|
|
Loetje
|
|
|
Cruciale wedstrijd richting de absolute apotheose.
Hele lastige uitwedstrijd tegen de ploeg die 4 potten op rij gewonnen heeft, waaronder in De Kuip en bij Heracles.
3e wedstrijd in 6 dagen en kort voor Juve.
Er moet gewonnen worden.
Bij ons is Mazraoui geschorst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Doelstelling is simpel. Winnen zonder kleerscheuren. Zon typische wedstrijd waarbij het hoe niets utmaakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch telt het doelsaldo ook |
|
|
|
|
p111
|
|
|
In eerste instantie winnen,het liefst met een aantal doelpunten voor,maar dat is dan een bonus. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Doelsaldo laat Ajax keer op keer schieten. Dus daar reken ik niet eens meer op.
PSV won gisteren wel heel eenvoudig, dat had ik niet verwacht.
Na zondag was er een klein beetje hoop maar na Emmen tegen Ajax en gisteren PSV pec zie ik het niet zitten. Willem 2 is sterk op het moment, evenals Groningen straks uit. Ajax wordt of is moe. Missen dan toch die laatste boost tegen kleinere tegenstanders. Mijn idee is nog steeds dat we een echte spits missen en een echt lcv. Ik blijf het iedere keer zeggen en zien. Vergeet niet dat Ajax moet. PSV mag en de anderen hoeven niet zo nodig. PSV heeft helaas steeds dat goaltje wanneer ze moeten.
Ik zie Ajax helaas het gat niet meer dichten en dan kom je straks toch uit op een paar knullige punten die je onnodig hebt verspeeld. Deze pot wordt hoogstens gelijk spel vrees ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door Enigma -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Doelsaldo telt morgen even niet...Dit wordt puur overleven. Maakt niet uit hoe. Alleen de 2 punten tellen. Dit wordt een lastig potje maar het is een voetballende ploeg dus krijgen we zelf ook de ruimte. Ik zou met the Hunter starten. Doet het altijd prima tegen dit soort teams. Zorgen dat je de komende weken iedere keer op zaterdag de koppositie pakt zodat die pisboeren iedere zondag onder grotere druk staan. Dat moet ze een keer op breken... Succes boys!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
lastig ploegje hoor ik ga voor 2-3 |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 21:36 schreef Enigma het volgende:Doelsaldo laat Ajax keer op keer schieten. Dus daar reken ik niet eens meer op. PSV won gisteren wel heel eenvoudig, dat had ik niet verwacht. Na zondag was er een klein beetje hoop maar na Emmen tegen Ajax en gisteren PSV pec zie ik het niet zitten. Willem 2 is sterk op het moment, evenals Groningen straks uit. Ajax wordt of is moe. Missen dan toch die laatste boost tegen kleinere tegenstanders. Mijn idee is nog steeds dat we een echte spits missen en een echt lcv. Ik blijf het iedere keer zeggen en zien. Vergeet niet dat Ajax moet. PSV mag en de anderen hoeven niet zo nodig. PSV heeft helaas steeds dat goaltje wanneer ze moeten. Ik zie Ajax helaas het gat niet meer dichten en dan kom je straks toch uit op een paar knullige punten die je onnodig hebt verspeeld. Deze pot wordt hoogstens gelijk spel vrees ik Hoezo laat Ajax dat keer op keer schieten. Ajax stond voor de winterstop 10 goals achter en toen werd er ook al gezegd dat dit nooit goedgemaakt zou worden. En kijk nu.
Er moeten nog een flink aantal wedstrijden gespeeld worden.
Het verliezen van knullige punten ben ik vollledig eens. Zo zonde want er was slechts 1 potje voor nodig ok nu bovenaan te staan.
Maar zowel Ajax als PSV verliezen na de winter makkelijker punten als ervoor. Alles is dus nog mogelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nu al helemaal naar de klote!!!! Zuipen!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: haha mooi vroeg erbij.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vanaf 11:00 begonnen! Lekkere party hier! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Kijk uit want direct val je in slaap en mis je de wedstrijd !!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan goed zijn als het op ellende uit gaat draaien |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: genier ervan ;) ik kan helaas nog niet.. eerst werk afhebben :( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan heb ik in ieder geval goed gezopen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
OPSTELLING AJAX
Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Tadic en Neres. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 17:18 schreef Loetje het volgende:OPSTELLING AJAX Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Tadic en Neres. Logische opstelling lijkt me. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een van de lastigste potjes die ons dit seizoen nog rest in de ed. Ze zijn echt in goede vorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 17:32 schreef remco k het volgende:Een van de lastigste potjes die ons dit seizoen nog rest in de ed. Ze zijn echt in goede vorm. Er wordt veel gezegd dat ons programma makkelijker is als dat van PSV, maar ik vind eigenlijk het tegenovergestelde. Wij staan voor loodzware wedstrijden. Zowel uit, maar ook nog een paar thuis. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga voor 1-4, maar het allerbelangrijkste is "gewoon" winnen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 18:16 schreef Loetje het volgende:[..] Er wordt veel gezegd dat ons programma makkelijker is als dat van PSV, maar ik vind eigenlijk het tegenovergestelde. Wij staan voor loodzware wedstrijden. Zowel uit, maar ook nog een paar thuis. Vooral die allerlaatste wedstrijd zou nog wel eens een 'de Graafschap' scenario kunnen op gaan leveren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Staat er na 22 seconde meteen iemand zo vrij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 18:31 schreef Jaccio het volgende:[..] Vooral die allerlaatste wedstrijd zou nog wel eens een 'de Graafschap' scenario kunnen op gaan leveren Willem II en Groningen in vorm. De Graafschap speelt goed, moeten nog maar krijgen te weinig wat ze verdienen. Thuis nog Vitesse en Utrecht waar we het altijd lastig mee hebben.
PSV wint altijd van Vitesse, AZ is waarschijnlijk dan zeker van de EL. Willem II uit is voor willem II al bijna voor de bekerfinale en thuis louter makkelijke potten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
daar kwam tadic toh goed weg met die elleboog |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: In je smoel gek. Hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja!! Die leg ik daarna zelf! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ronald??? Doe eens bier maat!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana joh... Wordt met de week meer Cillessen lijkt wel. Eerst geweldig maar meer en meer fouten en soms niet helemaal strekken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Alleen 0,0 dan.... hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon even een goeie man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ronald, ben jij altijd zo traag met schenken? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt Neres iedere avond gezogen door zn nieuwe wijf ofzo? Kolere he, wat een acties
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering joh, hoe dom kan het nog gaan worden. Meer en meer stomme dingen de laatste tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fase waarin helemaal niks aan de hand was. Hadden totale controle |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Krijgen de ene na de andere pingel dat Willen II. Dat moet je gewoon weten |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Domme overtreding. gewoon te laat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vooral de plek
|
|
|