haps is ook precies nog €3,- waard schat ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt zeg, een selectie die 3e plaats waardig is, kan toch nog wel met een andere een tactische variant het veld opkomen? Steeds weer vastlopen in de fuik... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een kansloos kutkeeper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio er per direct uit is de enige oplossing nog wil je 3e worden denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, zal Berghuis wel komen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nu mag Berghuis het oplossen tssss |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wilde ik net zeggen ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De hand van Stevie.
En voor Fart, Larsson! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Berghuis - Larsson Toppers!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Larsson scoort. Beter dan Berghuis |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik heb de tv over gezet kan dat zooitje niet meer aanzien , hoogste tijd om eens een zeer grote schoonmaak te gaan houden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, dat is een redelijke oplossing aan het worden. |
|
|
|