|
|
ar
|
|
|
Zo is dat Tom. 3e plek is een vereiste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo simpel is het :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat is ook doorselecteren. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2019 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:Overigens, heel benieuwd hoe solidair de rest van de Kuip gaat zijn met vak S. Dat gaat namelijk ook veel zeggen. Ik ben in elk geval absoluut niet solidair met Vak S. Ik heb de pleuris aan die rookpotten van ze, je ziet helemaal niets, je ademt die rotzooi in en er staan ook nog kinderen en mensen met COPD of astma in de buurt. En deze straf hebben we alleen nog maar door de wedstrijd tegen PSV, de afrekening van Ajax en Ajax moet nog komen. Dat worden echt wel wedstrijden zonder publiek. En een boete. En die afschuwelijke liedjes van ze ben ik ook spuugzat. Prima dat je tegen iedereen in het bestuur bent, maar tijdens de wedstrijd moet het om het elftal gaan, en winnen. Al die randzaken knok je maar een andere keer uit. Vind ik dan he, naar mij bescheiden mening. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, het was vreselijk rustig. Maar jaren geleden, tegen MVV, zaten we met beduidend minder mensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 07:37 schreef Els het volgende:[..] Ik ben in elk geval absoluut niet solidair met Vak S. Ik heb de pleuris aan die rookpotten van ze, je ziet helemaal niets, je ademt die rotzooi in en er staan ook nog kinderen en mensen met COPD of astma in de buurt. En deze straf hebben we alleen nog maar door de wedstrijd tegen PSV, de afrekening van Ajax en Ajax moet nog komen. Dat worden echt wel wedstrijden zonder publiek. En een boete. En die afschuwelijke liedjes van ze ben ik ook spuugzat. Prima dat je tegen iedereen in het bestuur bent, maar tijdens de wedstrijd moet het om het elftal gaan, en winnen. Al die randzaken knok je maar een andere keer uit. Vind ik dan he, naar mij bescheiden mening. Eens. Ik gaf later ook al aan dat 20:45 en alle andere omstandigheden ook wel tot een legere Kuip geleid had. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten, vrij eenvoudig. Wel de slechtste tegenstander die ik dit seizoen in de Kuip heb gezien zeg. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kreeg een mailtje van een kennis uit Nederland dat Heerenveen erg slecht was en dat Feyenoord meer doelpunten kon maken. Berghuis en Jorgensen waren goed bezig Goed voor a.s. zondagmiddag in Venlo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heette die kennis toevallig MMM en stuurde die dat mailtje om 09:05? Want dan heb ik die ook gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 07:37 schreef Els het volgende:[..] Ik ben in elk geval absoluut niet solidair met Vak S. Ik heb de pleuris aan die rookpotten van ze, je ziet helemaal niets, je ademt die rotzooi in en er staan ook nog kinderen en mensen met COPD of astma in de buurt. En deze straf hebben we alleen nog maar door de wedstrijd tegen PSV, de afrekening van Ajax en Ajax moet nog komen. Dat worden echt wel wedstrijden zonder publiek. En een boete. En die afschuwelijke liedjes van ze ben ik ook spuugzat. Prima dat je tegen iedereen in het bestuur bent, maar tijdens de wedstrijd moet het om het elftal gaan, en winnen. Al die randzaken knok je maar een andere keer uit. Vind ik dan he, naar mij bescheiden mening. Helemaal met je eens, Els. |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 10:49 schreef Fart het volgende:Heette die kennis toevallig MMM en stuurde die dat mailtje om 09:05? Want dan heb ik die ook gehad. Hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeer teleurstellend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 07:37 schreef Els het volgende:[..] Ik ben in elk geval absoluut niet solidair met Vak S. Ik heb de pleuris aan die rookpotten van ze, je ziet helemaal niets, je ademt die rotzooi in en er staan ook nog kinderen en mensen met COPD of astma in de buurt. En deze straf hebben we alleen nog maar door de wedstrijd tegen PSV, de afrekening van Ajax en Ajax moet nog komen. Dat worden echt wel wedstrijden zonder publiek. En een boete. En die afschuwelijke liedjes van ze ben ik ook spuugzat. Prima dat je tegen iedereen in het bestuur bent, maar tijdens de wedstrijd moet het om het elftal gaan, en winnen. Al die randzaken knok je maar een andere keer uit. Vind ik dan he, naar mij bescheiden mening. Els ik ben het 1000% met je eens het gebeurt alleen bij ons Feyenoord heel jammer zo kom je nooit hoger dan de plaats 3 of 4 plaats en je krijgt een slechte naam in Nederland en Europa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sorry moet een t bij goed gelezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind t wel sfeerverhogend moet ik zeggen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Natuurlijk dit gebeurt alleen in Nederland, echt niet dus. Ja het mondelijke niveau was nooit apreciabel, je weet waar het vandaan komt. Ik vind wel dat er over het algemeen een zeik cultuur aan het ontstaan is waar citroenen floreren, dat mag best wat minder. Laten we gewoon lekker weer voetbal gaan kijken met zijn alle, ben benieuwd waar het heen gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nul punten ophalen. Traditie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Door vak S wel
Tot a.s. zondagmiddag in Venlo natuurlijk zonder vuurwerk
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoiets als 6-2 winnen van 020? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of Henk die de wijsheid in pacht heeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee hoor, jouw wijsheid aan het copieren: 0 punten, traditie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal wel een gelijkspel worden , Utrecht won overigens met 2-6 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal wel een gelijkspel worden , Utrecht won overigens met 2-6 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: heb en als er dan een t bij moet: hebt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Net even in de samenvatting de 'overtreding' van Larsson 100x terug gespoeld bij het eerste doelpunt. Daar was geen donder aan de hand! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die var is volledig kut op alle velden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja welke supporter je ook hoort van welke club dan ook, ik heb nog niemand positief gehoord. Althans niet zoals het nu gaat.
Als je die actie gaat ontleden van Larsson, loopt die knurft van Heerenveen expres in zijn sprint. Je kan ook zeggen slim van die houten klaas, maar de intentie van de overtreding lag niet bij Larsson. Je wint deze wedstrijd simpel dus nu hoor je er niets meer over. Maar het feit is en blijft dat er beter gekeken moet worden, of laat het maar gewoon zoals het was. Dan liever alleen Hawk eye voor de doellijn en buitenspel situaties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 23:02 schreef R()b het volgende:Ja welke supporter je ook hoort van welke club dan ook, ik heb nog niemand positief gehoord. Althans niet zoals het nu gaat. Als je die actie gaat ontleden van Larsson, loopt die knurft van Heerenveen expres in zijn sprint. Je kan ook zeggen slim van die houten klaas, maar de intentie van de overtreding lag niet bij Larsson. Je wint deze wedstrijd simpel dus nu hoor je er niets meer over. Maar het feit is en blijft dat er beter gekeken moet worden, of laat het maar gewoon zoals het was. Dan liever alleen Hawk eye voor de doellijn en buitenspel situaties. eens alleen doellijntechniek VAR is klote meteen afschaffen er worden hiermee zeker niet minder fouten gemaakt dan door scheidsrechterlijke beslissingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 11:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Els ik ben het 1000% met je eens het gebeurt alleen bij ons Feyenoord heel jammer zo kom je nooit hoger dan de plaats 3 of 4 plaats en je krijgt een slechte naam in Nederland en Europa Huh.. pas jij tegenwoordig je mails al aan ? Waar haal je die tovenarij ineens vandaan bluf ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 07:24 schreef Dirk1 het volgende:[..] eens alleen doellijntechniek VAR is klote meteen afschaffen er worden hiermee zeker niet minder fouten gemaakt dan door scheidsrechterlijke beslissingen. Nee inderdaad er wordt alleen meer twijfel gezaaid en geoogst. We discussiƫren meer met VAR dan zonder de VAR. VAR heeft de zelfde werking als dat een scheids die maakt, want uiteindelijk of VAR of scheids beslist de eindbeslissing blijft. En daar moeten wij ons allemaal in schikken. Dus het heeft eigenlijk helemaal geen zin.
Die Hawk eye heeft zich duidelijk bewezen, bal wel of niet over de lijn, wel of geen buitenspel. Dat was prima! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel hoor, maar ik geef 'n vergelijk: van 020 winnen we ook zelden. En ineens: 6-2 winnen. Die 0 punten is voor mij niet vanzelfsprekend. En ik wed dat dat voor jou ook geldt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 12:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wel hoor, maar ik geef 'n vergelijk: van 020 winnen we ook zelden. En ineens: 6-2 winnen. Die 0 punten is voor mij niet vanzelfsprekend. En ik wed dat dat voor jou ook geldt. Niet vanzelfsprekend, wel waarschijnlijk. Elk punt in Venlo beschouw ik als bonus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 16:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Niet vanzelfsprekend, wel waarschijnlijk. Elk punt in Venlo beschouw ik als bonus. Tsja, blijf het ook dan een nederlaag vinden. Het went nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|