|
|
de bluffer
|
|
|
Met een nieuwe goeie T D is het werk al half gedaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Komende 5 jaar rustig en gestaag bouwen aan een gezonde club. Nu in paniek raken maakt het alleen maar erger. Gewoon accepteren dat je de komende jaren niks in de melk te brokkelen hebt. 3e plek is hoogst haalbare. Investeren in jeugd, sparen en een nieuw stadion. Ik zie liever een fris, leuk voetballend elftal dat een paar keer flink op de bek gaat, dan geforceerd meedoen om de landstitel met allemaal paniekaankopen. Af en toe eens een slimme aankoop moet kunnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben het met je eens maar je moet elk seizoen zeggen we gaan voor de titel! Anders veel te veel vrijblijvend. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2019 - 08:11 schreef CobusIII het volgende:Komende 5 jaar rustig en gestaag bouwen aan een gezonde club. Nu in paniek raken maakt het alleen maar erger. Gewoon accepteren dat je de komende jaren niks in de melk te brokkelen hebt. 3e plek is hoogst haalbare. Investeren in jeugd, sparen en een nieuw stadion. Ik zie liever een fris, leuk voetballend elftal dat een paar keer flink op de bek gaat, dan geforceerd meedoen om de landstitel met allemaal paniekaankopen. Af en toe eens een slimme aankoop moet kunnen. mee eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Komen geen mense op af, je ziet nu al lege stoeltjes...van de glorie hunters |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Voor Tapia, Clasie, van Persie, v d Heiden, van Beek en Martina zou ik ophalen o.a. Flap, Namli, Rossmann, Dalmau, en Hamer En wat Jaap Stam op zijn lijstje heeft staan zal ook wel goeie spelers zijn. En misschien 3 jeugd spelers bijdoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 12:07 schreef de bluffer het volgende:Voor Tapia, Clasie, van Persie, v d Heiden, van Beek en Martina zou ik ophalen o.a. Flap, Namli, Rossmann, Dalmau, en Hamer En wat Jaap Stam op zijn lijstje heeft staan zal ook wel goeie spelers zijn. En misschien 3 jeugd spelers bijdoen Vlap kan mij wel bekoren, maar is al te duur geworden. Daar vragen ze al minimaal 8M voor. Daarnaast wil hij in de duitse competitie spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is voor de Tukkers niet te betalen zijn uitspraak zou een mooie club zijn Feyenoord staat wel op zijn lijst |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Stengs, Svensson, en Koopmeiers zijn nog niet goed genoeg voor het buitenland wel zou ik ze bij Feyenoord zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stengs is al onhaalbaar. Misschien wel het grootste talent in Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog stagneert ie behoorlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stengs kopmeiers en svenson waren ook niet goed genoeg tegen Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 10:25 schreef de bluffer het volgende:Stengs, Svensson, en Koopmeiers zijn nog niet goed genoeg voor het buitenland wel zou ik ze bij Feyenoord zien. Wat dacht je van Til |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Allemaal nog heel jong en grillig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , maar in de basis beginselen al vele stappen beter als wat er bij ons loopt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En ook voor Feyenoord zijn ze niet goed genoeg ( Stengs denk ik wel) , dat zegt alles hoe ver we achteruit zijn gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stengs twijfel ik ook aan. Maar zo’n Pierie is ook maar een gok |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij AZ is niemand geschikt voor Feyenoord. Zoals we uiteindelijk gisteren hebben gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Alleen wim v Til ( onder de oudere van ons wel bekend) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 18:39 schreef ar het volgende:Bij AZ is niemand geschikt voor Feyenoord. Zoals we uiteindelijk gisteren hebben gezien. Geen uitblinkers tegen top ploegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Alles in de Nederlandse competitie is een gok, behalve wat bij 020 speelt... Dus waarom in die vijver gaan zitten vissen? Het heeft alleen zin als je precies weet wat voor voetbal je wilt spelen en welke mix en type speler je daar voor nodig hebt. Dan gaat het niet meer om het individu, maar om het team. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik vond Pierie in De Kuip niet overtuigend. Hij heeft wel het voordeel dat hij nog maar 18 is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Nee, volgens mij niet.
Maar als we grote schoonmaak gaan houden: Clasie, Van Beek en Vente. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Mwaah. Alleen Martina vergeten.
Voor de andere spelers wil je wellicht nog wat geld vangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Rangorde:
1) Clasie (niet meer binnenhalen) 2) Van Beek 3) Tapia 4) Nieuwkoop
Daarna is het me allemaal om het even. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 18:57 schreef Frstu het volgende:Rangorde: 1) Clasie (niet meer binnenhalen) 2) Van Beek 3) Tapia 4) Nieuwkoop Daarna is het me allemaal om het even. mee eens |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Terecht van Geel is de kop van jut. Laten we even naar zijn prestaties kijken . Met Guidetti en Bakkal op een haar na geen kampioen door een domme gele kaart van John. Immers prima gepresteerd met Pelle. Elia , Berghuis en van Persie vingers bij aflikken. Kampioen na 18 jaar door van Geel. Andere spelers Vormer redelijk, St Juste wordt centraal een topper , Haps indien niet geblesseerd ook een topspeler, Larsson alle vertrouwen in. De man heeft toptrainers aangesteld voor miljoenen verkocht en nog zijn er hier randdebielen die het een lul vinden. De man heeft 60 miljoen schuld weggewerkt niet Gudde dat is een tering neus. Nu hebben we Arnie de Jong met zijn kapsel wat een lul is dat. Van Geel legt nog steeds de jeugd vast doet zijn werk en naast allerlei bekers ook het kampioenschap ben twee weken los geweest. Nu een seizoen met alleen de JC schaal en een 6-2 overwinning op de beste ploeg van Europa moet ie weg nou PSV hebben we ook zoek gespeeld. Dan denk ik wat een kortzichte domme mensen zitten hier hier op het forum. Heel de scouting en de directie kan bij het grof vuil hou van Geel met Stam en Brard haal Theo van Duivenbode en alles komt goed stelletje clowns.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wahaha heb je het naar je zin hier? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 21:35 schreef Positivo het volgende:Terecht van Geel is de kop van jut. Laten we even naar zijn prestaties kijken . Met Guidetti en Bakkal op een haar na geen kampioen door een domme gele kaart van John. Immers prima gepresteerd met Pelle. Elia , Berghuis en van Persie vingers bij aflikken. Kampioen na 18 jaar door van Geel. Andere spelers Vormer redelijk, St Juste wordt centraal een topper , Haps indien niet geblesseerd ook een topspeler, Larsson alle vertrouwen in. De man heeft toptrainers aangesteld voor miljoenen verkocht en nog zijn er hier randdebielen die het een lul vinden. De man heeft 60 miljoen schuld weggewerkt niet Gudde dat is een tering neus. Nu hebben we Arnie de Jong met zijn kapsel wat een lul is dat. Van Geel legt nog steeds de jeugd vast doet zijn werk en naast allerlei bekers ook het kampioenschap ben twee weken los geweest. Nu een seizoen met alleen de JC schaal en een 6-2 overwinning op de beste ploeg van Europa moet ie weg nou PSV hebben we ook zoek gespeeld. Dan denk ik wat een kortzichte domme mensen zitten hier hier op het forum. Heel de scouting en de directie kan bij het grof vuil hou van Geel met Stam en Brard haal Theo van Duivenbode en alles komt goed stelletje clowns. Ik vind van geil wel aardig hoor. Quasi intelligent, maar aardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je 'm nou al besteld? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 18:57 schreef Frstu het volgende:Rangorde: 1) Clasie (niet meer binnenhalen) 2) Van Beek 3) Tapia 4) Nieuwkoop Daarna is het me allemaal om het even. Voor Jan Arie, Botteghin en Toornstra is het nu , nu of nooit , wil je er nog iets voor vangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ook onze supporters maar zeikerds: - nieuw stadion niet goed - verbouwing de Kuip niet goed - aankopen niet goed - verkopen niet goed - nieuwe jeugd accomodaties niet goed - opstelling niet goed - wissels niet goed - directie niet goed - tweets in Engels niet goed - nieuwe tenue niet goed - sponsor niet goed .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Supporters niet goed (bij hun hoofd)....
Maar de teneur is opvallend. En wat mij betreft schromeljk overdreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is echt heel erg.
Ze zijn nog erger dan ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt. De mensen met witte jassen en medicijnen hebben het druk op dit forum. Verzorgingstehuis.
Je hebt ze besmet Stylzz. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dat heb je dan mooi voor elkaar ZZ, haha. Verdeeldheid is groot en iedere groep heeft wat te zeiken dat met dat stadion om gek van te worden. Dieptepunt vind ik eigenlijk wel dat spelers worden uitgefloten alvorens ze op het veld komen en de tuin/voordeur bezoekers.
Maar iets zit er niet zo lekker en dan mag boven water komen toch, geloof niet dat ze er echt uit zijn nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 - 08:25 schreef FR-Henk het volgende:Klopt. De mensen met witte jassen en medicijnen hebben het druk op dit forum. Verzorgingstehuis. Je hebt ze besmet Stylzz. I'm starting with the man in the mirror I'm asking him to change his ways And no message could have been any clearer If you want to make the world a better place Take a look at yourself, and then make a change |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb ji ooit een normaal mens gezien?
En beviel het? |
|
|